11.

206 17 31
                                    

-

"HYUNG ANAMLAR GELİYOR"

_________

Jisung strese girmeye başladı, ebeveynlerinin onun eşcinsel olmasını sağlayacak kadar açık fikirli olmadığını biliyordu. Ailesi her zaman çok katıydı ve onun erkeklerle fazla yakınlaşmasına asla izin vermiyordu. Her zaman onun belirli bir kızla evlenmesini istediler, böylece ebeveynlerinin şirketi ile ortak çalışabilir ve daha da başarılı olabilirler.

Minho çocuğun aniden ne kadar strese girdiğini fark etti ve onu daha da yakinina çekti. "Sorun ne güzelim?" Kollarını ona dolarken sordu.

Yüzünü Minho'nun göğsüne gömerken usulca "Eh, ailem biraz homofobik" dedi. Minho yavaşça Jisung'un çenesini tuttu ve ona bakmasını sağladı. "Her şeyin düzeleceğine eminim, bunu aşabiliriz." Jisung yavaşça başını salladı, belli ki hala ailesinin gelmesi konusunda çok endişeliydi.

______________

Ertesi gün Jisung kendi evinde kalmak zorundayken diğeri okula gitmek zorundaydı. Minho, Jisung'un yanında kalmak ve ailesiyle yüzleşmesine yardımcı olmak için dersleri atlamak istedi ama sincap çocuk, sınıfa gitmesi konusunda ısrar etti.

Saat 12 civarındaydı ve Jisung sadece kendisi için değil her an gelebilecek olan ailesi için de öğle yemeği hazırlamıştı. Çok gergindi ama bu olaydan kaçamayacağını da iyi biliyordu. Öğle yemeğini hazırlamayı bitirdiğinde kapı zili çaldı. Kalbi hızla çarparak ve vücudu sinirlerle dolu bir halde kapıya doğru yürüdü.

Kapıyı açıp anne ve babasına baktı. "Merhaba anne ve baba" dedi hızlıca sarılmadan hemen önce. "Hey Jisung" annesi gülümsedi, "çok güzel kokuyor." Babası ona henüz bir şey söylemedi, onunla hiçbir zaman ilgilenmedi. İkisinin de annesi ve babası içeri girdi.

"Sana ramen yaptım, muhtemelen aç olacağını düşündüm." Annesi başını sallayarak ona gülümsedi, babası ise hâlâ ona bakmıyordu. Jisung'a üç kase yemek verildive masanın üzerine koy.

Annesi "Ji, buraya bir sebeple geldik" diye söze başladı. Jisung hâlâ ramenini yerken ona baktı. "Yakın zamanda 18 yaşına girdin, bu da bir kiz arkadaş bulmaya hazır olduğun anlamına geliyor." Yemek yemeyi bıraktı, ailesinin onun belirli bir kızla evlenmesini istediğini biliyordu ama reddetti. "A-ama" diye başladı Jisungun sözü babası tarafından kesildi.

Babası sert bir şekilde "Jisung, seçtiğimiz kızla ilişkide mutlu olacağından eminiz ve bu şirketimiz için çok iyi olur" dedi. Jisung her zaman babasının konuşma tarzından çekinirdi.

"ama, benim zaten bir ilişkim var" dedi Jisung, başının belaya gireceğini bilerek hızlıca söyledi.

"Onunla tanışabilir miyiz?" Jisung'un gözleri büyüdü, paniğe kapıldı. Bu bir kız değil, Minho olduğunu onlara nasıl anlatacağım? Onlara eşcinsel olduğumu nasıl söyleyeceğim? Kendi kendine düşündü.

"Jisung, iyi misin?" Annesi sordu, açıkça çocuk için endişeleniyordu. Jisung düşüncelerinden sıyrılıp ona baktı. "Şey, ben... uhm-" sözleriyle boğuşuyordu. Babası bunu yapacak havada değildi, "Jisung, annene sorunun ne olduğunu söyle!"

"Bu bir kadın değil, o" diye mırıldandı Jisung aşağıya bakarak. Annesi nefesini tuttu ve babası ayağa fırladı. "Benim hiçbir oğlum eşcinsel değil, sadece kafan karıştı. Kızla evleneceksin ve bu konuda ne düşündüğün umurumda değil! "

Bunun üzerine babası, annesi de onu takip ederek evinden ayrıldı. İyi bir tepki almayacağını biliyordu ama yine de bir kızla evlenmeye mi zorlanıyordu? En azından annesinin bu konuda aynı fikirde olmayacağını umuyordu ama onu kabul edecekti.

Yere oturup sessizce ağladı. Bunu kendisi istemedi, çocukluğunda hiç yanlış bir şey yapmadı. Şirketi devralması gerektiğini biliyordu ve bundan hiçbir zaman şikayet etmedi.Ama gerçek şu ki asla babasının ayak izlerine basmak istemiyordu. Rapçi olmak istiyor, bu onun tutkusu. Ve en kötüsü, bir kızla, Minho'suz bir hayat hayal edemiyordu.

Birisi hala açık olan kapıyı çaldı. "Jisung?" Endişeli bir ses yavaşça sordu. Jisung bunu görmezden geldi, kendi düşünceleriyle meşguldü.

Birisi yanına oturdu ve onu kucakladı. Onun Minho olduğunu hissedebiliyordu ve onu sıkı tutuyordu. Onu asla bırakmak istemiyordu.

Jisung hâlâ ağlarken "Ben ailem için bir hayal kırıklığıyım" dedi. Minho, Jisung'un saçını okşuyordu, erkek arkadaşının böyle hissetmesinden hoşlanmamıştı. "Sen bir hayal kırıklığı değilsin, Güzelim."

Minho, Jisung'un gözlerinin içine bakarken yüzünü avuçladı. "Sen harika ve cesur bir insansın. Çok akıllı ve naziksin, sende hiçbir sorun yok! Hayal kırıklığı yaratacak bir insan değilsin, bu yüzden lütfen bunu asla düşünme."

Jisung ona baktı ve yavaşça başını salladı. Minho'ya tanımadığı biriyle evlenmek zorunda olduğu gerçeği de dahil olmak üzere olan her şeyi anlattı. Minho, bunun onu mutlu etmeyeceğini bildiği halde onu biriyle evlenmeye zorlayacakları gerçeği karşısında şok oldu.

Minho ona sıkıca sarıldı. "Seni benden almalarına izin vermeyeceğim. Sen benimsin ve bizi ayırmalarına izin vermeyeceğim." Büyüğü onu sakinleştirerek konuştu.

Bunu nasıl düzelteceğini bilmiyordu ama  yapmak zorundaydı. Jisung olmadan sanki dünyanın artık bir anlamı kalmamış gibi kendini boş hissediyordu.

"Annemle babam yarın dönecekler, belki seninle tanışırlarsa onları ikna edebilirim. Belki mutlu olduğumuzu görürlerse bizi rahat bırakırlar" diye önerdi Jisung, Minho'ya bunun işe yaramayacağıni bildiği halde.İşe yarama şansının çok küçük olduğunu biliyordu, ebeveynleri biz homofobiktik diyorlar ama en azından şansını deneyebilirdi, değil mi?

Minho bu fikre katıldı, buluşmak için gergindi. Ayağa kalktı ve Jisung'u da yanına aldı. "Bütün gün üzgün kalmak iyi değil! Seni dışarı çıkaracağım, böylece dikkatin biraz dağılabilir." Minho, Jisung'u evinden çıkarırken söyledi.

___________

200+ okuma icin coook teşekkürler🙇.
Ama yorum ve oy neredeyse yok. Lutfen yorumunuza ve oyunuza cok ihtiyacim var. 🙇

Bana aitsin Han Jisung. -minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin