9.

218 20 4
                                    

-

İlk uyanan Minho oldu. Jisung'u rahatsız etmemek için yavaşça ayağa kalktı. Odadan çıkıp banyoya ilerledi, güzel bir dus almak onu keyiflendirir.

Bir süre sonra Jisung da uyandı. Minho'nun orada olmadığını fark etti ve duş sesini duyana kadar kısa bir panik yaşadı. Minho dönene kadar telefonunda oyun oynamaya karar verdi.

Minho, belinde sadece bir havluyla odaya girdi. Jisung başını kaldırdığında karşısinda yarı çıplak bir minho görmeyi beklemiyordu hemen kafasını hızla başka tarafa çevirdi.

Minho kıkırdadı, "İstersen bakabilirsin." "Hayır, sorun değil hyung" dedi çocuk, telaşla. İkiside  giyinip merdivenlerden aşağı indiler.

Felix çoktan aşağıya inmiş televizyon izliyordu. Üçüncü derse kadar üçünün de okula gitmesi gerek. Felix, Jisung'un boynunun hickeylerle dolu olduğunu fark etti. OBu konuda bir şeyler söylemek istiyordu ama yapamayacağını biliyordu. Minho ve Jisung asla durmayacaktı.

Birbirlerinden hoşlandıkları belliydi ama kendilerini fark edemeyecek kadar körler.

Hepsi birlikte televizyon izliyorlardı, Jisung, Minho'nun kucağında oturuyordu ve Felix, Changbin'in bir zamanlar ona verdiği peluş hayvanı tutuyordu.

Jisung ayağa kalktı, "Okula gidiyorum." Minho ona kafası karışmış görünüyordu, dersleri bir saat sonra başlayacaktı. "Yürümeyi seviyorum hyung." Jisung yüzündeki şaşkın ifadeyi gördükten sonra açıkladı. "Seninle geleceğim."

İki çocuk birbirlerinin elini tutarak okula doğru yürüyorlardı. Birisi arkalarından çığlık attığında huzurlu yürüyüşlerinin sonuna geldiler.

Bir kadın sesi "MINHO OPPA" diye bağırdı. Minho'nun yüksek sesle inlemesi Jisung'un kıkırdamasına neden oldu. Karina ile yüzleşmek için arkasını döndü. "Şimdi ne istiyorsun?" dedi sinirle. Jisungie'siyle vakit geçirmek istiyordu.

Kız sırıttı. Birisi onu yere ittiğinde Minho'yu öpmek üzereydi. Onu iten kişiye baktı, bu Jisung'du.

Minho oğlanların hareketine şaşırmıştı ama hoşuna gitmişti. Karina ayağa kalktı ve Jisung'a vurmak üzereydi ki,  Minho hızla Jisung'un önünde durdu. Minho kızın sürekli yoluna çıkmasından bıkmıştı.

"Karina, beni bırakmanı şiddetle tavsiye ederim..." Jisung'un elini tuttu, "ve erkek arkadaşımı yalnız başına." Minho da kendi sözleri karşısında Jisung kadar şok olmuştu.

Chitoge onlara iri gözleriyle baktı ve kekeledi "s-sen gay misin?" Minho ona "ahh kaltak, az önce ona erkek arkadaşım dedim ya." bakışıyla baktı ve başını salladı. Jisung'u da yanına alarak uzaklaştı. Karina gözyaşlarına boğuldu.

Karina'nin görüş alanından çıktıklarında Minho, "J-Jisung, bunun için üzgünüm" dedi. "Hayır, sorun değil hyung. Yani ben umursamam." Jisungs kırmızı yanaklarıyla yere bakıyordu.

Minho mutlu bir ifadeyle ona döndü. Dizinin üstüne çöktü ve sırıttı, "Sen Han Jisung, benim harika, sevimli ve mükemmel erkek arkadaşım olmak ister misin?"

Jisung'un gözleri büyüdü. "Ne?" şaşkınlık içerisindeydi jisung. Minhosu onu seviyor muyd- "Seni seviyorum Jisungie~" dedi ve devam etti " Erkek arkadasim olur musun?" Jisung hızla minho'nun boynuna sarıldı. "Olurum, hyung olurum!"

_____________

Okula vardıklarında insanlar onlara bakıyordu. Minho kolunu Jisung'un etrafında tutuyordu ve Jisung usulca gülümsüyordu.

Boynu hâlâ hickeylerle doluyken insanların fısıldamasına neden oluyordu. Minho bunu fark etti ama pek umursamadı, erkek arkadaşıyla mutluydu. Kafeteryaya girdiklerinde herkes oradaydı. Jisung oturmak istedi ama Minho onu kaldırdı.

Çocukların dikkatini çekmek için masayı çarptı.

"Arkadaşlar! Jisung benim erkek arkadaşım. Bilmeniz gerektiğini düşünüyorum?" dedi ve oturdu.

Jisung hızla onun yanına oturdu ve bacaklarına bakarak herkesin yüzünü görmezden gelmeye çalıştı. Bunu sadece masadaki çocuklar değil, tüm kafeterya duydu. Pek çok kızın sızlandığını ve bazı erkeklerin tezahürat yaptığını duyabiliyordu.

Minho ve Jisung'un birlikte beden eğitimi vardı. Jisung normalde beden eğitiminden nefret ederdi ama erkek arkadaşıyla birlikte olmaktan daha çok keyif alırdı. Ta ki öğretmen kendisi eşleştirme yapmaya karar verene kadar.

Sahada "Jisung ve Issei" diye bağırdı.

Issei buna sırıttı ama Jisung endişelendi. Onunla gitmek istemiyordu, çocuktan korkuyordu. Minho da Jisung'un gitmesini istemiyordu ama ikisinin de başka seçeneği yoktu.

"Hey Jisung" Issei yüzünde şeytani bir sırıtışla dedi. Bu Jisung'u korkutmuştu. Çocuğu selamlamaya çalıştı ama tek kelime edemedi.

Minho bunun olduğunu gördü ve onlara doğru yürüyüp Issei'yi fena halde dövmek istedi ama yapmamasının daha iyi olacağını biliyordu.

Herkes kendi egzersizleriyle meşguldü, bu da Issei'ye Jisung'la başka bir şey yapma şansı veriyordu. Çocuğu duvara yaslayıp ellerini başının üstüne kaldırdı.

Jisung gözlerinde korkuyla ona baktı. Issei'nin kafası yaklaştı ve Jisung'un nefesini teninde hissetmesine neden oldu. Jisung çığlık atmak istedi ama herkesin önünde yapamayacağını biliyordu..

Bana aitsin Han Jisung. -minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin