Gledao me je u oči sa onim njegovim neodoljivim smeškom.Počeška me po kosi i odlazi u kupatilo.Neznam šta mi je bilo.Ulazim za njim koji je ispitao rane.Okrećem ga i ljubim ga,a on mi uzvraća.Ljubili smo se malo agresivnije.Odjednom mi zazvoni telefon,Uff Mila potseti me da te ubijem posle.Ja se javljam a Lazar me idalje ljubi po vratu.
Ja:Halo dušo moja(Plakala je preko telefona)
Mila:Mina Lola je upala u saobraćajnu nesreću brzo dođi.Zvali smo i Miloša da ti bude mentalna podrška.
Na ove reči sam se rasplakala rekla sam Lazaru da moramo brzo da idemo.Izleteli smo iz kuće i ušli u njegov auto.Kada smo stigli utrčala sam uplakana i došla Mili u zagrljaj
Ja:Kako se to desilo(Još plačem)
Mila:Vozila se i samo je neko udario.
Miloš:Mina tako mi je žao nadam se da će da bude sve u redu
Lazar:Ti da ćutiš
Miloš:Vi idalje o onome
Ja:Umukni i odlazi budalo raspala.
Lazar:Ajde šta se čeka idi!!
Mila:Šta!?Zar ti nije on dečko
Ja:Više kao momak koji je pokušao da me siluje
On je otišao.Sedeli smo tamo satima čekajući doktorku da nam javi nešto novo.Kada se već mnogo smračilo morali smo da idemo zato što sutradan idemo u školu.Otišli smo opet kod mene i kada smo ušli u sobu Lazar me je podigao tako da se moje dupe nalazi u njegovim rukama i krenuo da me ljubi,uzvraćala sam mu.
Ja:Znam da smo samo najbolji drugari,ali ovo bi mogla da nam postane navika
Lazar:Možda
Spusti me je na krevet idalje ljubeći me.Ujutru nas budi moj alarm.Ja se budim,ali Lazar još spava ko mrtvak.Udaram ga jastukom i on se probudi.
Ja:Ajmo uspavana lepotice vreme je za polazak
Lazar:Tvoji keva i ćale sinoć nisu ulazili
Ja:Vrata su zaključana debilu
Lazar:A ok.
Ja:Ajde ustaj moramo da odemo po tvoj ranac.
Lazar:Ranac i sve knjige su mi u školi,u ormariću.
Ja:Ok onda.Ustaj!
Ustajemo i oblačimo se.Opet sam iznenađena zato što se idalje ponašamo kao brat i sestra.Oblačim neku hot trenerku,a on oblači ono što je juče nosio.Namešta kosu i ode u kupatilo da pere zube.Naprskao se dezadoransom mog tate.Kada smo završili otišli smo u školu.Kada smo stigli zagrlio me je i otišao do svog društva.Ja sam bila još malo sa Milom.Dogovorili smo se posle škole da odemo da vidimo kako je Lola.Časovi su prolazili sporo.Na velikom odmoru smo blejali malo ispred na stepenicama škole.Lazaru se na krilu nalazila neka devojka.
Xx:Lazo idemo negde gde ćemo biti sami.
Lazar:Može lutki.Ljudi odmah se vraćamo.
Otišli su,a meni je bilo muka u stomaku od same pomisli da je sinoć sa mnom spavao,ali šta ćeš nije mi to toliko čudno.Videla sam Emu pa sam otišla do nje.Sela sam pored nje na klupi
Ja:Ejj
Ema:Ej Mina kako si
Ja:Dobro sam ti
Ema:Super sam.Volela BiH da možemo da ćaskamo ali mi dečko sada dolazi.
Ja:Razumem vidimo se.
Vratila sam se do Lole dok je Lazar još jebao negde onu devojku
Lazar pov
Seks sve popravlja.Bio sam sa Nikol(Skraćeno za Nikolija) i iznenađujuće je dobra,zna tačno šta radi.Svršila je mnogo brzo,jebote zašto sve devojke neznaju da izdrže koliko i ja,sve devojke osim Mine...Naravno bilo je predobro,ali ja nisam svršio.
Namestili smo se malo d aizgledamo ko ljudi i izašli iz kupatila.
Mina pov
Aleksa je svo vreme sedeo pored mene dok je Mila bila zauzeta Filipom.Pričali smo nas dvoje tako i odjednom me on poljubi i ja mu uzvraćam.Ljubili smo se dok nismo čuli Lazarev glas.
Lazar:Opaa seko ništa ništa samo vi nastavite.
Aleksa:Oćeš posle kod mene.
Ja:Može
Posle škole sam otišla sa Aleksom,dok je Lazar imao neki mali ljubomoran pogled.
Lazar pov
Pomisao na to da je ševa moj najbolji drug izjedala me je iznutra.Jebote šta mi je ja sam se majke mi zaljubio u nju.Sedim na krevetu moje sobe i pijem flašu viskija.Nikad to ne može da se desi,nikad ne možemo da upropastimo naše prijateljstvo.
YOU ARE READING
Samo prijatelji
RomanceNisu očekivali da će da se zaljube jedno u drugo,s obzirom da se znaju ceo život i da žive jedan pored drugog. Lazar i Mina su dva različita sveta,ali nekako uspevaju da se zaljube jedno u drugo.U početku to nisu mogli da prihvate,ali su se onda suo...