Trčećim korakom sam otišao do škole i video ona četiri debila.Ptošao sam pored njih i Eme koja je bila zabijena u Lukinu facu.Otišao sam do Mininog ormarića i čekao da se njen predčas završi.Kada je videla mene okrenula se da ode,ali sam je zaustavio.
Ja:Mina molim te oprosti mi,opet me je Filip naterao da pijem malo više i izgubio sam kontrolu.Ne znam šta se desilo sinoć,jebote znaš me,nikad te ne bi povredio
Na ove zadnje reči se sarkastično nasmejala.
Mina:Ali to si sad uradio
Otišla je a ja sam otišao napolje pošto je bilo još nekih pet minuta do početka časa.
Kada sam izašao Ema je prva primetila da nešto nije u redu kada sam seo na stepenik od škole i uhvatio se za glavu.Prišla mi je i iskreno ona je zadnja osoba s kojom bi hteo da pričam.Sela je pored mene i kao da to nije bilo dovoljno loše od iza dolazi Lejla i seda sa moje druge strane.Luka je besno gledao u mene zato što se jadničak verovatno zaljubio u Emu.
Ema:Šta je bilo?
Ja:Ništa(Rekao sam hladno)
Ema:Našo si koga ćeš da lažeš,znamo se Lazare gukni šta je bilo.
Lejla:Izvini ko si ti uopšte ti(Zagrlila me je)Ljubavi nedostajao si mi
Ja:Odjebite od mene i vama ne treba dečko vama treba terapija ludače proklete.Vidite da mi nije dan.
Relja se nasmejao i krenuo da komentariše
Relja:Šta je Lazare jel te prevarila ona mala kurvica
Ema:Dosta Relja.Lazare šta je bilo
Luka:Ema prekini više da ga braniš i tešiš(Drao se na nju i lupio je po zadnjici toliko jelo da sam i ja čuo)
Hteo sam da se svađam ali nisam imao snage tako da sam samo udario glavu o koleno.
Lukes:Šta je Lazo maca pojela jezik
Ja:Prevario sam je.(Rekao sam tiho)
Ema:štaaaa.To ti je jedna loša strana
Ja:Ne znam ni šta se desilo samo sam se probudio i video tri devojke u mom krevetu.Jebem ti ja moje loše navike
Petar:Opa Lazo,Aj jedna ali tri ti si je prevario opasno
Ja:Nikad je ne bi povredio
Ustao sam i otišao kući pošto me je mnogo bolela glava.Kada sam došao bacio sam se na kauč i samo zaspao.Budim se posle dva sata i ugledam Lukesa ležerno sedi na mojoj fotelji i puši cigaru.
Ja:Šta ćeš ti tu retarde.
Lukes:Pa evo me došao da mi vratiš pare.
Nisam imao snage da se svađam pa sam ustao nakon što je izvadio pištolj i otišao do sobe da uzmem pare sakrivene ispod kreveta.Dao sam mu i hladno rekao
Ja:Sad možeš da ideš ćao
Lukes:Šta se desilo nama bili smo ko braća
Ja:Tvoje jebene pare i tvoj jebeni ego su se desili i da, jebao si mi devojku.AJ SAD IZLAZI!
Otišao je napokon a ja sam ostao u svom razmišljanju.Kada sam otišao do kuhinje kroz prozor sam video da je Minu vratio jebeni Petar.Ubiću ga kunem se.Izlazim iz kuće i odlazim kod Mine.Ulazim unutra onako na prstima da me ne bi čula i odlazim do njene sobe.Presvlačila se pa sam samo ušo i zaključao vrata.
STAI LEGGENDO
Samo prijatelji
Storie d'amoreNisu očekivali da će da se zaljube jedno u drugo,s obzirom da se znaju ceo život i da žive jedan pored drugog. Lazar i Mina su dva različita sveta,ali nekako uspevaju da se zaljube jedno u drugo.U početku to nisu mogli da prihvate,ali su se onda suo...