11. ❝Ensendeki Soğuk Mazi❞

79 14 101
                                    


Chris Grey, are you afraid of the dark?

Ruella, War of hearts

K. Flay, High Enough

Dedubluman, Aşk

Chris Grey, RİDE

Dove Cameron, Boyfriend

Gözlerimi yavaşça açtığımda yanımda sessiz mırıltılarla uyuyan adamı gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerimi yavaşça açtığımda yanımda sessiz mırıltılarla uyuyan adamı gördüm. Ellerimle göğsünü yavaşça okşadım ve ona daha fazla sokuldum. Üzerimizde ki çarşaf aşağıya doğru kaymıştı ve çıplaklığımız tamamen örtülmüyordu. Çarşafı yukarıya doğru çektim ve ikimizi güzelce örttüm.

Onu incelemeye başlarken dün gece zihnimden hiç bir şekilde silinmiyordu. Gerçeküstüydü. İlkimdi. Olağanüstüydü. Kendimi bu kadar dinç hissederek uyandığımı hatırlamıyordum.

Kirpikleri titredi. Onu ilk defa bu kadar huzurlu uyurken görüyordum. Dudakları öne doğru bükülmüş, çok tatlı ve çok öpülesi duruyordu. Saçları alnına doğru yayılmıştı ve bu onu daha çok seksi gösteriyordu.

Tuvaletimin geldiğini hissettiğimde yavaşça yataktan kalktım. Yerde duran Ersin'in gömleğini kendi üzerime geçirdim. Onu uyandırmak istemiyordum. Çok huzurlu gözüküyordu, kıyamazdım.

Tuvalete giderken deniz kokusu burnuma doldu. Gülümsedim. Bu kadar güzel olması normal miydi her şeyin?

Tuvalete girdim ve işimi hallettim. Ellerimi yıkarken birden başıma feci bir ağrı girdi. Başımın arkası zonkluyordu ve gözümün önü kararmaya başlamıştı.

Neler oluyordu?

Yüzüme hızla su savurdum. Başımda ki ağrı gitgide azalmaya başlamıştı. Parmaklarımı şakaklarıma yaslarken derin derin nefesler almaya çalıştım. Beynin durmuş gibiydi.

Gözlerimi aynaya çevirirken kendime gelmeye başlamıştım. Şiddetli bir ağrıydı, can acıtacak kadar.

Rahat bir nefes verdim ve kendime gelmeye çalıştım.

Aynada kendime gülümsedim ve banyodan çıktım. Odaya değil, güverteye attım adımlarımı. Denizin kokusunun beni kendime getirmesini istiyordum.

Kollarımı göğsümde bağlarken saçlarım rüzgarın etkisiyle geriye doğru savruluyordu. Hava soğuktu ve ben neredeyse çırılçıplaktım. Umursamadım.

Dakikalar geçerken üstümde bir ceket ve belime sarılan kolları hissettim. Yeniden huzura kavuşurken deniz kokusu daha belirgindi şimdi.

Ellerimi karnıma sardığı ellerinin üzerine koydum. Ellerimiz birbirini yavaşça okşarken dudakları boyun girintimdeydi.

VELERA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin