Jisung, izlendiğini hissettiği an uyandı, minho anında ona hafifçe gülümseyerek "Günaydın bebeğim" hırıltılı bir sesle sırıttı ve Jisung'un yanaklarinin al al olmasina neden oldu.
"Burada kal, sana bir şey getireceğim!" Minho hızla ayağa fırladı ve şaşkın, uykulu Jisung'u arkasında bırakarak odadan çıktı.
Birkaç dakika sonra Minho elinde bir tepsiyle odaya geri döndü. Jisung tepsiyi inceleyerek büyük gözlerle ona baktı.
Minho önündeki sincap çocuğa sırıttı. Her şeye isim verirken işaret etti; "kruvasan, haşlanmış yumurta, biraz kızarmış ekmek, çilekli süt ve cheesecake."
Onu Jisung'un kucağına koydu ve yanına oturdu, çocuğun bundan dolayı ne kadar mutlu olduğunun tadını çıkardı. Jisung peynirli kekten bir parça aldı ve onu neredeyse Minho'nun ağzına itti.
İkili yemeklerinin tadını çıkarıyorlardı. Minho beklenmedik bir zamanda jisungu kucağına almıştı. Jisung onun ani hareketi karşısında şok oldu ve korkuyla çığlık attı. Minho kolayca korkan erkek arkadaşına sırıttı.
"Hyung, beni nereye götürüyorsun? Hyung, hyung, hyung, beni nereye götürüyorsun hyung?" Jisung her 'hyung'la Minho'yu dürtüyordu ama Minho bunu görmezden gelmek için elinden geleni yapıyordu.
"Bana cevap vermezsen polisi arayacağım ve korkunç bir adamın beni arabasına bindirdiğini söyleyeceğim!"
Minho, Jisung'un davranışına kıkırdadı ve başını okşadı. Nereye gittiklerini ona söylemeyi planlamıyordu, bunu bir sır olarak saklamak istiyordu. Minho yavaş yavaş erkek arkadaşına içi şekerle dolu cheesecake yedirdiğine pişman olmaya başlıyordu.
-
yolculuk 2 saat sürdü
-
"Gözlerimi açabilir miyim hyung?" Jisung sürprizlere fazla meraklıydı. Minho aniden Jisung'un dudaklarını öptü ve gözlerini kocaman açmasına neden oldu.Minho'yla birlikte her zaman yürüdüğü parktaydı. Önünde üzerinde sepet olan bir piknik battaniyesi vardı. Jisung ona büyük, heyecanlı gözlerle baktı, ağzı hafifçe açıldı.
"Beğendin mi?, beğendin mi Ji?" Minho, Jisung sessiz kaldıktan sonra gergin bir şekilde sordu. Jisung yavaşça başını salladı ve tekrar Minho'yla yüzleşmek için döndü, büyük olana sıkıca sarıldı.
"Seni çok seviyorum, çok çok seviyorum hyung!" Hızla minhonun dudaklarına öptü ve oturdu. Minho onun yanına oturdu ve sepetten yiyecek çıkarmaya başladı. Jisung'un sevdiği şeylerle doluydu.
"Hyung, sen gelmiş geçmiş en iyi erkek arkadaşsın! Yine ve yine seni seviyorum!!" Jisung sevgilisine sarıldı ve bir kez olsun kızarmasına neden oldu. Minho da ona sarıldı. "Ben de seni seviyorum sincapım."
-
Birlikte eğleniyorlardı; yemek yemek, konuşmak, öpmek ve sarılmak. İnsanlardan birkaç yargılayıcı yüz alıyorlardı ama bunu umursayacak kadar birbirlerine aşıklardı.Jisung harika hissediyordu, sonunda sevildiğini hissetti. Minho'yla birlikteyken kötü geçmişini unutuyordu, ilgilendiği tek şey erkek arkadaşıydı. Minho'nun gülüşü Jisung'un etrafındaki her şeyi unutmasını sağladı, bu onun için şimdiye kadarki en iyi sesti. Hayatının geri kalanını birlikte geçirmek isteyeceği adamı buldu.
Minho'ya gelince? Jisung'u tüm kalbiyle seviyordu, artık onsuz bir hayat düşünemiyordu. Onun gözünde Jisung dünyayı hak eden mükemmel bir küçük sincaptı. Peynirli kek veya film izlerken kucaklaşmak gibi küçük şeylerin üstesinden gelmenin mutluluğunu seviyordu.
Hava giderek kararıyor ve soğuyordu. Minho, Jisung'un ne kadar soğuduğunu fark etti ve kapüşonlusunu çıkardı.
"Al şunu." İlk başta Jisung, Minho'nun üşümesini istemeyerek başını salladı ama bir süre sonra pes etti ve onu giydi. Minho, Jisung'un kıyafetlerini giymesini seviyordu.onun için çok büyüktü ve bunların içinde çok sevimli görünüyordu.
Minho saatin kaç olduğunu görmek için telefonuna baktı. Ayağa kalktı, Jisung onun hareketini takip etti. Nereye gideceklerini bilmeden büyük çocuğa kafası karışmış bir şekilde baktı.
Minho, Jisung onu durdurduğunda gitmek istedi. "Önce burayı temizlememiz gerekmiyor mu?" Minho başını salladı, her şeyi planlamıştı. "Hyunjin bunu yapacak, endişelenme."
Jisung'un bileğinden tutup onu arabasına götürdü. Jisung bir kez daha nereye gittiklerini bilmiyordu ama bu sefer şikayet etmedi. Sevgili erkek arkadaşına karşı minnettarlık duydu.
-
yaklaşık yarım saatlik bir yolculuktan sonra
-
Jisung'un gözleri bir kez daha Minho'nun elleriyle kapatıldı. Arkasından yürüyor, başına kötü bir şey gelmeyeceğinden emin olmak için attığı her adıma rehberlik ediyordu.Minho yavaşça ellerini çekerek Jisung'un görüşünü geri kazanmasını sağladı. Işığa çabuk alıştı ve önündeki manzaraya baktı. Ağzının hafifçe açılması Minho'nun kıkırdamasına neden oldu.
Hemen önünde berrak mavi suları olan güzel bir plaj vardı. Gökyüzü güzel renklerle doluydu; sarı, pembe, hatta turuncu bile vardı. Güneş yavaş yavaş alçalırken arkasında muhteşem bir gökyüzü bırakıyordu.
Minho kollarını arkadan Jisung'un beline doladı. Jisung vücudunda bir sıcaklık dalgasının dolaştığını hissetti, büyüklerin yanında kendini rahat ve sevilmiş hissediyordu.
Minho yavaşça Jisung'un belini bıraktı ve onu kendi etrafında çevirdi, böylece birbirlerine bakacaklardı. Bir kez daha dizinin üstüne çöktü ve cebinden küçük, kırmızı bir kutu çıkardı.
"Han Jisung, benim muhteşem sincapım, benimle evlenir misin?"
"EVET!" Jisung arabasına binerken mutlu bir şekilde bağırdı.
Ve geri kalan zamanlarda ise bir-birilerinin vücutlarını tadiyordular..
FINAAALL!! BU FIC CEVIRI OLSA BILE KENDI FICIM GIBI HISSETTIM!! CIDDEN COK GUZELDI VE BU KADAR OKUNACAGINI DA DUSUNMEMISTIM ACIKCASI HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM!🐇🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana aitsin Han Jisung. -minsung
FantasyMinho, Jisung'u duvara yasladı ve doğrudan gözlerinin içine baktı. "Sen benimsin. Sen bana aitsin, başka kimseye değil!" Jisung'u öpmeden hemen önce söyledi. Gizli bir eşcinsel olan Minho, kızların kalplerini kırmasıyla tanınıyor Ama sonra Jisung di...