Kao planirano otišli smo u SPA centar i kupale se u đakuziju,stavljale maske za lice i dobile masažu.Nakon uspešnog opuštanja otišle smo u sephoru i nakupovale smo tonu šminke,nakon čega smo nasmejane otišle u starbucks na kafu.Posle starbucksa smo kupile neke zavodne haljine,nakon čega smo otišle u hotel da se spremamo.Ovako je moj outfit izgledao
Obula sam štikle,našminkala se i namestila kosu u lokne.Bile smo spremne i otišle na taj striptiz nastup.Dečko koji je nastupao je bio obučen u policajca i pozvao nas na scenu.Pili smo vino i igrali malo sa njim.Meni je stavio njegovu kapu dok je Mila držala lisice i bila naslonjena na njega i tako smo se slikale i okačile na story koji je odmah Lazar video,ajoj biće veselo.
Lazar pov
Bio sam u striptiz baru na privatan ples.Dok je prelepa devojka bila na meni i ljubila mi vrat, stiglo mi je obaveštenje da je Mina izbacila story.Otvorio sam ga i imao šta da vidim.Mina je bila na striptiz nastupu!ŠTA!?Iskreno nisam bio ljut dok Mila nije objavila story na kome se vide Lola i Mina kako sede nekim likovima u krilo.Malo sam bio iznerviran,ali tehnički i ja sam ovde varam je tako da je u redu,valjda...
Mina pov
Izgleda da smo malo više popile zato što smo do koncerta one direction jedva hodale.Skičale smo kada smo videle Hary Stylesa,bio je prelep.Imale smo čak i snimak gde on šalje Mili poljubac.Današnji dan je bio predobar,ali sam morala da odem u hotel malo da se uredim.Pošto je dejt bio kod mene napravila sam neki sushi,pošto to Lazar obožava i obukla sam nešto što mislim da će da mu se svidi.
Malo sam namestila kosu i čulo se zvono i otvorila sam mu.Vilica mu je ispala kad me je video.
Lazar:Mogao bi da se naviknem na ovo.
Ja:Pa nekako smo u vezi tako da moraš.
Lazar:(Lupio me je po zadnjici)ok.UUUU SUŠI NJAM NJAM.
Smejala sam se.Seli smo i pričali o našem danu.Priča se pretvorila u nešto skroz drugo i nisam ni trepnula stvari su već bile na podu.Ljubio me je gde je stigao i ovaj put sam ja bila na njemu svo vreme.
Bude nas jutarnji zraci i kada sam krenula da ustanem gruba ruka me je povukla nazad u krevet.
Lazar:Ja još nisam budan malena
Gledala sam ga dok nije otvorio oči.Gricnuo me je za vrat i pogledao me sa osmehom.
Lazar:Ah prelepa si ujutru.
Opet on.Pa čoveče božiji kako mogu da ti budem lepa ujutru kad izgledam ko majmun,ali sam se sve jedno nasmejala.U sobu mi upadaju Mila i Lola i kad vide Lazara izlaze kao rakete zatvarajući oči.Bože kako su lude.
Lazar pov
Mazio sam je po kosi i gledao u njene oči boje mora.
Lazar:Nadam se da više neće da se ponovi ono da sediš drugim likovima u krilo
Pogledao sam je oštro na šta se ona slatko nasmejala.
Ja:A nadam se da više neće da se ponovi da ideš u striptiz bar.
Lazar:Naravno da neće.Volim te
Nisam ni čuo sebe šta sam rekao,a ona je porumenela i nasmejala se
Ja:I ja tebe.
Ležali smo još malo,a onda je bilo vreme za ustajanje.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Samo prijatelji
RomanceNisu očekivali da će da se zaljube jedno u drugo,s obzirom da se znaju ceo život i da žive jedan pored drugog. Lazar i Mina su dva različita sveta,ali nekako uspevaju da se zaljube jedno u drugo.U početku to nisu mogli da prihvate,ali su se onda suo...