1.deo(Najbolji drugari)

492 5 0
                                    

Mina pov

Bude me zraci septembarskog sunca,ufff prvi dan škole.Ja sam Mina i treća sam godina.Ustajem i biram šta ću da obučem.Pošto je prvi dan želim da ostavim utisak,ali naravno ne nešto preterano.Uzimam neki krop top i farmerke.Stavljam mali sloj šminke i taman kada završavam sa spremanjem čujem kucanje na vratima.

To je bilo dobro poznato lice.Moj najbolji drug od detinjstva.On je kada je bio mali bio nekako debeljuškast ali se proteklih godina mnogo promenio i u dobrom i u lošem smislu....

Izlazim napolje i on me odmerava pogledom.

Lazar:Za ovo ti je trebalo sat vremena?Očekivao sam nešto lepše

Ja:Jebi se

Lazar:Znaš da hoću ajde sad idemo

Ulazim u njegov auto i krećemo.Trebalo nam je nekih pet minuta da stignemo i kada smo stigli ispred škole su me čekale Lola i Mila.Moje najbolje drugarice koje su uvek bile uz mene.Lola je sportski tip osobe.U školu dolazi sa podignutom kosom i trenerkama,a Mila je njena suprotnost.Dolazi u školu ful našminkana i u štikle,naravno ne velike one kao sandale.

Prilazimo im i Lazar odlazi do svog društva.Svi oni su najveći ženskaroš u školi.Flertuju sa svakom.Lazar iako ima devojku prevario je ono triput.Verovatno se pitate kako znam e pa mi sve pričamo jedno drugom i moram da priznam u jednom trenutku sam čak bila malo zaljubljena u njega.Ne osuđujte mislim ko ne bi lik je previše hot.Ja za razliku od njega sam nevina i imala sam samo jednog dečka u životu.

Ulazimo u školu i prvi čas mi je Engleski moj omiljeni predmet.Ulazim u učionicu i sedam pored Lazara pošto taj čas imamo zajedno.

Lazar:Ej de si ti mala nema te(Zajebavao se)

Ja:Tu sam

Lazar'Slušaj danas dolaziš kod mene posle škole

Ja:Ok moram samo posle da zvrcnem moju mamu

Lazar:Ok!Sad za odmor moram da idem sa Emom Uff što je naporna

Ja:Pa što si onda sa njom.Ne odgovaraj već znam odgovor na to

ulazi nastavnica i svi se zaćute.Dan je protekao solidno uvek je tako prvog dana.Na velikom odmoru idem sa Lolom i Milom do pekare kad u nju ulazi najiritantnija osoba na svetu Filip.Filip je deo Lazareve ekipe i već godinu dana pokušava da mi se zavuče pod suknju ali bezuspešno.Prestao je sa time naravno zato što su on i Mila zajedno iskreno pripadaju jedno drugom.

Filip:De si ti mala(Prilazi Mili i ljubi je)

Mila:Evo me još uvek važi da dođeš večeras kod mene.

Filip:Naravno.Moram da palim ali vidimo se posle(Ljubi je i izlazi)

Ja:Preslatki ste zajedno ali on mi nije najomiljenija osoba na ovome svetu

Mila:Jao Mina dal ćeš zauvek da pričaš o tome.

Ja:Dobro ali ako ti polomi srce ja ću da mu polinom vilicu

Mila:(Zagrlila me je)Zato te volim.Ko pokuša da nas odvoji biće mu teško

Lola:Bukvalno.

Mila:Ali ozbiljno moramo da vam nađemo momka plašim se da ćete da umrete nevine.

Smejale smo se i izašle.Posle škole odlazim sa Lazarom kod njega kući.Ulazimo u njegovu sobu i on donosi pivo.Pričamo tako i smejemo se.

Lazar:Ajde da igramo jesam ili nikad nisam

Ja:Može

Lazar:Ja prvi počinjem.Jesam ili nikad nisam bio zaljubljen,zaljubljena u nekog u ovoj sobi.

Ja:Haha baš si smešan

Lazar:Ajde molim te svi znamo da si zaljubljena u mene

Udarila sam ga pesnicom po ramenu i kad sam to uradila polio se pivom.Ustaje i skida duks.Zabuljila sam se u njegove mišiće i tetovaže.To zagledanje je predugo trajalo zato što sam osetila njegovu ruku na mojoj bradi.Polako mi diže glavu i gleda me pravo u oči.

Lazar:Sviđa ti se to što vidiš

Ja:Ma da možeš samo da sanjaš

Lazar:Sprdam se malo sa tobom(Počeška me po kosi) Seko moja

Koliko se dugo družimo mi se volimo kao brat i sestra.Ej pa vi ste sigurno do sad pomislili da će da bude nešto između nas ma da samo se vi nadajte.Nikad neće ništa da bude između nas jel da....

Samo prijateljiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang