18.

136 14 2
                                    

Diğer bölüm final!!
-
Biri minhonun üzerine hızla atladı, birinin kıçını tekmelemek üzereyken geri çekilmişti. Birisi boemgyu'yu takip etmeyeceğinden emin olmak için tutuyordu Minho'yu. Kim olduğunu bilmiyorlardı.

Hyunjin masadan kalkmış ve şaşırtıcı bir şekilde Minho'yu tutan adama yumruk atmıştı. Herkes şok olmuştu, kavgalardan nefret eden çocuk az önce birine saldırdı. Minho erkek arkadaşının pesinden koşarken minnetle gülümsedi.

"Ne oluyor, bırak beni, seni orospu çocuğu!"

Jisung bir duvara yaslandı ve Boemgyu ile doğrudan göz teması kurdu. Jisung korkuyordu.

"Bir daha bana böyle seslenme sakın!" Boemgyu Jisung'a vurmak için elini kaldırdı ama birisi onun elini tutmuştu. Arkasına baktığında Minho'nun öfke dolu olan gözlerini gördü.

Minho defalarca Boemgyu'nun yüzüne yumruk atmış, burnunun kanamasına neden olmuştu. Boemgyu karşılık vermeye başlamıştı, Jisung ne yapacağını bilmiyordu. Bir öğretmen aniden yanlarına koştu ve durmaları gerektiğini söyledi.
-
Üçü müdürün odasında oturuyorlardı. Minho'nun sadece biraz dağınık saçları vardı ama Boemgyu'nun birkaç yarası vardı. (Minho'nun yumrukları yüzünden PUAHAH) Müdür onlara bakıyordu ve konuşmadan önce onlara sert bir bakış attı.

"Çocuklar, neden kavga ettiğinizi açıklar mısınız?" Minho ve Boemgyu sessiz kaldı, bu yüzden Jisung bunu açıklamaya karar verdi. Boemgyu'nun üzerinden geçmesine izin vermekten bıkmıştı, müdüre baktı ve boğazını temizledi.

"Efendim, Boemgyu bana saldırdı! Beni duvara itti, bana sorarsanız tam bir deli. Minho yanlış bir şey yapmadı, sadece beni bu deli orangutandan kurtarmak istedi."

Müdür ayağa kalkarken yavaşça başını salladı. "Pekala Jisung sana güveniyorum bu yüzden Minho'yu cezalandırmayacağım." Boemgyu'yu işaret etti. "Benimle gel orangutan."
-
Jisung bütün gün Minho'ya tutunmuştu. Minho bunu hiç umursamadı, aslında erkek arkadaşına karşı korumacı hissetmekten hoşlanıyordu. Hatta bir öğretmen birbirlerine bu kadar yakın oturdukları için onlara kızdı ama onlar bunu görmezden geldiler.
-
Minho'nun arabasında evine doğru gidiyorlardı. Jisung artık neredeyse hiç dairesine gitmiyordu, erkek arkadaşı yanında olmadan kendini rahat hissetmiyordu.

"Sana bu kadar sorun çıkardığım için özür dilerim min" dedi Jisung üzgün bir ifadeyle ayaklarına bakarken. Minho'nun kafası karışmıştı, Jisung'un hangi sorundan bahsettiğini bilmiyordu. Yola dikkat etmeye devam etti ama Jisung'un elini tuttu.

"Neden bahsettiğini bilmiyorum Ji, bana hiç sorun çıkarmadın."

"Minho var ve bunu biliyorsun! Önce Issei'ydi, sonra seni Karina ile evlenmemle ilgili tüm dramanın içine sürükledim ve şimdi de bu! Benim saçmalıklarımla uğraşmak zorunda kaldığın için çok üzgünüm."

Minho arabasını park etti. Jisung'a döndü ve yumuşak, sıcak elleriyle yanaklarını avuçladı. "Jisung, sen başıma gelen en iyi şeysin, bana sorun çıkardığını asla düşünme."

Dudaklarını sevgilisinin dudaklarına bastırdı. Hareketleri yavaş ama sevgi doluydu, bu da Jisung'un daha iyi hissetmesini sağladı. Geri çekildi ve Minho'ya baktı, onu kabul ederken yavaşça başını salladı. Minho'yu çok seviyordu ve çoğu zaman kendini bir yük gibi hissediyordu.
-
"Lanet olsun Jisung, seni bir an bile yalnız bırakamam yoksa tekrar saldırıya uğrarsın!" Felix sinirli bir şekilde bağırdı, ağzı hâlâ akşam yemeğiyle doluydu.

Jisung önündeki manzarayı görünce kıkırdadı. "Lixie, her zaman saldırıya uğramıyorum! Ve artık her şeyin sonsuza kadar bittiğine eminim!"Birisi kapıdan içeri girdiğinde hepsi akşam yemeğinin tadını çıkarıyorlardı. Ani ziyarete şaşıran herkes başını kaldırıp baktı.

Chan masada hafifçe gülümserken "Hey dostum! Kuzenim sana yaptıklarından dolayı ailesi tarafından Avustralya'ya gönderildi" dedi.

Jisung dolgun yanaklarla gülümsedi ve Minho'ya sıcak bir his verdi. Her iki oğlan da Boemgyu'nun gideceğini duyunca sevindiler.
-
O gecenin ilerleyen saatlerinde Minho'nun yatağında yatıyorlardı, Minho, Jisung'un beline satılmıştı.

"Yarın için bir planın var mı Ji?"

Jisung bir an düşündü ve sonra başını 'hayır' anlamında salladı. Sevgilisinin ona neden bunu sorduğunu merak ediyordu.

"Güzel, çünkü artık öyle yapicaksin:)" Jisung'un alnına bir öpücük kondurdu. "Artık uyu küçük sincapım."

Bana aitsin Han Jisung. -minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin