17.

157 18 7
                                    

Çok mu beklettim-
-
2 saat sonra
-
Minho, Jisung'u duvara yasladı ve doğrudan gözlerinin içine baktı. "Sen benimsin! Sen bana aitsin, başka kimseye değil!" dedi Jisung'u öpmeden hemen önce.

Jisung da Minho'ya karşılık veriyordu , ikisi de arkadaşlarıyla birlikte olduklarını fark edemeyecek kadar sarhoştu. Birinin garip bir şekilde öksürdüğünü duyduklarında başlarını kaldırdılar, Felix..

Jisung ona utançla bakti ve Minho'dan hızla uzaklaştı. Minho, olanları anlayarak Felix'e baktı. Birkaç saniye sonra Jisung'u balkona kadar takip etti.

"Jisung bana karşı dürüst ol, o kim?" Minho başını genç olana çevirerek sordu. "O-o benim eski sevgilim" dedi sessizce, kötü ilişkisini düşünerek.

Minho küçük olanın ne kadar rahatsız olduğunu fark etti ve bir adım daha yaklaştı, kolunu ona doladı. Jisung için üzülüyordu, boktan-Boemgyu'dan daha iyisini hak ediyordu.

"Sana kötü bir şey mi yaptı?"

Jisung yavaşça başını salladı, geçmişini düşünürken gözlerinde yaşlar dolmaya başladı. Önceki ilişkisi konusunda her zaman çok kapalıydı ama çok sarhoş olduğu için daha çok açılmıştı.

"Ö-öfke sorunları vardı. Ona itaat etmediğimde bana vuruyordu, sanki onun için bir evcil hayvanmışım gibi davranıyordu. Ondan ayrılırsam aileme zarar vereceğini söyledi. bu yüzden onunla çok uzun süre kaldım. Buraya taşındığımda ondan ayrıldım."

Minho öfkeden kaynıyordu, o kim oluyordu da erkek arkadaşına bu şekilde davranabiliyordu? Boemgyu'ya haddini bildirmek için harekete geçmek istedi ama Jisung onun bileğinden tutup geri çekti.

Aşağıya bakarken "Lütfen yapma, durumu daha da kötüleştirmek istemiyorum" dedi. Minho, Jisung'a sarılıyor, onu teselli etmeye çalışıyordu.
-
Diğerleriyle buluşmak için tekrar aşağıya indiler. Herkes eğleniyordu ve onlar da katıldı, Jisung yine içiyor. Akıllanmaz.
-
Minho göğsündeki ağırlıkla uyandı. Gözlerini yavaşça açtığında Jisung'un göğsünde uyuduğunu gördü. Sevgilisinin güzel yüzüne bakıyordu.

"Günaydın sevgilim" dedi Jisung hırıltılı bir sesle, gözleri hala kapalıydı. "Uhm, günaydın" diye bağırdı Minho, erkek arkadaşının çoktan uyanmış olması karşısında kafası karışmıştı.

Jisung ayağa kalktı ve elini başına götürürken inledi. Minho bu görüntü karşısında kıkırdadı, erkek arkadaşının dünden sonra akşamdan kalma olduğu belliydi.

"Hemen döneceğim." dedi Jisung yavaşça ayağa kalkıp odadan çıkarken.

Jisung aspirine ihtiyaç duyarak mutfağa gidiyordu. Yavaşça yürüyordu, her sesten rahatsız oluyordu. Birisinin öksürmesi onun inlemesine neden oldu.

Felix sinirlenen çocuğa bakarak, "Harika görünmüyor musun?" diye kıkırdadı. Felix, Jisung'un eline bir aspirin koydu ve ona usulca gülümsedi.

"Teşekkürler Lixie."

Jisung, erkek arkadaşına tutunarak yatağa atladı. Başını Minho'nun göğsüne koydu ve gözlerini kapattı, Minho yavaşça saçlarını okşadı.

O gün çoğunlukla televizyon izlediler.
-
Pazartesi
-
"Jisung! Uyan, geç kalacaksın!"

Jisung hızla yataktan fırladı, strese girmeye başladı. Hiçbir zaman geç kalmamıştı ve plan da yapmıyordu.Bu seriyi mahvetmek için.

Hemen giyindi ve kitaplarını aldı. Aşağıya koştu ve Minho'nun hafif bir sırıtışla onu beklediğini gördü.

Jisung, Minho'nun ona büyük gelen kapüşonlularından birini ve yırtık dar bir kot pantolon giyiyordu. Minho beyaz bir gömlek ve siyah deri bir ceket giyiyordu ve bunu siyah bir kot pantolonla tamamlıyordu.

Birlikte okula gidiyorlardı, ikisi de radyoda neşeyle şarkı söylüyorlardı. Disney düetleri yaparak birbirlerinin cümlelerini tamamlıyorlardı.
-
Minho derse dikkatini vermiyordu, parti sırasında olanları düşünüyordu. Jisung'u nasıl duvara ittiğini ve boemgyu nun erkek arkadaşına ne kadar kötü davrandığını hatırlamaya başlıyordu.

"Minho!" Öğretmenine kızgın bir yüzle baktı. Öğretmenin ondan ne istediğini bilmeden kaşını kaldırdı.

"Bu soruyu cevapla bakalim." Öğretmen tahtayı işaret etti. 'Eşcinseller hakkında ne düşünüyorsun?' yazıyordu.

"Şey" Minho kıkırdadı, "Aslında erkek arkadaşımı çok seviyorum. Bana göre o şimdiye kadarki en muhteşem insan ve onun eşcinsel olmasından oldukça mutluyum. Bu iyi bir cevap mıydı?"

Öğretmen cevabına şaşırarak başını salladı. Sınıftaki herkes ona şok olmuş bir ifadeyle bakıyordu. Hepsi Minho'nun Jisung ile ilişkisi olduğunu biliyordu ama o gerçekten değişti. Kızlara kötü davranırdı ve şimdi erkek arkadaşına çok fazla şefkat gösteriyor.

Jisung erkek arkadaşını yanağını öperek göz kırptı , hızla kızarmaya başliyordu. Minho ona hafif bir gülümsemeyle baktı, erkek arkadaşını yeniden görmekten ve hissetmekten keyif alıyordu.Minho, Jisung'a "Sensiz ders berbat" diye somurtarak gençlerin hafifçe kıkırdamasına neden oldu. Jisung başını salladı, "O kadar da kötü olmadığından eminim şapşal!"
-
Öğle yemeği yiyorlardı, Jisung bir kez daha cheesecake'in tadını çıkarıyordu. Minho ona bakıyor, bu görüntü karşısında gülüyordu faka gülüşü

Birisi aniden Jisung'u masadan uzaklaştırana kadardi.
-
NEDEN HEP EN HEYECANLI YERINDE KESİYORUM?! QLDBOSHFOW

Bana aitsin Han Jisung. -minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin