7. ❝Dudaklarının Arasında Cenneti Yaşamak❞

143 15 57
                                    


Vugar, Beni neden sevmedin

Nico Collins, our way out

Mikhail, use me

İgnore my face

MOVEMENT, 5.57

Apartment

Limi, The best ı ever had

Dedüblüman, Yetemedim

Ari Abdul, Taste

Ton Protiff, Enemy

Yeryüzüyken konuşuruz, Ölsem yeridir

🪶

El ele çıkmıştık oraya nasıl girdiysek. Yüzümde ki gülümsemeyle çıkmıştım o yerden. Onu şuan elimi tutan adam sağlıyordu.

Arabaya bindiğimizde üzerimde ki ceketi çıkarmıştım. Onun bakışları saniyelik bana dönmüş ama sonrasında yeniden yola dönmüştü.

Ona dönerek "Bir müzik açabilir miyim?" diye sordum.

"İstediğini. Her zaman."

Telefonumu arabaya bağladım ve Spotify çalma listeme girdim. Vugar'ın Beni Neden Sevmedin şarkısını açtım.

Bu şarkıyı severdim. Dinleme amacım sadece sevdiğim içindi.

Şarkının sözleri arabada çalmaya başladı. Notaların sözlerle olan uyumu çok güzeldi.

Gelmiyorsun, görmüyorsun...

Ne haldeyim hiç sen, biliyor musun?

Gelmiyorsun, görmüyorsun...

Ne haldeyim hiç sen, biliyor musun?

Dün gibi hatırlarım, saçlarının rengini,

Cenneti bana sorsalar, çizerim senin resmini,

Kayıp bir aşk bizimkisi, ama sen hiç değişmedin,

Bense senin için, bir rüzgar gibi, estim, estim...

Bana neden gülmedin?

Beni neden sevemedin?

Yalan dolan bir hikayeydi,

Kalpte açan bir gül gibi,

Sevmiş seni güya deli gibi,

Yalancının biriydin, sen hiç ama hiç değişmedin...

Ersin sertçe "Şarkıyı kapatabilir misin?" diye sorunca kaşlarım havaya kalktı. "Beğenmedin mi?"

"Sadece kapat."

Ona uyararak kapattım. Arkama yaslanırken bakışlarım camdaydı. Önümüzden geçen ağaçlara bakıyordum.

Birden "Sormak istemiyorum ama karnına dokunduğum an neden bu kadar büyük bir tepki verdin? Dokunuşumdan rahatsız oluyorsan bir daha asla dokunmam." dediğinde hızla ona döndüm.

"Seninle bir alakası yok. Sadece... boş versene." Konuşmak istemediğimi anlamıştı. Mırıldanarak "Elbet bir gün." dedi. Onu hiç bir şekilde anlamamıştım.

VELERA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin