2.deo(oteta)16.poglavlje

187 2 0
                                    

Buljila sam ko tele u šarena vrata u one momke.Bili su prezgodni.Čim smo ušli odmeravali su me pogledom dok Lukes nije progovorio

Lukes:Debili ovo je Mina.Mina ovo su moji najbolji prijatelji Relja,Luka i Petar.Radite s njom šta god hoćete osim da je gušite i udarate.

Relja mi je prišao.

Relja:Znači ti si nama doveo igračku(Svi su krenuli da se smeju)

Ja:Ja nikome nisam igračka i kada me pronađu teško vama.

Luka:Mala ima jezik čuvaj ga za posle.

Lukes:Momci malo pristojnosti za novu ukućanku.

Odveli su me u moju sobu koja je već bila ispunjena stvarima i bila je ogromna.

Ja:Ja sam taman pomislila da ćete da me stavite u neki podrum bez hrane i vode.

Lukes:Nisi ti ništa kriva što je tvoj dečko lopov

Ja:(Krenula sam da se derem)Hoće li ovde neko da mi kaže zašto ti moj dečko duguje pare.

Lukes:Bili smo prijatelji.Onda kada sam mu dao pare samo je pobegao.

Ja:Razumem.Možete sad da me ostavite da se presvučem u nešto udobnije

Relja:Ne smetaš ti nama mala, slobodno se presvlači

Luka:Dok si ovde radićeš šta mi kažemo,Jasno.Ajde sad presvuci se i idemo dole.

Ja:Šta će da se desi ako ne poslušam ono što mi kažete

Relja:Saznaćeš.

Počeli su odjednom da se smeju kada su videli moju zabrinutu facu.

Lukes:Šalimo se bre.Aj sad ozbiljno navuci ovo(Skinuo je i dao mi majicu)I idemo dole.

Imao je mišiće kao grčki bog,Uf kako ću ja ovde sama sa njima.

Lukes:Ne bulji tako u mene dobiću ideje.

Izašli su a ja sam navukla njegovu majicu.Sišla sam dole i videla ih za stolom kako jedu palačinke.

Petar:Oh taman na vreme napravio sam palačinke.

Lukes:Možeš slobodno da zadržiš tu majicu tebi bolje stoji.

Relja:Sedi,jedi dok se nije ohladilo

Sela sam i jela.Petar izgleda baš lepo kuva.Bili su iznenađujuće dobri prema meni.

Lazar pov

Dobio sam vikanje mog života od Mininih roditelja,a i od mojih samih.To je bio prvi put da su saznali da smo zajedno.Minina majka je plakala dok su moj i Minin otac zvali policiju.Moja majka je gubila razum,a ja sam bio van sebe.Da joj se nešto desi ne bi sebi to oprostio.

Lola i Mila su bile u Mininoj sobi dok je Filip otišao kući da se presvuče.U Mininu kuću ulazi Ema,šta će ova kučka ovde.

Ema:Ljubaviiii.Čula sam šta se desilo,znam da si je voleo ko sestru.

Uhvatio sam je za ruku i izveo napolje.

Ja:Šta ćeš ti ovde?

Ema:Došla sam da ti kažem da te želim nazad

Ja:Jebote,ja tebe nikad nisam voleo ti si mi samo služila za seks i ništa više.Zar misliš da bi se ja vezao za tebe.Aj sad idi da mi više nikad nisi prišla.

Ema:Znam da me voliš.

Ja:Mrš idi!Ajde put pod noge!

Otišla je besna.Nije me bilo briga,samo da je Mina dobro.To je sve o čemu sam mislio.

Mina pov

Bilo je veče.Uplakana sam zaspala.Zašto se meni ovo dešava.Ubiću Lazara čim ga vidim.

Uveče u sred noći mi u sobu upada neko.To je bio Lukes.Penje mi se na krevet mrtav pijan.Kreće da me ljubi a ja se Opirem.

Lukes:Šššš.Biće ti lepo.ššš

Opirala sam se ali sam bila nemoćna pa sam se prepustila.Nisam ni trepnula sve je već bilo na podu.Budi se ujutru i kad vidi da je u mom krevetu iskače iz njega.

Lukes:Jebote šta sam radio sinoć.Budi se Mina.

Video je da sam uplakana.Bila sam uplašena sinoć,ali moram da priznam da je ono bilo dobro.

Ja:Molim!

Lukes:Šta sam radio

Ja:Šta si radio.Jebao si me eto to si radio.Imaš sreće što nisam nevina.

Lukes:Izvini.Izgubim kontrolu kad sam pijan

Ja:Izlazi napolje.Napolje!

Lukes pov

Izašao sam iz njene sobe i zatekao Relju u hodniku.

Relja:Brate šta si uradio!?

Ja:Izgubio sam kontrolu

Relja:Jebote ti si nju silovao

Ja:Jebi ga šta da  se radi.

Samo prijateljiWhere stories live. Discover now