-
O kapıyı açtı.
öğleden sonra 8:30
Yeni nişanlısını görünce gözleri büyüdü. Ağzı açık, konuşamadan kapının önünde duruyordu. Annesi bunu fark ettiği gibi onun yanına geldi. Boğazını temizledi ve kendisi de oldukça şaşırmış görünen kıza gülümsedi.
"Karina, lütfen içeri gel!" Annesi dedi. Karina bay han'a gülümsedi. Zoraki bir gülümsemeyle içeri girdi, Jisung'un yanından geçerken hafifçe sırıttı.
Annesi onu tedirgin etmeye çalışarak, "Oğlumun kusura bakmayın, yeni insanlarla tanıştığında hep böyle oluyor" dedi. Karina başını salladı ve kıkırdadı, o kızın aklında bazı kötü planlar vardı.
Herkes masaya oturmuştu, babası yoktu. Annesi ona katılması gereken bazı önemli işleri olduğunu söylemişti, bu da Jisung'un kaygısını biraz azalttı.
Tuhaf bir sessizlik oldu, bir şey söylemesi gerektiğini biliyordu ama herhangi bir konuşma biçimini ortaya koyamıyordu. Karina ona şeytani bir gülümsemeyle bakıyordu.
"Peki, Karina.." Annesi başladı ve kızın Jisung'a değil kendisine bakmasına neden oldu. "Neden kendin hakkında bir şeyler söylemiyorsun?" Annesinin başarılı olması için elinden geleni yaptığı belliydi ama Jisung sadece bu ortamdan uzaklaşmak istiyordu. Karina ile ilgilenmiyordu, o tam bir kaltaktı.
"Eh, 17 yaşındayım ve Jisung'la aynı okula gidiyorum." gülümsedi ve hızla Jisung'un yönüne baktı. "Baleyle ve tabii ki babamın şirketiyle çok ilgileniyorum. Zaten Jisung ile evli bir çift olacağız ve birlikte çalıştığımızı görebiliyorum."
Jisung ayağa kalktı ve odasına doğru yürüdü, kapıyı çarptı. Duvara yumruklarini sıralamaya başladı, fazla sinirlenmişti. Erkek arkadaşının eski sevgilisi olan bir kızla evlenmek zorunda.O tanıdığı en büyük kaltaktı ve ondan nefret ediyordu. Eli kanamaya başlamıştı, gözlerinden yaşlar akıyordu. Yere çöktü ve ağlamaya başladı, bunu istemiyordu.
Bu arada annesi Jisung için bahaneler uyduruyor, onu hayati yaşayan en iyi insan gibi göstermeye çalışıyordu. Karina aslında öyle olmasa da Jisung'la birlikte olmayı ne kadar çok istediğini söylemeye devam etti. Eğer onunla evlenseydi hayatını cehenneme çevirirdi.
"Bunu yapamam" diye fısıldadı Jisung kendi kendine, hâlâ ağlıyordu.
Minho günlerdir evinden çıkmamıştı. Artık hiçbir şey yapmaya motive değildi. Jisung'u özlemişti, genç olanın yanında olmasını arzuluyordu. Gülümsemesini yeniden görmek, gözlerinin parıldadığını görmek için her şeyi verirdi.
Devam etmesi gerektiğini biliyordu, bunun için üzülmesinin bir anlamı yoktu. Jisung evlenecekti ve bu konuda hiçbir şey yapamadı.
Zaten pek çok şey denemişti ama hiçbir şey işe yaramıyor gibiydi. Jisung'un evini pek çok kez ziyaret etmişti ama annesi sonunda polisi aradı.
Minho yürüyüşe çıkmaya karar verdi, Jisung'u aklından çıkarmak istiyordu. Dışarısı soğuktu ama ceket giymek istemedi. Kendine bakacak kadar umrunda değildi, çok fazla ruhsal acı çekiyordu.
Dışarıda yürürken daha sıcak bir şeyler giymesi gerektiğini bildiği için soğuktan ürperdi.
Jisung'un canı sıkılmıştı, artık bunu kabul etmeyecekti. Minho'nun ona verdiği kapüşonluyu giydi ve önemli eşyalarla dolu bir çanta hazırladı. Hızlıca kanayan elini sardı. Daha sonra pencereye doğru yürüdü ve aşağıya baktı. Oldukça yüksekti ama özgürlüğü için bunu riske atmaya hazırdı.Yağmur borusundan aşağı inerken yanağını kaşıdı. Yüzüne çarpan soğuk tuğlaların ani hissi karşısında şok olduğu için neredeyse dengesini kaybediyordu. Hızla boruyu daha sıkı kavradı ve aşağı inmeye başladı. Düştüğünde nereye varacağını bilmeden koşmaya başladı.
Parka vardığında nefes nefeseydi, artık koşamıyordu. Yolda yürüyordu, gözlerinde yaşlar birikiyordu.
Gidecek hiçbir yeri yoktu, Minho'ya gidemezdi çünkü bu çok açık olurdu. Ona doğru yürüyen karanlık bir figür gördüğünde ne yapacağını düşünüyordu.
Jisung paniğe kapıldı ve yabancıdan uzak durmaya çalışarak diğer tarafa doğru yürüdü. Ancak arkasındaki kişi de daha hızlı yürümeye başladı ve yavaş yavaş Jisung'a yaklaştı. Jisung koşmaya başladı, başının belaya girmesini istemiyordu. Olabildiğince hızlı koştu ama yabancı daha hızlıydı.
Beline dolanan iki kolun koşmayı bıraktığını hissetti. Ama kollarının sahibini tanıyordu ve bu sayede tekrar ağlamaya başladı.
"M-Minho hyung" sevgilisiyle yüzleşmek için döndü. Jisung kollarını Minho'nun etrafına doladı, gözleri dolu doluyken ona sarıldı. Minho'nun da gözlerinde yaşlar vardı, sonunda kendini yeniden tamamlanmış hissetti.
"Jisung seni çok özledim ama neden burada tek başınasın?" diye sordu Minho, genç olana endişeli bir ifadeyle bakarken. "B-ben kaçtım" dedi Jisung, erkek arkadaşının dokunuşu sayesinde sakinleşerek.
"Bu o mu?"
"Evet! İşte burada! Yakalayın onu!"
Jisung'un gözleri sesler karşısında genişledi. Kucaklamadan ayrılırken "M-Minho gitmemiz lazım" dedi.
Her iki çocuk da kendilerini takip eden adamlardan kaçmaya çalışarak koşmaya başladı. Minho'ya gitmediler, adamların onları kaybettiklerinden emin olana kadar koşmaya devam ettiler.
"Minho, lütfen eve git." Minho, Jisung'a sanki şimdiye kadarki en tuhaf şeyi söylemiş gibi baktı. "Ve seni yalnız mı bırakacağım? Jisung öyle düşünmüyorum, seni bir daha bırakmayacağım." Jisung bir şey söylemek istedi ama Minho onu da yanına çekti.
"Gel, nerede kalabileceğimizi biliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana aitsin Han Jisung. -minsung
FantasyMinho, Jisung'u duvara yasladı ve doğrudan gözlerinin içine baktı. "Sen benimsin. Sen bana aitsin, başka kimseye değil!" Jisung'u öpmeden hemen önce söyledi. Gizli bir eşcinsel olan Minho, kızların kalplerini kırmasıyla tanınıyor Ama sonra Jisung di...