7

273 5 0
                                    

Mina pov

Otišli smo kod njega u sobu i krenuli da se ljubimo.On je zastao na sekund i pogledao me je u oči.

Aleksa:Da li ću ja da ti budem prvi

Morala sam da lažem pošto sam za ceo svet nevina,samo za Lazara nisam.

Ja:Da.

Aleksa:Biću nežan

Nežan pre će biti dosadan.Bacio me je na krevet i nije radio ništa kao Lazar.Odmah me je skinuo navukao kondom i krenuo.Zadržavao je jednu jebenu pozu,ali je moram da priznam bio dobar.Ovo je potrajalo samo pet minuta uf jebote ovo je bilo dobro,naravno nije bilo bolje od Lazara....Šta mi je stalno razmišljam o njemu.Posle odlazim kući i zatičemo Lazara mrtvog pijanog ispred mojih ulaznih vrata.

Ja:Au brate ti si se olešio

Lazar:Hteo sam malo da se opustim

Ja:Malo?!Koliko si popio.Aj unutra ajde korak po korak.

Uvela sam ga unutra i odvela u kupatilo.Ubacila sam ga u kadu i uključila tuš sa ledenom vodom i onako obučenog ga ispolivala da se stoka otrezni.Kada je bio dovoljno trezan zagrlio me je,zahvalio se i otišao kući kao da sad upravo nije bio na ulazna vrata mrtav pijan i kao da me nije izmorio.Ležim na krevetu i od umora zaspivam a bilo je tek osam.Budi me alarm ujutru za školu.Nisam se nešto preterano sređivala i izašla sam napolje pre Lazara što je njega iznenadilo.Pešačili smo do škole i pričali.

Lazar:Kako bilo juče sa Aleksom

Ja:Pa dobro..

Lazar:Samo dobro

Ja:Uf držao je jednu pozu i izdržao pet minuta to je to.

Lazar:Čekaj čekaj vi ste se zapravo jebali

Ja:Pa da

Lazar:Ok

Ja:Ne brini kao što rekoh nije bolji od tebe

Lazar:Normalno da nije niko nije bolji od majstora

Počeškao me je po kosi i kada smo stigli Mila me je već čekala.

Mila:Trebale smo juče da idemo da podsetimo Lolu gde si bila!!

Ja:Bila sam sa Aleksom

Mila:Danas nema izgovora kidnapujem te odmah posle škole(Zastaje na sekund)Čekaj malo šta si radila sa Aleksom

Ja:Izgubila nevinost

Lazar se malo zakašljao,a ja sam ga udarila po ramenu.Otišao je kod njegove ekipe a ja i Mila smo otišle unutra.Ispričala sam joj sve,a ona je skičala od sreće.

Časovi su prošli brzo i posle škole smo otišli da vidimo Lolu koja je još bila u jako lošem stanju.Lazar je posle došao po mene i otišli smo u neki kafić i on je svo vreme pokušavao da mi kaže nešto,ali je grizao jezik da mi ne kaže.Nisam puno obraćala pažnju.

U kafić su pustili neku pesmu i svi su igrali pa smo i mi sa njima.Igrali smo i smejali smo se.Odjednom ne znam šta ga je spopalo,poljubio me je.Nisam mu uzvratila bila sam u šoku.Odvojio se i izgledao isto toliko iznenađeno koliko i ja.

Lazar pov

POLJUBIO SAM JE! Ne znam šta mi je bilo.Lazare trgni se ne možeš da budeš zaljubljen u nju.Od svih devojaka ti u nju da se zaljubiš.

Samo prijateljiWhere stories live. Discover now