5.

277 24 0
                                    

-
O gecenin ilerleyen saatlerinde Jisung, bilinmeyen numaralarla bir grup sohbetine yerleştirildi. Grup sohbetinin adı "Aydınlatma partisi😜"ydi ve tanıdığı tek kişi Felix'ti.

Diğer çocukların da orada olduğunu düşündü. Partiden ve ne kadar boşa gideceklerinden bahsediyorlardı ama Jisung telefonunu kapattı. Alkolle arası pek iyi değil.

Duvarına bakıyordu, biraz uyumaya çalışıyordu. Minho'nun kollarını arzuluyordu. Onun koruyucu tutuşunda uykuya dalmak şimdiye kadarki en güzel duyguydu. Bunu çok istiyordu ama elde edemeyeceğini biliyordu.

Minho ondan hoşlanmıyordu ve asla hoşlanmayacaktı. Jisung bunu kabul etmişti ama bu Minho'ya karşı olan hislerini ortadan kaldırmıyordu.

__________________

O gün Jisung ödev yapmakla meşguldü, Minho yüzünden birden fazla dersi atlamıştı ve geride kalmak istemiyordu. Bir mesaj belirdiğinde Got7'yi dinliyordu. Minho'ydu bu.

Minho Hyung🙈

"Seni bu akşam 9'da alabilir miyim?"

Jisung bunun düşüncesiyle kızarmaya başladı. Hızlı bir şekilde onun için sorun olmadığını söyledi. O mesaj'dan sonra ödevine hiç bir şekilde odaklanamiyordu. Ne giyeceğini düşünüyordu.

Hickeyini gizleyecek bir şey mi giymeli? Bir nedenden dolayı bundan oldukça memnundu. Bu ona kendini özel hissettiriyordu.

Jisung'un daha önce sadece tek bir ilişkisi olmuştu ve o ilişkisi çok zehirliydi. Sonunda hiçbir şekilde düzeltemeyeceğini anlayınca eski sevgilisinden ayrıldı. Eski sevgilisi Jisung hakkında onun çok fazla şey almasına neden olan söylentiler

nefret.

Yeni okulundaki kimsenin bu söylentileri bilmediğinden ve yeni arkadaşlar edindiği için mutlu.

Bütün gün 'ev ödevi' yaptıktan sonra partiye hazırlanmak üzereydi. Düz beyaz bir gömlek ve siyah yırtık bir kot pantolon giymişti. Yeni Marvel Vans'ını giymeye karar verdi.

Minho'nun onu alması konusunda çok gergindi. Birçok kez arabasına binmiş olmasına rağmen bu sefer farklı hissetmişti. Bir randevuya benziyordu. Jisung bunun bir randevu olmadığını çok iyi biliyordu ama yine de öyleymiş gibi hissediyordu.

Kaldırımda Minho'yu bekliyordu. Minho geldiğinde Minho'ya kocaman gülümsedi. Minho bu gece şaşırtıcı derecede iyi görünüyordu. Her zaman iyi göründüğünü düşündü Jisung kendi kendine ama bu gece ekstra bir şeyi vardı.

Siyah dar bir kot pantolon ve pembe büyük beden bir kapüşonlu giymişti. Arabaya bindi ve Minho sürmeye başladı. Radyo açıktı ve refleks olarak Jisung da şarkıya eşlik ederek Minho'nun gülümsemesine neden oldu.

Minho, Jisung'un sesini duymaktan çok keyif aldı. Şarkı söyleme ve rap yapma konusunda harikaydı. Minho bundan çok etkileniyordu ki, bunu inkar bile edemez.

Hyunjin'in evine vardıklarında içeri girdiler. Jisung, Minho'nun biraz arkasında yürüyordu, hâlâ diğer çocuklara karşı biraz utangaçtı. Hepsi dışarıda bahçede oturuyorlardı.

Bahçeye girdiklerinde çok sayıda alkollü içecek şişesi vardı. Minho buna sırıttı ama Jisung daha da sinirlendi. Kendini kontrol etmesi gerekiyordu, yoksa işler onun için kötü sonuçlanabilirdi.

Bakın, Jisung sarhoş olduğunda aptalca şeyler yapıyor. İnsanlara karşı cilveli ve alıngan hale gelecektir, bu da onun birçok kez kötü durumlarla karşılaşmasına neden olacaktır. Bu yüzden her zaman çok fazla içmemeye çalışıyor, ne yazık ki sınırlarını her zaman o kadar iyi bilmiyor.

