Mina pov
Bila sam toliko umorna pa sam otišla sa Petrom koji se ponudio da me odveze.Nasmejala sam se kad je obećao da neće da me kidnapuje.
Dolazim kući i odlazim u moju sobu.Krenula sam da se presvlačim zato što je ono što sam nosila bilo neudobno,kada je neko ušao i zaključao vrata.Kada sam se okrenula da tom nekom zalupim šamar videla sam da je to Lazar.Prekrila sam grudi rukama i udarila mu šamar.
Ja:Idiote izlazi napolje!!Vidiš da sam gola.
Lazar:Kao prvo video sam te golu puno puta,a kao drugo došao sam da pričamo i molim te me saslušaj.Mina jebote pa znaš me ne bi te povredio.
Prekrstila sam ruke i odlučila da ga saslušam.
Lazar:Prvo moram da ti kažem koliko mi je žao.Preterao sam sa pićem,trezan ti ovo nikad ne bi uradio.Ne znam ni šta se desilo,ne znam šta sam radio,ne znam čak ni dal sam ih jebao.Ne znam ništa.Nisam bio pri sebi,moraš da shvatiš da te volim i da ovo nikad više neću da ti uradim molim te oprosti mi.
Ja:Ludaku.(Nasmejala sam se i poljubila ga) Biće teško da ti ponovo verujem ali mogu da pokušam
Veliki osmeh mu se pojavio na licu i podigao me je tako da mi se zadnjica nalazi u njegovim rukama.
Lazar:Obećavam ti da ću da budem najbolji dečko ovoga sveta,samo tvoj(Poljubio me je)
Lazar pov
Ležimo tako jedno uz drugo i ja je mazim po kosi.
Mina:Kako znaš tačno šta da radiš u krevetu.
Ja:Prirodni talenat
Smejali smo se oboje.Ostatak dana smo proveli gledajući romantične komedije,pevajući i svirajući.Uveče mi je bilo vreme za polazak da bar malo naučim istoriju pošto će onaj gad sutra da me pita.Proučio sam malo i mislim da će da bude dovoljno za trojku.Legao sam da spavam i čim sam stavio glavu na jastuk sam zaspao.
Budi me alarm i jedva nateran sebe da ustanem iz kreveta.Oblačim se,nameštam kosu i krećem.Mina me je već čekala i mojim autom smo otišli u školu.Kada smo ušli u školsko dvorište svi su bili šokirani pošto izgleda da se naša vest o raskidu brzo proširila.Na ulazu su nas već čekali Lejlini prezrivi pogledi.Poljubio sam Minu i otišao na istoriju.
Ispitivanje je prošlo solidno i dobio sam dvojku što je sa moje tačke gledišta odlično dok je sa Minine verovatno kraj sveta.
Na velikom odmoru odlazim sa Lolom,Milom i Minom u pekaru.Njih dve mi izgleda još nisu oprostile.Ostatak dana je bio dosadan i ništa zanimljivo se nije desilo osim što se Lukes potukao sa Filipom.Osim toga ništa.
Posle škole odlazimo svi zajedno na picu.Mila i Lola su jele picu od ananasa dok smo mi normalni ljudi jeli kaprićozu.U početku su Lola i Mila pokušale da me mrze ali su se onda opustile i svi smo se zajedno smejali.
Posle pice smo se razišli i otišli svako svojoj kući.Ulazim u moju sobu umoran kao pas kad iz mrklog mraka izlazi Petar.
Ja:Vi imate loš hobi provalivanja u tuđe kuće
Petar ništa nije odgovarao i samo me je napao.Udario me je pesnicom u glavu i ja sam mu vratio.Uspeo je da me obori i udario me je još tri puta
Petar:Ovo ti je zato što nastavljač da se igraš sa Lejlom.Ona je glupa pa ne vidi ko je stvarno voli.
YOU ARE READING
Samo prijatelji
RomanceNisu očekivali da će da se zaljube jedno u drugo,s obzirom da se znaju ceo život i da žive jedan pored drugog. Lazar i Mina su dva različita sveta,ali nekako uspevaju da se zaljube jedno u drugo.U početku to nisu mogli da prihvate,ali su se onda suo...