Nedelju dana sam ležao u krevetu.Mina me je obilazila kao i Filip,ali sam jedva čekao da mi bude bolje.Kada sam se najzad ful oporavio obukas sam se u crne farmerke sa lancima,crnoj kožnoj jakni i otišao sam i ponovo uradio izrez na obrvi.Namestio sam malo kosu i sa podignutom glavom otišao u školu.
Kada sam ušao u školsko dvorište pratili su me ljubomorni pogledi momaka,kao i vrisci devojki.Pogledom sam tražio Petra i ugledao ga kako se na stepenicama ljubi sa Lejlom.Krenuo sam ka njemu i Lola je potrčala za mnom i uhvatila me za ruku.
Lola:Ne pravi skandal molim te
U tom trenutku su se na kapiji pojavile Mina i Mila i kada su videle da izbijam ruku iz Loline i krećem ka Petru i one su krenule za mnom.
Stao sam iza Petra i on se okrenuo,tada se Relja oglasio,a za njim i svi ostali.
Relja:Šta ti oćeš
Lukes:Pazi opet da ne padnem smotanko
Luka:Ajde okreni se i idi
Ignorisao sam sve njih i nasmejao se.Potapšao sam ga po ramenu i rekao.
Ja:Čestitam izgleda da imaš veštine za muvanje.Budite srećni zajedno.I ako se pitaš ovo kažem za istinski.
Zagrlio sam ga drugarski,okrenuo sam se i otišao u školu.Mina me je sa zbunjenim licem pratila i nije znala šta da kaže,ali se Mila oglasila umesto nje.
Mila:Ok mislila sam da ćeš da mu odrubiš glavu
Filip:Da šta ti se desilo.Bolje pitanje ko si ti i šta si uradio sa mojim najboljim drugom
Mina:Da šta ti bi odjednom.
Ja:Razumem ga.Napao me je zato što je do ušiju zaljubljen u Lejlu,ali se ona motala oko mene.Neću da mu kvarim to.
Ja i Filip smo otišli na Biologiju,dok su Mina,Lola i Mila otišle na likovno.Na velikom odmoru smo otišli do pekare i neko me je tapnuo po leđima.To je bio Petar.
Petar:Izvini.Prijatelji?
Ja:Petre,Petre zajeban si ti lik.Dobro,prijatelji.
Od tog dana smo krenuli više da se družimo sa Petrom i Lejlom.Petak je i svi se spremamo za Aleksinu žurku.Petar je došao kod mene da mu pomognem.Lola,Mila i Mina su kao i običnu u Mininu sobu zaključane od četiri popodne a sada je sedam.
Mina pov
Spremali smo se za žurku.Mila me je našminkala mene i Lolu pa onda i sebe.
Obukla sam ovo čak i ako sam znala da će posle žurke Lazar prespavati kod mene.Ali ovaj put neće da mi je pocepa,ne ne.Spremne smo tačno na vreme i momci nas već čekaju ispred.Odlazimo do Aleksine kuće i ispred kapije nas čeka Lejla.
Plesali smo i pili.Bilo je previše ludo,Lola se čak ljubila sa nekim tipom.Petar dobija poziv od Lukesa ali ga odbija.Lukes,Relja i Luka su ljuti na Petra i Lejlu što se druže sa nama.Jednom prilikom smo igrali istina ili izazov i Lola je dobila izazov da ode sa onim likom u sobu i da provedu deset minuta tamo.Kada su izašli bila je raščupana.
Previše smo popili zato što sam se samo probudila gola u krevetu sa Lazarom koji je još spavao kao mrtvak.
ESTÁS LEYENDO
Samo prijatelji
RomanceNisu očekivali da će da se zaljube jedno u drugo,s obzirom da se znaju ceo život i da žive jedan pored drugog. Lazar i Mina su dva različita sveta,ali nekako uspevaju da se zaljube jedno u drugo.U početku to nisu mogli da prihvate,ali su se onda suo...