(Ersin'in arabası.)🖤
Isabel Larosa, older
Çağan Şengül, yansın
Isabel Larosa, eye's don't lie
Woest, however
Zaaf, çektim kendi ipimi
🖤
Anlam veremiyordu.
Onun ardından burnuna dolan o menekşe kokusuna, simsiyah gece gibi saçlarında ki o görünmez pırıltılara, onunla olmasının imkanı olmayan ama aynı olan o yeşil gözlere...
Anlam veremiyordu.
Onun o narin, korkak tenine... dilini tutamayıp söylediği cümlelerden sonra hemen kızarmasına...
Anlam veremiyordu.
Sokaktan çıktığı an arabayı durdurdu. Olamazdı, kalbi ona açılamazdı. Yapamazdı, ihanet edemezdi.
Alnını direksiyona yaslarken düşünceler kuyusunun içine düşmüştü bile. Onun gülümsemesi bir türlü zihninden çıkmıyordu. İmkansızdı. Ondan başka bir gülümsemeyi düşünmek imkansızdı.
Harelerinde ki detaylar bile aynıydı. Aynı yeşilliğin içinde aynı siyahlık...genzine dolan kokusu, aynıydı. Aynıydı ve imkansızdı.
Hızla başını kaldırdı ve torpido gözünden fotoğrafı çıkardı. Gözlerini fotoğraftan çekmezken kendine kendini kanıtlamaya çalıştı.
Sen ona aşıksın, ilk ve son.
Bakıyordu, bakıyordu ama eksikti. Aklında hâlâ o vardı. Onunla tanışmadan bile önce aklında o vardı.
Fotoğraftaki turuncu saçları simsiyah saçlar aldı, gülümsemeleri değişti. Yeşil gözler hiç değişmedi.
Ona bakarken ona bakıyor gibi hissediyordu. Olamazdı, kalbinin başka bir kalbe bağlı olabilmesi imkansızdı. İstemiyordu, olamazdı.
İhanet etmiyor muydu? Ona, ilkine...
Biliyordu. İyi şeyler olmayacaktı ama önüne geçebilirdi.
Onu kovacaktı. Başka çaresi yoktu. Sadık kalması için, kendini tutması için, kalbinin başka yerlere yelken açmaması için bunu yapması gerekiyordu.
Kararını vermişti. Onu aklından çıkarması için bu şarttı.
Peki, ona bugün dudağının kenarındaki ruj olmamasına rağmen temas etmesi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VELERA
Ficção Geral+18, yetişkin içerik! ❝Cehennemim derken cehennemin en alt katında olduğumu bilmiyordum.❞ Velera Hazanın kötü giden hayatında karşısına bir şans çıkar. Dünya'ya adını duyurmuş bir şirkette asistan olarak işe başlama şansı. Peki ya patronu geçmişinde...