4.

300 25 1
                                    


-

"JISUNG"

Jisung gelen sese bakti, kim olduğunu göremedi çünkü uzun, dağınık saçları gözlerinin önündeydi.

İki güçlü kol onu kaldırıp taşıdı. Sonunda kim olduğunu görebilmişti, buna karşı çıkması gerektiğini biliyordu ama kendini çok zayıf hissediyordu. Güçlü kollar onu bir arabaya bindirdi.

Minho, Jisung'a baktı. "M-minho hyung" Jisung soğuktan titrerken yumuşak bir sesle söyledi. Minho, Jisung'un adını söylediğini duyduğunda içinde sıcak bir his oluştu.

Kapşonlusunu çıkardı ve Jisung'a verdi. Ama Jisung başını salladı. Hala titrerken, "Sende kalsın, senin de ihtiyacın var" dedi.

Minho hayır cevabını kabul etmeyeceği için kapüşonlusunu Jisung'un kafasına geçirdi. Jisung kollarını kolların arasına soktu, Minho'nun kapüşonlusu Jisung'a biraz fazla büyük geldi ama çok sıcak ve rahattı. Minho kollarının ne kadar kaslı olduğunu gösteren atlet giyiyordu.

Minho dairesine doğru sürmeye başladı, Jisung'la ilgilenme dürtüsünü hissetti. Arabayı sürerken Minho ona ne olduğunu sordu. Jisung ona geniş gözlerle baktı, bir an düşündü ve hiçbir şey olmadığını söyledi.

"Jisung, morluklarla kaplısın, dudağın kanıyor ve sağanak yağmurun altında oturuyordun. Şimdi bana ne olduğunu anlat."

Jisung olan her şeyi anlatmaya başladı. Minho kızların adını duyduğunda direksiyonu daha da sıkı tuttu ve ifadesi karardı. Oyuncağımızı incitti, şimdi de onu incitiyor.

"Çok üzgünüm Jisung." Genç ona baktı ve başını salladı. "Bu senin hatan değil hyung." Minho araba yolculuğunun geri kalanında Jisung'un elini tuttu.

Minho, Jisung'u dairesine taşıdı ve yatağına yatırdı. Onu kucağına aldı ve ona sıcak çikolata yaptı. Küçük olan Minho'nun aniden ne kadar şefkatli olduğunu görünce kıkırdadı

öyleydi.

Minho'nun dairesinde olduğunu anlaması biraz zaman aldı. Felix ona Minho'dan uzak durmasını söylemişti ama o buradaydı. Gidemeyeceğini biliyordu, ayrılmak istemiyordu.

Minho'nun büyük boy bir yatağı vardı, bu yüzden Jisung'un yanına uzandı. Bir film çekti ve gizlice korkuyu seçti. Jisung film karakterlerinden korktu ve kolunu ona dolayan Minho'ya sarıldı.

Jisung Minho'nun kollarında uyuyakaldı. Minho onu izledi, uyurken sevimli ve masum görünüyordu. Jisung'un boynundaki kizarikligi fark etti ve bunu yaptığı için kendini kötü hissetti.

Sana ait olanı işaretlemek kötü değil. Eğer bunu yapmasaydı bunların hiçbirinin olmayacağını biliyordu. Sonunda Minho da uykuya daldı.

"Changbin sence, onlar-?" bir ses fısıldadı. "Bu kadar aptal olma Felix, elbette hayır. En azından Minho değil" diye fısıldadı başka bir ses.

Minho iki sesten uyandığında inledi. Gözlerini açtığında Changbin ve Felix'in kapı açıklığında durduğunu gördü. Sinirlenmek üzereydi ama Jisung'un hâlâ huzur içinde göğsünde uyuduğunu fark etti. İki çocuğa ölümcül bir bakış attı ve "şimdi sizi geberttim pezevenkler." dedi. İkisi de hızla odadan çıktılar.

Minho çalar saatine baktı, saat 7:15'ti. Okula hazırlanmalı. Hala uyuyan Jisung'a baktı.

Jisung'un uyanmasına neden olacak şekilde adını fısıldamaya başladı. Minho'nun göğsüne yattığını fark etti ve bir saniyeden kısa sürede ayağa kalktı.

Ayağa kalktı ve eğilmeye başladı "özür dilerim hyung, özür dilerim hyung, özür dilerim hyung" demeye devam etti. Minho önündeki sahneye kıkırdadı. "Endişelenme Jisungie, sorun yok" diye çocuğa güvence verdi.Minho, Jisung'a kapüşonlularından birini verdi ve Jisung'un kıyafetlerinin dünden beri hala ıslak olduğunu söyledi. Değildi ama Minho, Jisung'un kapüşonlusu içinde çok sevimli göründüğünü düşünüyordu. Neyse ki okullarında üniforma giymek zorunda değillerdi.

İkisi de hazırlandıktan sonra aşağıya inip Changbin ve Felix'in kahvaltı yaptığını gördüler. Felix, Jisung'a baktı ve onu başka bir odaya götürdü.

"Ji, konuşmamız lazım." dedi ciddi bir ses tonuyla. Jisung sadece başını salladı. "Sana Minho hyung'la takılmaman gerektiğini söylemiştim. Sana o hickey'i verdi değil mi? Neden onun odasındaydın?"

Jisung ona büyük gözlerle baktı. Ona gerçeği söylemeyecekti. "Bu bir sorun değil, dün düştükten sonra aldığım bir morluk" diye yalan söyledi, devam etti "ve buradaydım çünkü anahtarlarımı kaybettim, Minho beni yağmurda buldu, burada kalabileceğimi söyledi." Felix mutfağa doğru yürürken yavaşça başını salladı. Jisung onu takip etti.

"Jisung, kahvaltıda ne istersin?" Minho sordu. Genç olan Minho'ya baktı ve hiçbir şey istemediğini söyledi. Jisung asla kahvaltıdan hoşlanan biri değildi. Telefonuna baktı ve acele etmezlerse geç kalacaklarını fark etti.

"Hyung, gitmeliyiz" dedi usulca, Minho'nun kolunu yakalayarak. Minho başını salladı ve arabasına doğru yürüdü. Arabadayken bir sessizlik vardı ama rahatsız edici değildi.

Sessizliği bozan ilk kişi Jisung oldu. Yüzünde kocaman bir minnettar gülümsemeyle "Hyung, bu gece benimle ilgilendiğin için teşekkür ederim" dedi. Minho bu manzara karşısında gülümsedi. "İstersen daha sık gelebilirsin." Jisunge heyecanla başını salladı.

Felix öğle yemeği sırasında Minho'yu parçalara ayırdı. Minho'nun arkadaşlarının duygularıyla oynamasını istemiyordu. Jisung'un eşcinsel olduğunu biliyordu, bunu bilen tek kişi oydu.

Minho'nun onunla nasıl oynadığını görmek onu üzdü.Jisung sevgi dolu ve şefkatli bir erkek arkadaşı hak ediyordu. Minho o kadar çok kızla çıktı ki eşcinsel olma ihtimali bile yok.

Felix sert bir şekilde "Minho hyung, Jisung'la ne yapmayı planlıyorsun?" diye sordu. Minho birkaç saniye tavana baktı ve sonra tekrar Felix'e baktı.

Omuzlarını silkti. "Bildiğim kadarıyla ona kötü bir şey yapmadım ve bu seni ilgilendirmiyor." Tekrar kafeteryaya doğru yürüdü. Jisungie'sine geri dönelim.

Hepsi oturuyordu. Jisung bir kez daha cheesecake'in tadını çıkarıyordu. Jisung'un yemeğinin tadını çıkardığını görmek Minho'yu mutlu etti.

Hyunjin, Jeongin'le el ele tutuşarak masaya geldi. "Arkadaşlar yarın akşam evimde parti yapıyoruz, alkol de olacak elbette. Lütfen gelin." Herkes başını salladı. Zil çaldı ve herkes kendi sınıfına gitti.

O gecenin ilerleyen saatlerinde Jisung, bilinmeyen kişilerle grup sohbetine yerleştirildi.

Bana aitsin Han Jisung. -minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin