3.

320 28 11
                                    

-

3 kişinin ağzından.

Jisung okula gidiyordu. Minho'nun aksine arabası yoktu, yürümeyi tercih ediyordu. Kendi kendine bundan sonra Minho'yu görmezden geleceğini söyledi.

Birçok kişi onun hakkında kötü şeyler söyledi. Jisung başkalarının görüşlerine güvenmemesi gerektiğini biliyordu ama Felix bile onu uyarmıştı.

Okula vardığında ona yumuşak bir gülümseme veren Minho'yu gördü. Jisung'un karşılık vermemesi için çok çaba harcaması gerekti. Minho'ya baktı ve diğer tarafa yürüdü.

Minho genç olanın başına neler geldiğini bilmiyordu. Jisung sınıfa gitti, Minho'dan farklı dersleri vardı bu yüzden onu görmezden gelmek daha kolaydı.

Minho'nun PE'si vardı. Dikkat etmiyordu, düşünceleri Jisung'la meşguldü. Bir şeylerin ters gittiğini biliyordu. Ama sonra Minho'da bir şeyler aniden koptu. Jisung bu oyunu oynayabiliyorsa oynayabilirdi.

Eski "sikici çocuk" olma alışkanlıklarına geri dönüyordu. Dikkat etmediği için yüzüne bir top çarptı, sinirlenmiş bir ifadeyle baktı. Topu atan Jeongin'di. Minho, arkadaşlarına ve diğerlerine zarar veremeyeceğini bilerek ona doğru yürüdü.

"Velet" Minho uzaklaşırken mırıldandı. Bugün spor yapacak havasında değildi, bu yüzden beden eğitiminin geri kalanını bırakmaya karar verdi. Sık sık dersleri atlıyordu, öğretmen artık onu cezalandırmıyordu bile.

Öğle yemeği sırasında Jisung diğerleriyle birlikte masaya oturdu.Minho dahil oğlanlar. Jisung, yemeğine odaklanarak çocuğu görmezden gelmek için elinden geleni yapıyordu.

Minho, Jisung'un cheesecake'i karşısında heyecanlandığında gizlice çok sevimli göründüğünü düşündü. Bu çocuğa karşı bir şeyler hissettiğini biliyordu ama bu kadar kolay pes etmeyi reddetti.

Ayağa kalktı ve Jisung'u bileğinden tutarak kafeteryadan dışarı çıkardı. Jisung'un onu durduracak gücü yoktu bu yüzden takip etti.

Boş bir sınıfa girdiler ve Minho kapıyı kilitledi. Sırtı duvara çarpana kadar geri adım atmaya devam eden Jisung'a doğru yürüdü.

Minho'nun yoğun bakışlarından kaçınmaya çalışarak tavana baktı. Minho, Jisung'un çenesini tuttu ve onu gözlerinin içine bakmaya zorladı. Jisung gerginleşti ve kalp atışları hızlandı, nefesi hızlandı.

Minho bunu fark etti ve Jisung için üzülmeye başladı, çocuğa bu şekilde davranmak istemiyordu ama yapması gerektiğini biliyordu. Üstünlük göstermesi gerekiyordu.

Minho başını Jisung'un boynuna yaklaştırdı ve nefes aldı. Bu Jisung'un ürpermesine neden oldu ve yanakları artık kızarmaya başlamıştı. Minho onun genç üzerinde yarattığı etkiyi beğendi ve boynunu öpmeye başladı.

Minho, Jisung'a baktı ve gülümsedi. Birkaç adım geri çekilip ne yaptığına baktı. Jisung'un boynunda bir hickey vardı. Jisung'u arkasında bırakarak sınıftan çıktı, şaşkınlık içindeydi.

Ama çok az şey biliyorlardı, belirli bir kız tüm bunları gördü.
Jisung'un Minho'nun boynuna yaptığı kızarıklıgi kapatacak hiçbir şeyi yoktu, o yüzden utanmış bir bakışla etrafta dolaştı. Minho'nun zaten orada olduğunu görmek için kafeteryaya döndü.

Jisung oturdu ve kimsenin fark etmeyeceğini umarak yavaş yavaş cheesecake'inin geri kalanını yemeye başladı. Elbette Felix bunu fark etti, ayrıca Minho'nun tüm bu süre boyunca nasıl sırıttığını da fark etti. Daha sonra bu konuda onlarla yüzleşecekti ama şimdilik Jisung'un cheesecake'inin tadını çıkarmasına izin verecekti.

Okuldan sonra Jisung dairesine dönüyordu. Birkaç kızın onu takip ettiğini fark etti ve bu onu çok endişelendirdi. Adımlarını hızlandırdı ama kızlar da aynısını yaptı. Bir süre sonra ona yetişip önünde durdular. Sadece kaşlarını kaldırarak onlara baktı.

Uzun sarı saçlı saia'lı ortanca kıza "Merhaba". Çok fazla makyaj yaptığı belliydi. "Merhaba sur- merhaba" Jisung şüpheyle söyledi.

"Ben Karina'yim" diye kız kendini tanıttı. Jisung onun kim olduğuyla ilgilenmiyordu bu yüzden sadece başını salladı. "Sende bana ait bir şey var ve onu geri vermeni istiyorum."

Jisung'un neden bahsettiğine dair hiçbir fikri yoktu ama yağmur yağmaya başladı ve o da gitmek istedi. "Beni başkasıyla karıştırmış olmalısın" diye bağırdı Jisung, kızları atlatmanın bir yolunu bulmaya çalışırken.

Gülmeye başladı, adam ona delirmiş gibi baktı. Starbucks'ından bir yudum alırken "Tatlım, bugün sınıfta Minho'mla aranızda neler olduğunu gördüm ve ondan sonsuza kadar uzak durmanızı istiyorum" dedi.
Jisung inanamayarak ona baktı. Karına Jisung'un boyunundaki kızarıklıga baktı ve öfkelendi-öküz gibi evet-,parmaklarını şıklattı ve arkasındaki iki kız hemen Jisung'a doğru yürüdü ve onu yere çekti.

Jisung yağmurun altında orada öylece oturdu. Dudağı kanıyordu ve birden fazla morluk vardı, bacağını o kadar acıtmışlardı ki artık yürüyemiyordu. Telefonu kapandığı için kimseyi arayamadı.

Orada sessizce ağlayarak oturdu. Bunun başına neden geldiğini bilmiyordu, ilk hamleyi yapan kendisi değildi. Minho'nun ondan ne istediğini bile bilmiyordu. Duyduğu tüm hikayelere göre Minho bir süpürge sapı kadar dürüstmüş.

Vazgeçmesi gerektiğini zaten kabullenmişti, Minho'nun sadece onunla dalga geçtiğinden emindi. Bununla itibar kazanacaktı. En azından duyduğu her şey doğruysa öyle. Minho, Jisung'un gözünde kötü görünmüyordu, sadece yanlış anlaşılmıştı.

"JISUNG"

Yukarıya baktı ve gördü..

Minsung'u ayirsak mi ki🤭

Minsung'u ayirsak mi ki🤭

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bana aitsin Han Jisung. -minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin