Došlo je vreme da se vratimo u školu.Danas imam test iz matiša,propitivanje iz latinskog i diktat iz engleskog.Od ovog mi je najteži test iz matiša,ova dva druga manje više.Budim Lazara i oblačim farmerke i dugačku duksericu.Skroz opuštena varijanta.Nameštam kosu i taman kad sam završila ovaj debil me je povukao nazad u krevet.Gle nije se ni obukao.
Ja:Šta radiš kretenu zakasnićemooo!
Lazar:Nisam te video nedelju dana moram nekako da nadoknadim.
Ja:Da da ajde ustaj
Smilovao se da se obuče i hvala bogu sam došla na vreme.Ono što sam zatekla ispred škole me je nateralo da poželim da nisam ni došla.Lukes,Relja,Luka i Petar su bili ispred škole pušili i gledali u nas sa iritantnim kezom.Lazaru je para izlazila iz ušiju od besa,a Lola i Mila su mi sa smeškom prišle.
Lola:Pogledaj nove šmeš likove koji su se upisali u našu školu
Mila:Prelepi suuuu
Ja:Alooo oni su me kidnapovali.
Lola:Oni!?Da su mene kidnapovali ja nebi htela da odem
Mila:Al bukvalno moraš da priznaš da su preslatkiiiii
Lazar je svo vreme kolutao očima i krenuo ka njima.Znam šta sledi ovome.
Prišao im je i oni su ustali.Rekao im je ljutito
Lazar:Šta vi radite ovde kreteni glupi.
Petar:Pa valjda i mi trebamo da se školujemo.
Lazar:U ovu školu sigurno ne morate.
Kada sam videla da je stezao ruke u pesnice prišla sam mu i odvela ga unutra.
Ja:Kontroliši se.
Naravno da se nije kontrolisao,čim je Luka prokomentarisao ,,Čuvaj tu malenu nekad ne znam da se kontrolišem.Mogu lagano da je skinem"Lazar je izgubio kontrolu i udario ga je na sred face.Aleksa i Filip su se uključili i nastala je tuča.Mila,Lola i ja smo otrčale unutra i tu naletele na Emu,uffff šta ona hoće.Prokomentarisala je ,,Lazar će zauvek biti moj nadam se da znaš to"Nakon čega mi je prosula sok po kosi.I ja sam izgubila kontrolu i pribila je uz ormarić.Lupila sam joj šamar i ona je skočila na mene,čupala me i udarala.Uključile su se i Lola i Mila i bukvalno je izbila još jedna tuča.Sve nas je prekinuo direktor i poslao nas na čas onako raščupane sa modricama i krvlju iz nosa.Momci su bili skroz modri i krvavi na časove.
Test iz matiša je prošao solidno,iz latinskog sam dobila četiri a iz engleskog pet.Skroz solidno,samo još treba sutra da mi ona profesorka kaže ocenu iz matiša.
Viđali smo one debile po hodniku i Luku kako se ljubi sa Emom,tako i treba iskreno isti su.Posle škole smo Mila,Lola i ja otišli u grad dok je Lazar otišao sa Filipom do bara da se izduva.
Lazar pov
Bili smo u taj bar ceo dan zato što je večeras žurka.Ako se pitate naravno da neću valjda da postanem papučar,nema žurke bez mene.Naravno da ću da se kontrolišem,volim Minu i ne želim da je povredim.
Veče je došlo,polako su ljudi dolazili i žurka je počela.Uzeo sam flašu viskija i ispio je na eks.Šmrkao sam kokain sa nečijih grudi i mislim da sam malo previše popio zato što je bilo jutro i bio sam go u svom krevetu sa još tri devojke koje su gole spavale na meni.Jebote opet sam preterao.U tom trenutku začujem otvaranje vrata i ugledan Minu,eh biće veselo.
Mina pov
Budim se ujutru i spremam se za školu.Kada sam se spremila Lazara još nije bilo što mi je bilo čudno pošto on uvek dolazi na vreme.Odlučim da odem da ga probudim,pošto se možda uspavao.
Otvaram vrata i sa smeškom kažem tako da me čuje
Ja:Ljubavi,buđenje zakas....(Zastajem kada ugeldam u kakvom je stanju)
Tri gole devojke su se nalazile u njegovom krevetu.Suze su mi se već skupljale u očima.
Lazar(Idalje zbunjen):Mina nije to što misliš
Ja:Jel nije,skote prokleti.Mislila sam da možeš da se promeniš
Lazar:Ne znam ni ko su one.Bože šta sam radio sinoć(Uhvatio se za glavu)
Istrčala sam napolje i peške otišla u školu.Mila i Lola su me čekale sa Filipom.
Filip:Gde je Lazar
Ja:Ne zanima me gde je
Začuđeno su me pogledali dok sam ja samo prošla pored njih.Mila i Lola su hodale brzim korakom za mnom i ispitivale me ali im nisam odgovarala.
Varalica prokleta!Mislila sam da možemo da probamo da budemo zajedno,da ćemo biti srećni pošto se znamo ceo život.Izgleda da sam pogrešila.
Lazar pov
Još sam pokušavao da shvatim šta se sve sinoć desilo ali bezuspešno.Devojke su se probudile i izgledale su zbunjeno isto koliko i ja.Otišle su i ja sam navukao prvo što mi je bilo pod ruku i trčećim korakom otišao do škole.
Moram da pričam sa njom.
STAI LEGGENDO
Samo prijatelji
Storie d'amoreNisu očekivali da će da se zaljube jedno u drugo,s obzirom da se znaju ceo život i da žive jedan pored drugog. Lazar i Mina su dva različita sveta,ali nekako uspevaju da se zaljube jedno u drugo.U početku to nisu mogli da prihvate,ali su se onda suo...