VELERA

622 40 27
                                    

Hoşgeldin!

Umarım severek okursun!

UYARI: Bu kitabın konusunu ilk bölümler yansıtmaz. İleriki bölümlerde kan, vahşet, ağır cinsellik, intihar, uyuşturucu bağımlılığı, travma etkisi yaratabilecek olaylar vardır. Kitaba buna göre başlayın lütfen.

Başlama tarihi 2 Mart 2024.

Instagram: mihacherry
Twitter: miha_cherry_

🗝️

Woest, i resist to

"İşte sen, benim kalbime bir gece yarısı, seni hiç tanımadığım bir anda girdin."

Serçeler uçmaya mahkumdu, düşmeye değil.

Yaşamak zorundaydın Velera. Elinde bu yüzden bir silah, elini kana bulayan bir silah vardı.

Kendini korudun sadece. Ölmemek için, masumluğunu kaybetmemek için belki de.

Hayır, sen masumluğunu kaybettin.

Kendini koruyamadın.

Her yerin pisti artık, hiç bir su temizleyemezdi. Ne kadar çıkarmaya çalışsanda o pisi, çıkaramayacaktın.

Sen artık düştün Velera.

Ama, serçeler uçmaya mahkum değil miydi?

Koşuyordun. Nefesin kesilmişti artık. Bu dakikaları, bu saatleri hiç unutamayacaktın belki de. Her şeyi kendini korumak için yaptın, yapıyorsun belki de hâlâ ama, kendini koruyamadın. Seni bir kafese tıktılar ve anahtarı bir yabancının eline verdiler.

Bu yabancının ileri de her şeyin olacağını bilmeden.

Düştün artık. Ayaklarını hissetmiyorsun. Zorlandın, bundan sonra her şey daha zor olacaktı. Belki de dünyaya eskisi gibi bakamayacaktın, hep bir korku içinde olacaktın. Hayat sana zehir olacaktı belkide.

Olmuştu belkide.

Duvara yaslandın. O duvarlar hiç bir zaman sıcak bir göğüs olmadı. Hiç bir zaman kimsenin sıcaklığına kavuşamadın. Sen hep soğuktun. Her zaman olacağın gibi.

Kimsenin seni ısıtamayacağı gibi.

Kimsenin seni ısıtmayacağı gibi.

Kafanı kaldırdın. Yıldızlar sanki senin için bu kadar fazlaydı, sanki senin için bu kadar parlaktılar.

Evet Velera. Hayatın bu gece üzerine yıkıldı senin ama daha ne kadar yıkılacağını bilmeden yıkıldı.

Sen yıkılmalara, düşmelere doyamayacaksın Velera.

Ve bunu her şeyin olacak bir adam yapacak sana.

Seni yıkacak,

Seni düşürecek,

Seni mahvedecek,

Ama sen onu seveceksin,

Onun seni sevip sevdiğini bilmeden.

🗝️

Birinci bölüm bir saat sonra gelecektir.

Oylamayı unutmayınız, kitabın birileri tarafından sevildiğini anladığımda yazma hevesim katbekat artıyor.

🤍

VELERA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin