Minho halis mi aga?
-
Birdenbire kapı açıldığında.
Bu Felix'ti, ifadesi öfke ve endişe doluydu. Minho'ya kızgındı çünkü artık sarhoş olduğu için Jisung'u kullanacağını düşünüyordu. Ama durumun böyle olmadığını anlayınca ifadesi yumuşadı.
Jisung'un Minho'ya nasıl sokulduğunu ve Minho'nun kollarını nasıl Jisung'a doladığını fark etti. Sanki bir ilişki içindeymiş gibi huzurlu ve mutlu görünüyorlardı.
Felix, eğer buna devam ederse Jisung'un Minho'ya karşı hisler besleyeceğini biliyordu, bu yüzden onunla daha sonra bir kez daha yüzleşmek zorunda kaldı. Minho ile göz teması kurdu ve gitti.
__________________
Ertesi sabah ilk uyanan Jisung oldu. Tekrar Minho'nun kollarında olduğunu fark etti ama bu sefer elinden bırakmadı.
Güzel ve sevgi dolu bir histi bu. Büyük olan hâlâ uyuyordu ve bu da Jisung'a bir süreliğine ona bakma şansı verdi. Çocuğu öpmek istiyordu ama yapamayacağını biliyordu.
Minho uyandığı gibi Jisunga bakti, yumuşak bir şekilde gülümsedi ve hırıltılı bir sesle "günaydın" dedi. Jisung sesinin fazlasıyla çekici olduğunu düşündü birden.
Jisung ona gülümsüyordu ve Minho'nun gömlek giymediğini fark edene kadar bir anlık göz teması kurdular. Gözleri büyüdü ve kızarmaya başladı.
Minho utangaç çocuğu görünce kıkırdadı ve onu daha da yakınına tuttu. Minho "Böyleyken çok tatlı oluyorsun" dedi. Jisung daha da kızarmaya başladı.
Kapı çalınana kadar bir süre kucaklaştılar. İkisi de yukarı baktı; Jisung meraklıydı, Minho ise rahatsızdı.
Hyunjin kapıyı açtı ve yatakta sarılan iki çocuğa baktı. Ensesini kaşıdı ve onlara kahvaltı yapacaklarını söyleyip gitti.
"Minho hyung, biz de onlara katılmalıyız" dedi Jisung, Minho'nun elinden kaçmaya çalışırken. Minho "Beş dakika daha" diye somurttu.Birkaç dakika orada yattılar. Minho'nun karnından Jisung'un kıkırdamasına neden olacak sesler çıkmaya başladı. "Gel, yemek yemen lazım."
Aşağıya indiklerinde herkes masaya oturmuş, kahvaltının tadını çıkarıyordu. Jisung hâlâ Minho'nun kapüşonlusunu giyiyordu ve Minho da her ihtimale karşı getirdiği gömleği giyiyordu.
Geldiklerinde bütün çocuklar başını kaldırıp onları selamladılar, sonra da yemeklerine odaklanarak geri döndüler. Ama Issei Jisung'a bakmaya devam etti ve ona gülümsedi.
Issei ucubesi "Pembe içinde çok tatlı görünüyorsun Jisung" dedi. Jisung ondan iltifat almaktan hoşlanmıyordu, bu çocuk onu çok rahatsız ediyordu. Minho'nun yanında otururken "Teşekkür ederim." diye mırıldandı. Çocuklar kahvaltı yapıyordu.
Saat 13.00 civarındaydı ve herkes sıkılmaya başladığından atari salonuna gitmeye karar verdiler.
Bazıları Minho'nun arabasına, bazıları da Changbin'in arabasına bindi. Geldiklerinde hepsi çiftler halinde dağıldılar. Yalnızca Issei yalnız kalmıştı. Hala Jisung'u istiyordu ve vazgeçmeyi planlamıyordu.
Bütün çocuklar oyun oynuyordu. Minho ve Jisung dans oyunu oynuyorlardı ve Minho kazanıyordu. Zor modu seçtiler, bu da hızlı gittiği anlamına geliyordu.
Bir noktada Jisung için çok hızlı gitti ve bu da onun kaymasına neden oldu. Minho'ya baktı ve utanarak güldü. Minho çocuğun sağlığı konusunda endişelenerek ona doğru eğildi ve onu incelemeye başladı.
"İyi misin? Kötü düştün off, Herhangi bir acı hissediyor musun?" Jisung bunun üzerine kıkırdadı. "İyiyim hyung, merak etme."
____________
Birkaç oyundan sonra bütün çocuklar orada pizza yemeye karar verdiler. Minho ve Felix birlikte sipariş vereceklerdi. Felix Minho'ya baktığında sırada duruyorlardı.
"Hyung sana bir şey soracağım ama bana karşı dürüst ol lütfen." Felix derin nefes alarak devam etti. "Eşcinsel misin?"
Diye sordu. Minho'nun gözleri genişledi ve Felix'e baktı. "B-ben hayır!" diye kekeledi.Felix paniğe kapılan çocuğa baktı ve yavaşça başını salladı. "Sadece Jisung'a iyi bak lütfen. Onun ilişkiler konusunda iyi bir geçmişi yok ve onun yeniden yıkıldığını görmek istemiyorum."
Minho hakarete uğradığını hissetti, Jisung'un duygularını inciteceğini nasıl düşünebilirdi. Sıra onlara geldiğinde bir şey söylemek üzereydi.
Bir süre sonra herkesin oturduğu masaya döndüler. Kimseyi şaşırtmayacak şekilde Issei, Jisung'un yanında oturuyordu. Jisung belli ki bundan hoşlanmamıştı ama bu konuda bir şey söylemeyecek kadar kibardı. Minho, Jisung'unun diğer tarafında yer aldı.
Herkes yemeye başladı ama Minho bir kez daha Jisung'a odaklanmıştı, yemek yerken çok sevimli görünüyordu. Sincap gibi yanakları ve mutlu, ışıltılı gözleri. Bu Minho'yu mutlu etti.
Bir saat sonra bütün çocuklar eve gitmeye karar verdi. Minho, Hyunjin ve Jeongin'i evlerine bıraktı ve Jisung'un dairesine doğru gidiyordu. Bir kez daha onu bırakmak istemedi.
Tam Jisung ayrılmak üzereyken bir şey hatırladı. "Bekle hyung, hala senin kapüşonlusunu giyiyorum." Minho, çok büyük olduğu belli olan pembe kapüşonlusunu giyen çocuğa baktı.
"Sorun değil, daha sonra geri verirsin." dedi Minho gülümseyerek, Jisung'un onu giyiyor olmasından keyif alarak. Jisung başını salladı "Teşekkür ederim hyung, çok eğlendim." Arabadan inip binaya doğru yürüdü. Benim evim yanıyor.
_________________
O gece Jisung ve Minho birbirlerine memler gönderiyordu. Başlangıçta bunlar komik ve çatlak memlerdi, ama yavaş yavaş sağlıklı sevgi dolu memlere dönüştüler.
Birkaç saatliğine birbirlerine karisik selfieler gönderiyorlardı. Jisung yorulmaya başlamıştı ve ertesi gün okulu olduğunu biliyordu. Yine de sohbeti bırakmak istemiyordu, Minho'yla konuşmayı seviyordu.
Minho🌟
-Uyumalısın küçük sincap. Iyi geceler <3-
Jisung parlak bir şekilde gülümsemeye başladı. Bu çocuktan hoşlandığından %100 emindi ve Minho'nun da ondan hoşlanmaya başlayacağına dair daha fazla umut besliyordu.
-iyi geceler hyung🤍-
Bunun üzerine Jisung uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana aitsin Han Jisung. -minsung
FantasyMinho, Jisung'u duvara yasladı ve doğrudan gözlerinin içine baktı. "Sen benimsin. Sen bana aitsin, başka kimseye değil!" Jisung'u öpmeden hemen önce söyledi. Gizli bir eşcinsel olan Minho, kızların kalplerini kırmasıyla tanınıyor Ama sonra Jisung di...