Oy vermeyi lütfen unutmayın, keyifli okumalar.
✨
|Ersin Korkmaz|
Dün gece, saat 03.45
Uzun zaman sonra eve gülümseyerek giriyordum. Uzun zaman sonra dudaklarımda bir gülümseme vardı. Uzun zaman sonra kalbimde böyle bir heyecan, böyle bir duygu vardı.
İçeriye girecektim ki arkadan Uğur geldi. Uğur yakın korumlarımdandı. Ona ne olduğunu sorarken elinde bir zarf vardı.
Başını önünde eğerken elinde ki zarfı bana uzattı. "Kimden geldiğini bilmiyoruz efendim. Size gelmiş." dediğin de kaşlarım çatıldı. Zarfı aldım "Sağol Uğur, gidebilirsin." dedim.
Ceketini önümde ilikledi ve kapıya doğru ilerledi. Elimde ki zarfla içeriye girdim ve kenarda yatağında uyuyan köpeğimin yanına gittim. Başını yavaşça okşarken uyanmadı bile.
Portakal'ı görünce bile aklıma o geliyordu. Ondan hala korkuyordu. Portakal'ın gerçekten de onu yiyeceğini düşünüyordu. Güldüm.
Odama geçtim ve üzerimde gömleği bir kenara attım. Altımda pantolonumla kalırken masama geçtim. Zarfta ne olduğunu merak ediyordum.
Cebimden bir dal sigara çıkardım ve siyap zippomla ateşe verdim. Oda saniyelik zipponun ışığıyla aydınlanırken zarfı açtım.
Bir el yazısıydı bu. Ve...lanet olsun ki onun yazısına çok benziyordu.
Doğa'nın.
Tabii ki bu sadece bir kuruntudan ibaretti.
Merakla okumaya başladım.
Hayat bir su misali akar gider. Önemi olan neyden zevk aldığın, neyden haz ettiğindir.
Bir oyun kuruldu.
Bir tane kurban seçildi.
İki kişi bundan zevk aldı.
Ya da üç.
Bir oyuna kurban gidilmek bana kötü hissettirirdi açıkçası. Her şeyin bir yalandan ibaret olduğunu bilmeden yaşamak... kötü bir his.
İmkansızlığın içinde imkansız oldun. Kurban seçildin ve yanıyorsun. Yedi yıl önce yanmaya başladı ve küllerin hala etrafa savruluyor. Yanında bir su dalgası var şimdi. Küllerini yok etmeye çalışıyor.
Ama izin vermeyeceğim.
Benim olanı alana cehennemi yaşatacağım.
Yedi yıl önce ölen sevgilini bir kere bile düşünmüyorsun demek ha? Halbuki o seni yanında istiyordur şimdi. Onun yanında soluklanmanı, her zamanki gibi...
Başka bir kadına aşık olduğunu bilseydi ne olurdu? Hiç düşündün mü bunu?
Düşünmedin.
Düşünmek istemedin.
Sen Ersin Korkmaz, korkakların en korkağısın. Bu dünyaya haramsın. Bir kurbansın.
Onunla olan günlerinin tadını çıkar. Yakında onu yanında bulamayabilirsin.
:)
Sevgiler, saygılar.
Bir gün beni tanımanız dileğiyle...
P.
Sikeyim! Bu da neydi böyle? Bu siktiğimin puştu da kimdi? Neyden bahsediyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VELERA
General Fiction+18, yetişkin içerik! ❝Cehennemim derken cehennemin en alt katında olduğumu bilmiyordum.❞ Velera Hazanın kötü giden hayatında karşısına bir şans çıkar. Dünya'ya adını duyurmuş bir şirkette asistan olarak işe başlama şansı. Peki ya patronu geçmişinde...