17

173 2 0
                                    

Relja:Pa jel je nevina.Ako jeste najebao si ga.Zadaviću te golim rukama.

Lukes:Nije.Gde da bude nevina kad je u vezi sa najvećim ženskarošem u gradu.Pa ona budala je spavala sa više devojaka nego što ja imam gaća u fioci

Relja:Debilu prokleti.Ti si je silovao aloooo.Kakav Lazar sad bre,silovao si devojku.

Neznam zašto je bio izbezumljen ovim.Dok smo mi pričali izlazi Mina,obučena u previše seksi haljinu.Hvalim te bože pa smo je kupili.Prolazi pored mene kao pored turskog groblja i silazi dole gde Petar već sprema doručak.

Mina:Dobro jutro momci.

Rekla je to tako nasmejano i veselo kao da nije upravo bila silovana i kao da je nismo kidnapovali.

Mina pov

Jeli smo doručak.Ponašala sam se veselo i radosno dok sam u sebi plakala.Sva sreća pa nisam bila nevina inače ko zna šta bi ispalo.Dok smo sedeli u kuhinji tek tad sam primetila da imaju bazen u dvorištu.Luka je verovatno video da sam zagledana u bazen pa je progovorio.

Luka:Možemo posle da se bućnemo ako hoćeš.Voleo bi da te vidim u kupaćem.

Namignuo mi je a ja sam samo klimnula glavom.Posle doručka odlazim u sobu i mažem mleko na moje polugolo telo,kad u nju onako bez kucanja ulazi Relja.Kada je video da sam polugola zagledao se u moje butine i na jedan kraj usne mu se izvio kez.

Ja:Ti ne znaš za kucanje(Prekrila sam rukama gaćice i brus pošto su se malo provideli)Izađi idiote zar ne vidiš da sam skoro gola

Relja:Molim te video sam mnogo ženskih tela zašto bi me tvoje privlačilo.Ti izgleda da si mala kurvica.Uživala si sa Lukesom.Mogla bi i sa mnom malo da se poigraš.

Prišao mi je i čučnuo ispred mene.Ljubio mi je butinu,a ja sam ga kolenom šutnula u nos.

Relja:Jebem te ludu.Nos si mi slomila.

Ja:Kao prvo na šta me ti smatraš.Kao drugo kako te nije sramota!?

Izašao je napolje da ide da stavi led,a ja sam se obukla.Molim te što pre da me nađu.Šta sam iskreno očekivala.Zaglavljena sam u kući sa četiri momaka.

Relja pov

Otišao sam dole do kuhinje da stavim led na nos i kada su me ovi videli odmah su krenuli sa pitanjima

Lukes:Jebote šta se tebi desilo

Luka:Izgledaš kao da te je traktor pregazio

Ja:Jebote ova mala nije normalna.Pokušao sam malo da se poigraš sa njom ali me je šutnula u nos

Lukes:ŠTA SI URADIO!TI OVDE GLUMIŠ NEKO NEVINAŠCE,A VIDI SAD TI SI POKUŠAO DA SPAVAŠ SA NJOM NAKON ŠTO SAM JE JA SILOVAO PSIHOPATO!

Ja:Ćuti molim te,ja nisam taj koji je silovao

Lukes:Bio sam pijan!Misliš da sam znao šta radim

Petar:Prekinite više!

Odjednom je Petru vilica bila do poda i svi smo se okrenuli da vidimo u šta gleda,kada smo ugledali Minu samo u seksi odelu,ufff šta ova mala izigrava.

Mina:Idem malo da se bućnem u bazen.Nisam mogla da nađem neki normalan kupaći pa sam obukla ovo.

Mina pov

Vilice su im bile do poda.Inače ovo sam nosila

Iskreno po meni je to običan kupaći,ali ne znam šta su oni umislili

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Iskreno po meni je to običan kupaći,ali ne znam šta su oni umislili.

Luka:Momci izvinite me moram pod tuš.

Lukes:Idem i ja posle tebe

Petar:I ja

Relja:I ja

Smejala sam se prizoru.Otišla sam da plivam,kad mi se posle nekog vremena pridružuje Luka.Seo je na ivicu bazena bez majice,potapajući samo noge i zapalio vutru.

Gledao je u mene dok ja nisam progovorila.

Ja:Uđi ako hoćeš.

Luka:Koje su šanse da ćeš sad sama da mi se predaš.Jebaću te kad tad

Ja:Šanse su jednake nuli.Jebi se

Istrčala sam iz bazena i otišla u sobu.Molila sam Boga da će Lazar što pre da me nađe.

Lazar pov

Sedeo sam i pio u jednom klubu.To sam jedino i mogao ovih dana,kada mi je zazvonio telefon to je bio Lukes.

Istrčao sam napolje i javio se.

Ja:Gde je ona debilu!Jebaću ti sve po spisku kad te nađem

Lukes:Čemu takva nepristojnost.Slušaj sam si kriv.Sada mi pare ne trebaju platio si dug tvojom devojkom.Sada je zaglavljena sa nama.

Ja:Kako to misliš nama!?

Lukes:Sa mnom i sa moja tri prijatelja.Ne brini se bićemo nežni prema njoj

Ja:Aj samo probajte da je taknete!

Lukes:Pošto nisam monstrum videćete se ponovo,ali moja sestra dolazi u grad i bila je zaljubljena u tebe.Njeni ljudi te već prate vidimo se uskoro lepo sanjaj.

Neko mi je stavio maramicu na usta i onesvestio sam se.

Lukes pov

Zvao sam moju sestru da može da dođe

Lukes:Lazar dolazi Lejla

Lejla:Odlično na putu sam.

Samo prijateljiWhere stories live. Discover now