Herkes sohbet ederken aralarına biri daha katıldı. Uzun boylu, kahverengi saçlı bir çocuktu, sinemadakiyle aynı çocuktu. Jisung bunu fark etti ve biraz korktu. Çocuğun sinemada kendisine davranışından hoşlanmadı, Minho olmasaydı öpülürdü.

Minho da çocuğu fark etti ve biraz sinirlendi. Bu Jisungie'sini öpmeye çalışan çocuktu.

Hyunjin onlara çocuğun eski bir arkadaş olduğunu, bu yüzden nazik olması gerektiğini söyledi. Ama eğer Jisung'a tek parmağıyla dokunsa ölür. "Jisung bana ait" Minho kendi kendine mırıldandı.

Bütün çocuklar içmeye başladı ve eğlenmeye başladılar. Felix 'Haydi gece boyunca dans edelim' şarkısıyla dans ediyordu ve diğerleri de şarkıya eşlik edip gülüyorlardı.

Jisung sarhoş olmaya başlamıştı ama daha fazlasını kaldırabileceğini düşünerek içmeye devam etti. Issei adındaki çocuk bunu fark etti ve şansını denedi. Jisung'un yanına giderek onu belinden tuttu.

Ona karşı dans etmeye başladı. Jisung bundan pek hoşlanmadı ve kaçmaya çalıştı ama Issei onu çok sıkı tuttu.

Minho, Jisung'un içinde bulunduğu durumu fark ettiğinde odanın diğer tarafında Hyunjin ile konuşuyordu. Ayağa kalktı ve Hyunjin'i şaşkına çevirerek onlara doğru yürüdü.

Issei'ye ölümcül bir bakışla baktı, ancak Issei ne olabileceğini düşünemeyecek kadar sarhoştu ve Jisung'u kendisine yaklaştırdı. Minho bıktı ve Jisung'u Issei'den uzaklaştırıp kollarına aldı.

Jisung kollarını Minho'nun beline doladı ve onun Issei'den korktuğunu gördü. Issei, Jisunge'yi geri çekmek üzereyken Minho onun suratına yumruk attı. Ne Yumruk yedi ve ayakta kalacak hali yokya yapıştı iste sülük gibi yere.

Minho, Jisung'u rahatlatırken diğerleri Issei'yi yatak odalarından birine götürdü. Büyüklerin kollarında yatıyordu.

İçmeyi bırakmadı, bu da onu oldukça sarhoş ediyordu.

Minho'ya baktı ve kıkırdamaya başladı.

Somurtarak hickeyini işaret etti ve "Daha fazlasını istiyorum" dedi. Minho ona baktı, açıkça kafası karışmıştı. Hiçbir şeye cesaret edemeyen ve her şeyden korkan utangaç çocuk daha fazla sorun mu istiyordu?

Minho başını salladı, "Ayık değilsin, bunu sadece sarhoş olduğun için istiyorsun." Jisung üzgün görünüyordu ama bu konuda yaygara çıkaramayacak kadar sarhoştu.

Jisung, içki içerken dans ediyordu. Minho, alkolün Jisung üzerinde nasıl bir etki yarattığını görünce endişelenmeye başlamıştı. Issei darbenin etkisinden kurtulmuştu ve yeniden parti yapmaya başlamıştı, sürekli Jisung'a bakıyordu.

Minho, Jisung'un daha fazla içmesine izin vermenin çok riskli olduğunu düşündü ve onu yukarı, yatak odasına götürdü. Hyunjin'in evi büyüktü, ebeveynleri zengin olduğu için birçok odası vardı.

Minho rahat uyuyabilmek için kapşonlusunu Jisung'un üzerine giydi. Onu yatağa yatırıp yanına oturdu. Uykulu sarhoş çocuğa baktı ve daha çok aşık olduğunu hissetmeye başladı. Yapmaması gerektiğini biliyordu ama çocuk aslında onun kalbini çalmıştı.

Bu sırada Felix, Minho'nun Jisung'u bir odaya götürdüğünü ve onları takip ettiğini görmüştü. Arkadaş olmalarına rağmen Minho'ya Jisung konusunda güvenmemişti. Jisung'un kalbinin kırılacağından ve önceki ilişkisi bittikten sonra hissettiği gibi hissedeceğinden endişeliydi.

Minho, Jisung'un yanına uzanıp onu sıkı sıkı tutuyordu. Küçük olan onun kollarında uyuyordu ki aniden kapı açıldı...

"Üzüleceksin Jisung. "

Bana aitsin Han Jisung. -minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin