Budim se ujutru i gledam je kako mirno spava telom obavijena uz mene.Mazim je po kosi i ona se budi.Nasmeši se i poljubi me na blic.Kreće da ustaje a ja je povučem nazad u krevet.
Mina:Dobro jutro
Ja:Dobro jutro lepotice
Mina:Nikad nisam ni mislila da ćemo od brata i sestre postati ovo.
Ja:Nisam ni ja.
Odjednom začuju se vrata i Filip ulazi u moju sobu,a iza njega stoje Lola i Mila.
Filip:Koju si ribu sinoć spetljao....(Zastaje kada vidi Minu golu u mom krevetu)
Loli i Mili su vilice pale do poda jebote jel igra mečka ovde.Pokazao sam im prstom da izađu što su oni i učinili.Mina ustaje i oblači moju duksericu jer joj je haljina pocepana,Haha još me je popreko gledala zbog toga.Izletela je iz moje sobe i ušla u svoju,a Mila i Lola za njom.
Mina pov
Odmah su me bombardovale pitanjima na koje ja nisam imala odgovor.Oblačimo se za doručak,a ujedno i za grad zato što odmah posle doručka idemo u obilazak.Obukle smo nešto lepo.Iako smo sve tri bile zauzete nismo mogli da odolimo pomisli da privlačimo one slatke Britance.Sedamo u restoran i jedemo.Slikale smo i izbacile hiljadu storija.Lazar mi je rukom pokazao da ga pratim što ja i učinim.Odveo me je u neki sobičak i pogledala ga.
Lazar:Slušaj baš mi se sviđaš,ali nisam još spreman na nešto ozbiljno
Ovo me je malo ujelo za srce nisam znala šta da odgovorim,ali iskreno u pravu je ni ja nisam spremna na neku ozbiljnu vezu pa sam pristala na to da se viđamo i da izlazimo kao do sad,ali da možemo da imamo druge partnere.
Posle doručka smo se šetali Londonom.Profesori su otišli negde u tri lepe pičke materine,a mi smo ostali sami.Mila,Lola i ja smo se šetali tržnim centrom,sva sreća pa su mi baka i deka dali po još trista evra.Otišli smo u Gucci,chanel,sephoru,jednom rečju bili smo svuda.Nakon našeg uspešnog šopinga ruke su nam bile prepune kesama.Otišle smo u neki restoran da jedemo.Naručila sam engleski doručak pošto sam oduvek htela da ga probam.Videla sam Lazara kroz prozor koji flertuje sa nekom britankom.Odjednom mi prilazi jedan Britanac i pita me za broj.Lola i Mila sedaju na drugi sto i ostavljaju nas da pričamo.Dogovorili smo se da se vidimo večeras kod mene u apartman.Naravno nisam planirala ništa sa njim,bar ne još ali je delovao fino.
Veče se uskoro bliži.Večerali smo i otišli svako svojoj sobi.U sobu mi ulazi Lazar,a ja mu skočim u naručje tako da se moja zadnjica nalazi u njegovim rukama.Ljubi me,a ja mu uzvraćam.Spušta me dole i sa osmehom me gleda.
Lazar:Paaaa čuo sam da večeras imaš dejt
Ja:Da deluje fino
Lazar:Ali samo dejt,priča i to je to,ako te dotakne vilicu ću mu slomiti.
Ja:Uf Uf a ti smeš da jebeš onu britanku večeras
Lazar:Hej nateraćeš me da se predomislim i da budeš samo moja.
Ja: To i hoću.
Lazar:Samo još večeras i obećavam ti od sutra sam samo tvoj tako da iskoristi priliku.
Ljubi me i izlazi
ESTÁS LEYENDO
Samo prijatelji
RomanceNisu očekivali da će da se zaljube jedno u drugo,s obzirom da se znaju ceo život i da žive jedan pored drugog. Lazar i Mina su dva različita sveta,ali nekako uspevaju da se zaljube jedno u drugo.U početku to nisu mogli da prihvate,ali su se onda suo...