Isabel LaRosa, 16 candles
Nic dean, the 514
Nic dean, Alive
Limi, The best ever a had
Chase Atlantic, Slown Down
13 Nisan 2012Bu gece yirmi yaşına girecekti Velera. Doğum günlerinden, on sekiz yaşına girdiğinden beri nefret ederdi.
Her gece olduğu gibi hiç doğmamış olmayı diliyordu.
Evde yatağında saatin on ikiye gelmesini bekliyordu. İki saat kalmıştı. Saat on iki olacak ve son iki sene de olduğu gibi doğum gününü hiç bir iyi ki doğdun cümlesi duymadan geçirecekti.
Kulaklığı kulağındaydı. Son ses bir müzik dinliyordu ama şarkının ne olduğunu bilmeyecek kadar karışıktı zihninin içi.
Bomboş hisseediyordu kendini. İçi boş bir kum torbası gibi. Eli hep karnındaydı yanında kimse olmadığında. Kendisinden gizlemeye çalışıyordu o izi.
Başarılı olduğunu sanıyordu ama bu onu daha da dibe çekiyordu. Dalgın gözleri yatağının hemen yanında duran komidinin üzerinde ki sigara paketine kaydı. Yavaşça paketi eline aldı bir sigara yaktı hızla. Nefes almayı unutmak istermiş gibi içine çekti sigara dumanını.
Velera Hazan Visal son iki yıldır bitmiş haldeydi.
Sigarasını derince ve hiç dışarıya üflemeyerek içti. Bir sigara daha yaktı ardından. Onu da aynı şekilde içti. Bir sigara daha yakacaktı ki, durdu.
Kendini zehirliyorsun dedi. Kendini öldürüyorsun dedi.İstediğin de bu değil mi?
Bir sigara daha yaktı.
Kaç sigara içtiğini hatırlamıyordu. Sadece içiyordu. Bir sigara daha içecekti ki paketin bittiğini fark etti. Küfrederek paketi hızla elinden savurdu.
Saate baktığında saatin on bir olduğunu fark etti. Hala kimseden iyiki doğdun mesajı gelmemişti.
Sonra kendi kendine konuştu.
"Kafan mı güzel Velera? Kimin var ki sana iyi ki doğdun mesajı atsın?"
Dakikalar geçmeye devam ederken belki babam gelir diye düşündü ama gelmeyeceğini biliyordu. Koltukta sızmış olmalıydı hatta. Hem, hoş uyanık olsa bile kutlamazdı kızının doğum gününü, hatırlaması bile meçhuldü.
Tarih on üç Nisan.
Velera Hazan Visal'in doğum günüydü.
Saat on ikiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VELERA
Ficción General+18, yetişkin içerik! ❝Cehennemim derken cehennemin en alt katında olduğumu bilmiyordum.❞ Velera Hazanın kötü giden hayatında karşısına bir şans çıkar. Dünya'ya adını duyurmuş bir şirkette asistan olarak işe başlama şansı. Peki ya patronu geçmişinde...