-
Minho'nun ağzından.
Etrafıma baktım bir sürü kız bana bakıyordu. Her zaman benimle flört etmeye çalıştılar, bu da bana bir sikik çocuk ününü kazandırdı. Aslında kızlardan hiçbir şekilde hoşlanmazdım. Eşcinselim.
Matematik dersim vardı ve Hyunjin'in yanına oturdum. Her zaman matematikten ne kadar nefret ettiğinden şikayet ederdi ama ben onu seviyorum. Pek çok kişi bunu bilmiyor çünkü bu benim itibarıma zarar verebilir. Herkesten iki bölüm öndeydim, dolayısıyla yapacak hiçbir şeyim yoktu.
Önerilen bir hesap göründüğünde instagramda geziniyordum. Sevimli bir çocuğa aitti, kullanıcı adı @/j.one._squirrel'di. Hesabı özeldi ve bir an onu takip etmekte tereddüt ettim ama zil çaldı ve telefonumu kapattım. Öğle tatiliydi.
Hyunjin ile her zamanki masamıza yürüdüm, Changbin ve Felix zaten oradaydılar. Aşıklardı. Her zaman bunun iğrenç olduğunu düşünüyormuş gibi davrandım ama aslında biraz kıskanıyordum.
Yargılanmadan açıkça flört edebilirlerdi. Ayrıca birisi tarafından sevilmeyi de arzuluyordum, birçok kızın benim olmak isteyeceğini biliyordum ama ben onları istemedim. Aşkı aradım, sikişmeyi değil. Olası ilişki seçeneklerini düşünürken yemeye devam ettim.
-🐿+🐰=🦊
Jisung'un ağzından.
Yeni okuluma doğru yürüdüm. İlk iki dönem ödev doldurmakla meşgul olduğumdan derse girmedim. İtiraf etmeliyim ki buraya gitmekten biraz korkuyorum, Felix'ten başka kimseyi tanımıyorum. Ve onun Changbin'le ilişkisi vardı, bu da benim üçüncü kez gebe kalacağım anlamına geliyordu.
Sonunda işim bittiğinde kafeteryaya yürüdüm ve turuncu saçlı bir çocuğun bana el salladığını gördüm. Hafifçe gülümsedim ve el salladım. Sanki herkes bana bakıyormuş gibi hissettim.
Felix isimli çocuk yanıma gelip bana sarıldı. Onu dört yıldır görmemiştim. Ben de ona sarıldım, bu da erkek arkadaşının inlemesine neden oldu. Geri çekildim ve aynısını yapan Felix'e sırıttım. Felix beni yanına çekerken mutlu bir şekilde "Gel bizimle otur Ji." dedi. Takip etmekten başka çarem yoktu.
Felix'in yanına oturdum, diğer yanımda başka bir çocuk oturuyordu. Açıkçası onu tanımıyordum. Yine de sevimli görünüyordu. Bir öksürük duyuncaya kadar ona baktığımı fark etmedim.
Yukarıya baktım ve kızardım. Felix bana büyük bir gülümsemeyle baktı. "Ji, bunlar Minho ve Hyunjin." Başımı salladım. Minho. Minho, "Peki tam adın nedir? Sana sadece Ji demiyorlar sanırım?" diye sordu. Minho'ya baktım.
"İ-ismim Jisung, Han Jisung" diye mırıldandım. Minho nasıl bir etki yarattığının tadını çıkararak sırıttı.
-
Bana ait
-
3 Kişinin ağzından.
Jisung fen bilimlerine gitmek zorundaydı, sınıfın nerede olduğunu bilmiyordu. Bir el omzunu yakalayana kadar okulun koridorlarında kaybolmuştu. Küçük bir ses çıkardı ve dokunuştan dolayı şok hissederek geri sıçradı.
Elin kime ait olduğuna baktı ve Minho'dan başkası değildi. (Gay) paniğine kapılmaya başladı. Minho bunu fark etti ve genç olana bir adım daha yaklaştı. Jisung kalbinin hızla çarpmaya başladığını hissedebiliyordu.
"Sakin ol, Jisung:) dedi Minho yumuşak bir sesle. Jisung şaşırtıcı bir şekilde söylediğini yaptı ve sakinleşti. Orada birbirlerine çok yakın duruyorlardı. kadar..
"MINHO HYUNG!"
Minho paniğe kapıldı ve birkaç adım geri gitti. Onu böyle görmek mümkün değildi. Kimse onun eşcinsel olduğunu bilmiyordu. Hyunjin, Jisung'a yargılayıcı ve kafası karışmış bir bakışla yürüyerek geldi. Bir yanı Hyunjin'i azarlamak istiyordu ama diğer yanı bunu yapmaması gerektiğini biliyordu. O ve Jisung bir çift değildi ve biz de büyük ihtimalle olmayacağız.
"Hyung, okulu asip film izlemeye gideceğiz sende gelecekmisin?" Hyunjin sordu, hâlâ Jisung'u yargılıyordu. Minho yavaşça başını salladı ve ardından Jisung'la yüzleşmek için döndü.
"Bize katılmak ister misin?" genç olana sordu. Jisung'un gözleri büyüdü "Başımız belaya gire bilir!?" Minho sırıttı. "Hyung onu boş ver o tam bir inek." dedi Hyunjin, Minho'ya doğru yürürken.
"Ben inek falan değilim geleceğim. " dedi Jisung, bunun onun için iyi bir karar olmadığını biliyordu.
Minho, Jisung'un da eşlik edeceğini duyunca sevinçle doldu. Böyle davranma, sen heteroseksüelsin. Onun için fazla iyisin. Ufacık bir sesin bunu söylediğini duydu ama görmezden geldi.
"MINHO OPPA"
Geliyor gelmekte olan.Şu anda ilgilenmediği bir şey varsa o da kendisiydi. Jennie sinir bozucu bir popülarite kızı. Minho ile bir ilişkisi varmış gibi davranıyor.Iğrenç.
Ona doğru koştu ve Jisung'u hafifçe iterken kolunu onunkine bağladı. Minho tiksinmiş bir yüzle orada duruyordu. "Ne istiyorsun Jennie?" Kolunu çözdü ve Jisung'a bir adım daha yaklaştı.
"Eh," diye başladı, Minho'nun şimdiden iç geçirmesine neden oldu. "Sinemaya gideceğinizi duydum, o yüzden bunu bir randevuya ayarlaya biliriz diye düşündum. Hyunjin ve Jeongin, Felix ve Changbin, veee tabii ki sen ve ben!!"
Minho ona doğru yürüdü ve elleriyle yüzünü avuçladı. Şakacı bir bakışla ona baktı. Minho ilgisini çeken bir şey söylediğinde Jisung uzaklaşmak üzereydi.
"Jennie, asla, tekrar etmeme izin ver, asla seninle randevuya çıkmayacagim. Jisung ile gidiyorum ve beni rahat bırakırsan çok memnun olurum." Donakaldi.
Şok içinde orada duruyordu. Başını yavaşça salladı ve gözlerinden yaşlar dolmaya başladı. Yavaşça uzaklaştı. Minho'nun "Kaltak." diye mırıldanması Hyunjin'i güldürdü.
Minho, Jisung'un bileğinden tuttu ve onu arabasına kadar sürüklemeye başladı. Jisung'un yolcu koltuğuna oturmasına izin verdi ve Hyunjin de onlara yeni katılan Jeongin ile birlikte arkada oturmak zorunda kaldı.
Minho biraz müzik açtı ve Jisung dayanamadı. Şarkı söylemeye başladı, bu da diğer çocukları hayrete düşürdü. Şarkı bittiğinde Jisung onların şaşkın yüzlerini fark etti ve utanmaya başladı.
Minho'ya bakarken "Özür dilerim.." diye mırıldandı. Minho gülümsedi "Neden Özür diliyorsun? Sesin harika bebeğim!" Jisung'un bunu duyunca yüzünde sıcak bir gülümseme oluştu ve daha önce hiç böyle bir iltifat almamıştı.
Hyunjin ve Jeongin birbirlerine baktılar, neler olduğunu biliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana aitsin Han Jisung. -minsung
FantasyMinho, Jisung'u duvara yasladı ve doğrudan gözlerinin içine baktı. "Sen benimsin. Sen bana aitsin, başka kimseye değil!" Jisung'u öpmeden hemen önce söyledi. Gizli bir eşcinsel olan Minho, kızların kalplerini kırmasıyla tanınıyor Ama sonra Jisung di...