* Hanna szemszöge *
Miután felfedeztem pár csótányt a hűtő körül fogtam a cuccaim és elindultam Petiékhez, nem tudok máshova menni. Sóhajtva bekopogtam. Nem sokkal később Milo nyitott ajtót, halványan elmosolyodott.
-Már vártunk. - Nevetett.
-Ki az? - Kérdezte Peti, a kanapén feküdt betakarózva és a tévét nézte.
-Hannácska megunta a diák szállót. - Nevetett, Peti lerúgta magáról a pokrócot és fel ült egyből.
-Ah, bocsi kibaszott másnapos vagyok. - Nevetve dörzsölte meg az arcát. - Miújság?
-Mi lenne? - Vontam fel a szemöldökömet. - Csöves lettem miattad, Marics.. - Dobtam a földre a táskámat.
-Nem vagy csöves mert itt maradsz. - Fogta meg a táskámat és a székre tette.
-Nem hiszem, hogy jó ötlet ez. - Ültem fel az egyik bár székre sóhajtva, Milo elém rakott egy pohár kólát. - Köszi! - Mondtam majd bele ittam.
-Ma reggel szakítottunk Andival. - Nézett rám Peti, a pultra támaszkodott és a hajába túrt.
-Úgy is kibékültök. - Vezettem végig az ujjam a pohár peremén, nem néztem Petire.
-Most nem hinném. - Nevetett halkan.
-Mindig ez van. - Néztem rá. - Szakítotok aztán már este megint együtt vagytok.. - Nevettem.
-De hidd el, hogy most nem így lesz. - Nézett a szemembe.
-Oké és akkor most itt fogok lakni vagy, hogy gondoltad? - Sóhajtva néztem körbe. - Egyáltalán Milo, te beleegyeztél ebbe? - Néztem rá nevetve.
-Mernék nem bele egyezni, azt hiszem a küszöbön aludnék két hétig. - Nevetett.
-Az biztos. - Mondta Peti maga elé nézve.
-De amúgy nem gond, engem nem zavarsz! - Mosolygott Milo, Peti vállba veregette.
-Helyes beszéd. - Nevetett majd rám nézett. - Szóval akkor maradhatsz, én alszok majd a kanapén.
-Oké. - Mondtam halkan és megittam a poharam tartalmát, ebből nagy botrány lesz.
***
-Hallom szakítottak tesódék? - Nézett rám Gréti, az egyik osztálytársam. Éppen a könyvemet lapoztam fel mert biosz dogát fogunk írni, rá néztem.
-Ja, megint. - Nevettem halkan.
-Állítólag megcsalta Andit. - Mondta Laura. - Tök durva, ez igaz? - Néztek rám.
-Nem tudom és nem is érdekel, állandóan ezt csinálják. - Vontam vállat és átolvastam a füzetemben lévő jegyzetet is.
-Na de te többet tudsz biztosan. - Nevetett Gréti.
-Mondom, hogy nem érdekel. - Néztem rá. - Alig tanultam mert áll a bál otthon emiatt a szarság miatt... - Motyogtam.
-Azta, Peti írogat neked? - Vette el a telefonomat Laura, egyből felpattantam és elvettem a kezéből remélve, hogy nem olvasta el. Remélem semmi olyat nem írt. - Azt a kurva. - Nevetve nézett rám, a telefonomra néztem és a szívem kihagyott egy ütemet.
@ maricspeti
Este jó lesz vacsira lasagne? 😘-Miért kell amúgy beleolvasni más telefonjába? - Akadtam ki egy kicsit Laurára. - Semmi közöd hozzá..
-Te kavarsz Petivel vagy mi? - Nézett rám nagy szemekkel.
-Dehogy is csak a tesóm kidobott és most náluk lakom.. - Nevettem fel. - Most boldog vagy?
-De miért dobott ki? - Nézett rám Gréti. - Összevesztetek?
-Igen. - Sóhajtottam nagyot. - Családi ügy, lányok. - Néztem rájuk, végre békén hagytak és elhúztak a helyükre.
@ toth.hanacska90
Szét szedtek majdnem az osztálytársaim, elvették a telóm😪
Ebből olyan pletyka lesz, Andi nagyon ki fog borulni.. 😰Válaszoltam neki, egyből jött is a válasz.
@ maricspeti
Ne is törődj velük, ovisok 😃 Andival meg végképp ne, elmondtam neki amúgy is, hogy nálunk vagy🤗@ toth.hanacska90
Mi?? Mi a faszért kellett neki elmondani, Peti??? 😱
Eljön a sulihoz és nyilvánosan ki fog belezni💀@ maricspeti
Ne legyél már így betojva, most majd úgy is önsajnáltatásba kezd 😅@ toth.hanacska90
Akkor sem kellett volna elmondani neki... 🙄🙄
Mennem kell mert becsöngettek majd beszélünk még.. 😒Nem vártam meg a válaszát, gyorsan lezártam a telefonomat és a táskámba dobtam ahogy bejött a tanár. Kinyírom este amiért elmondta a nővéremnek, hogy mi van.
***
Kicsit körültekintőbben mentem haza mert nem akarom, hogy Andi kivasaljon a kocsijával. Nyilván nem fog de attól még egy kicsit tartok attól, hogy előbb vagy utóbb beszélnem kell vele. Tisztáznom kéne, hogy nincs köztünk semmi Petivel. Mert tényleg nincs. Ezért úgy döntöttem, hogy nem megyek Petiékhez hanem elmegyek a tesómhoz. Mivel elvette a kulcsomat így kopogtam és csöngettem, mikor ajtót nyitott elég szarul nézett ki. Szipogott, a haja kócosan egy kontyba volt a feje tetején és egy köntösben volt.
-Húzz el.. - Akarta rám vágni az ajtót de megtámasztottam.
-Beszéljünk, légyszi. - Sóhajtva néztem rá, nagy nehezen beengedett.
-Na és miről akarsz? - Nevetve nézett rám, Bailey örült nekem így őt simogattam közben majd rá néztem.
-Erről az egészről. - Sóhajtottam. - Nincs köztünk semmi Petivel, mielőtt ezt hinnéd.. - Néztem a szemébe.
-Akkor miért laksz náluk? - Nevetett az arcomba. - Fogadjunk már az ágyában is jártál..
-Ki kérem magamnak. - Vontam fel a szemöldökömet. - Eszednél vagy amúgy? A testvérem vagy és ő a pasid, ne rajtam töltsd le, hogy megcsókolt.. Nem én akartam! - Fogtam meg a karját ahogy elakart tőlem fordulni.
-Tudom, hogy nem te akartad.. - Sóhajtott. - Csak, nem értem miért ment rád..
-Nem tudom én sem. - Sóhajtottam. - Biztos csak féltékennyé akart tenni, biztos megbánta.. - Néztem rá. - Ezért is hívott oda, hogy legyek ott amíg ki nem békülünk..
-És tegnap hol voltál? - Nézett rám sóhajtva.
-Egy diák szállón de voltak szobatársaim, jó nagy csótányok szóval leléptem. - Nevettem halkan. - Nem mertem ide jönni, muszáj volt oda mennem..
-Gyere vissza ide akkor. - Sóhajtott. - Túl reagáltam, tényleg nem tehetsz róla, hogy Peti ezt csinálja.. - Mondta halkan és átölelt, visszaöleltem őt halvány mosollyal.
-Jól van, csak elmegyek a cuccaimért akkor. - Mosolyogtam rá. - Örülök, hogy ezt megbeszéltük!
-Én is. - Mosolygott rám.
- Akkor elmegyek a cuccaimért!
Néztem rá majd kimentem az ajtón, Petiék lakása felé mentem. Megpróbálom őket kibékíteni valahogy.
YOU ARE READING
A nővérem pasija || Marics Peti FF. || Befejezett
FanfictionA nevem Tóth Hanna, igen a nővérem Tóth Andi. Az ő pasija Marics Peti, illetve az is meg nem is. Bonyolult a kapcsolatuk, én most fogok érettségizni szóval a sulira koncentrálok. Azért néha beszélgetünk Petivel titokban, kellemetlennek érzem, hogy A...