8.

251 18 7
                                    

-

Derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı. "Felix, geçen gün bana eşcinsel olup olmadığımı sordun değil mi?" Felix ona garip bakışlar attı ve yavaşça başını salladı. "Öyle olup olmadığımı bilmiyorum ama Jisung'un bana daha önce hiç hissetmediğim şeyleri hissettirdiğini biliyorum. Onu çok önemsiyorum ve onu üzgün görmekten nefret ediyorum. O kızın kim olduğunu açıklamam gerekiyor ama o gitti." Minho içini çekti, "Beni affetmesine ihtiyacım var."

Felix ona inanamayarak baktı, "Hyung, ona biraz zaman ver. Eminim bir süre sonra sana geri dönecektir." Felix yumuşak bir gülümsemeyle konuştu. Minho bu cevapla tatmin olmamıştı, Jisung'un artık anlamasını istiyordu. Çocukla vedalaşıp eve doğru yola çıktı.

_________________

Jisung, Issei ile randevusuna hazırlanıyordu. Aslında gitmek istemiyordu, sürekli Minho'yu düşünüyordu. Kendi kendine bunun tadını çıkarması gerektiğini söyledi, Issei muhtemelen o kadar da kötü değildi. Kapı zili çaldı, Issei olmasını bekliyordu. Kapıyı açtı ve gelenin kim olduğunu görünce şaşırdı.

"Minho hyung, senin burada ne işin var?" Minho çocuğun yanına yürüdü ve ona sıkıca sarıldı. Jisung ilk başta şok oldu ama hemen ona karşılık verdi.

"Jisung, bu da ne böyle?" Bir ses şöyle dedi: İkisi de birbirlerini bıraktılar ve kapı açıklığında Issei'yi gördüler. "Ben sey-" Jisung sözleriyle sorun yaşıyordu. Issei açıkça Minho'nun sürekli şansını mahvetmesinden bıkmıştı ve çocuğa doğru yürüdü. Onu yere itti, Minho böyle bir hamle beklemediği için yere düştü.

"Jisung'la olan tüm şansımı şimdiden mahvetmeyi bırakabilir misin?!" diye bağırdı, açıkça üzgündü. Jisung'un bileğini sıkıca tuttu ve daireden çıkmak istedi.

"Issei hyung, kolumu acıtıyorsun!" dedi Jisung yumuşak bir sesle ama Minho'nun duyabileceği kadar netti.

Minho hızla ayağa kalktı ve Issei'yi duvara yasladı. Minho ona alçak bir sesle "Bir daha bana ait olanı incitmeye cesaret etme" diye tısladı.

"Minho, Jisung bana ait ve o her zaman öyle. Onunla ne istersem onu ​​yapabilirim" çocuk sırıttı. Minho patlamaya hazır olan volkan gibiyidi ve sonunda dayanamayıp çocuğa birkaç kez yumruk attı, ve Issei'nin yere düşmesine neden oldu.

Jisung, Issei'nin onun hakkında söylediklerini duydu ve çocuktan olduğundan daha da fazla korktu. Minho gelmeseydi ne olurdu Tanrı bilir.

Issei yavaşça ayağa kalktı. Ayrılmadan önce "Bu henüz bitmedi" dedi. Minho, gözden kaybolur kaybolmaz Jisung'u sıkı bir şekilde kucakladı. "Çok üzgünüm Bebeğim. "

_____________

Parkta yürüyorlardı, Jisung Minho'ya sarılıyordu çünkü hâlâ Issei'nin ortaya çıkmasından korkuyordu. Minho korkmuş çocuğu sevimli buldu. "Jisung?" Minho kafeteryada olanları açıklaması gerektiğini biliyordu. Jisung ona baktı ve başını salladı.

"Bugün kafeteryadaki o kız, o benim eski sevgilim. Nedenini bilmiyorum ama denemekten asla vazgeçmiyor, ona en az milyon kez ilgilenmediğimi söyledim."

Jisung ona baktı, ikisinin arasında bir şey olmadığına sevindi. "Sorun değil hyung, endişelenme. Siz ikiniz birlikte olsanız bile, sizin adınıza mutlu olurum" dedi yumuşak, zoraki bir gülümsemeyle.

Parkta birkaç saat yürüdükten sonra eve gitmeye karar verdiler. Minho, Jisung'u dairesine bıraktı ve birisi yavaşça kolunu çekene kadar ayrılmak üzereydi.

"Minho hyung, sey..bu gece senin evinde kalabilir miyim?" Jisung utangaç bir şekilde, yanaklarında hafif bir kızarıklıkla söyledi. "E-evet demek zorunda değilsin, sadece Issei'nin tekrar ortaya çıkmasından korkuyorum."

Minho çocuğu sıkı, rahatlatıcı bir kucaklamaya çekti. "O sana asla zarar vermeyecek Jisung, yapmayacağından emin olacağım." Minho'nun onu koruyacağı düşüncesiyle Jisung'un yanakları kızarmaya başladı.

Minho, yanında Jisung'la birlikte evine doğru gidiyordu. Böylesine sevimli bir çocukla tanıştığı ve onunla bir şansı olduğu için kendini şanslı hissetti.

Minho farkında olmadan radyodaki şarkıya eşlik etmeye başladı ve Jisung ona iri gözlerle bakıyordu. Şarkı bittiğinde Minho, başrolde Jisung'un olduğunu fark etti. "Vay be hyung harikasın!" Minho biraz kızardı, "teşekkürler Ji."

İkisi de Minho'nun yatağında yatıyorlardı. Minho, yeni bir Marvel filmi olan Venom'u sahneye koydu. Jisung Marvel'ı seviyordu ve filme çok odaklanmıştı.

Ancak Minho filmi izlemiyordu, sevimli sincabına bakıyordu. Minho dayanamadı ve Jisung'un yanağını öptü. Çocuk başını kaldırdı ve iyice kızarmaya başladı. Minho ona sırıttı ve devam etmeye karar verdi.

Çocuğun dudağını öperek onu daha da şaşkına çevirdi. Bu sefer Minho, Jisung'u öptü. Jisung'un katılması uzun sürmedi. Hareketleri yavaş ama tutkuluydu. Dudakları birbirine çok yakışıyor. Geri çekilen ilk kişi Jisung oldu, istemiyordu ama nefes almaya ihtiyacı vardı. Minho, Jisung'u altına aldı. Arkasında birçok hickey bırakarak boynunu öpmeye başladı.

Minho, Jisung'a küçük öpücükler yağdırıyor ve onun kıkırdamasına neden oluyordu. Bir süre kucaklaştılar ve Jisung, Minho'nun kollarında uyuyakaldı. Minho, Jisung'un boynunda bıraktığı izlere bakıyordu, tatmin olmuştu.

Çocuğa baktığında Minho iyice emin oldu; o eşcinseldi ve Jisung'a aşıktı. Kızları öptüğünde hiçbir şey hissetmemişti ama Jisung'u öptüğünde her şeyi hissetmişti.

Jisung'un resmen kendisine ait olmasını istiyordu ama çocuğun bu duyguları paylaşıp paylaşmadığını bilmiyordu. Bu düşüncelerle uykuya daldı.

_________

100+ okunma için teşekkür ederim 🌟

Bana aitsin Han Jisung. -minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin