11

234 3 0
                                    

Uskoro je onaj Britanac došao kod mene.Seli smo na kauč i pričali.Njegovo ime je bilo Luke i lepo sam se ismejala sa njim.Bio je zabavan i fin.Pričali smo na engleskom,a on je pričao onim neodoljivim britanskim akcentom.Posle ponoći sam ga ispratila i preko puta iz Lazareve sobe čula neko stenjanje,Lazare Lazare mislila sam da nisi ozbiljan.Iz nekog razloga sam počela da plačem.Utrčala sam u kupatilo i ušla pod tuš.Pobogu Mina dopustila si sebi da se zaljubiš u Lazara,najvećeg ženskaroša u školi,jebeno sam glupa ako sam pomislila da će Lazar da se promeni.Zauvek će mi stvarati bol ako ovako nastavimo.Samo želim da se vratimo na staro i ako sam sama znala da je to nemoguća misija.Legla sam da spavam zato što sutra rano ujutru idemo da posetimo stonehenge.

Lazar pov

Ležao sam pored one Britanke,čoveče ono je bilo predobro.Nisam mogao da skinem Minu iz glave i svo vreme video nju u očima.Nisam mogao da pomislim na to da je povredim,što će da se desi ako nastavimo ovako.Imam želju da se vratimo na staro,ali sam znao da je to nemoguće.Čak i ako se vratimo na staro uvek će da bude neka neprijatnost među nama.Takođe sam znao da nikad neću moći da joj kažem volim te a da to stvarno mislim.Ja sam joj to pričao kao brat sestri,ali pomisao na to da se vežem emotivno za nekog me je plašila.U mom razmišljanju sam zaspao.

Mina pov

Budi me Lola i kaže mi da se spremam.Imala sam neku jaku želju da Lazaru malo iznerviram pa sam obukla ovo

Nije to bilo toliko strašno s obzirom na to da posle stonehenga idemo na neki koncert,ali će Lazaru ipak da ispadne vilica kad me vidi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nije to bilo toliko strašno s obzirom na to da posle stonehenga idemo na neki koncert,ali će Lazaru ipak da ispadne vilica kad me vidi.Izašla sam iz sobe sa velikim zavodnim osmehom.Izašli smo napolje do autobusa koji nas vozi i Filip me je prvi video.

Filip:Brate brate vidi Minu

Lazar:Wtf.Šta ona izvodi.

Došao je do mene i uhvatio me za ruku odveo me je dalje od svih i krenuo da me odmerava.

Lazar:Šta izvodiš ti ovo se providi!

Ja:Pa..

Lazar:Šta pa.Zaboravi da sam pomenuo,moramo posle da pričamo.

Pošto nismo imali doručak odmah smo otišli pošto ćemo da jedemo u neki restoran tamo.Poseta stonehenga je bila dosadna i jedva smo čekali taj koncert.Nastupao je Shawn Mendes.Otišli smo tamo i pre nego što smo ušli Lazar mi je signalizirao da ga pratim što sam i uradila.Ušli smo u wc koji je sva sreća bio za jednog.

Lazar:Slušaj razmišljao sam i jebeno se plašim

Ja:Čega

Lazar:Da te ne povredim znaš kakav sam ja tako da moramo da vratimo stvari na staro

Ja:Skroz si u pravu.

Gledali smo se nekoliko sekundi i on je progovorio.

Lazar:Jebeš sve.

Agresivno i grubo smo se ljubili.Morala sam nešto da kažem zato što bi se ovo pretvorilo u nešto pogrešno

Ja:Mm..moramo da stane i

Lazar:Mhm

Kao što ste pretpostavili nismo stali.Svom srećom je neko pokucao na vrata pa smo stali.Koncert je ubrzo počeo i mi smo pili,igrali,Mila je čak bila pozvana na scenu na kratko.Sve je bilo prelepo.Vratili smo se u hotel ubrzo zatim i otišli na večeru.Posle toga smo se svi zakucali u krevet pre Aleksine žurke.

Samo prijateljiWhere stories live. Discover now