V. Fejezet - Kifordított póló

1.7K 72 5
                                    

-Úristen, igen! - Kiabáltam majd befogtam a számat nevetve, piros kockára gurult a golyó és én arra fogadtam.

-A nyeremény nyolcszázezer forint a hölgynek. - Tolta elém a zsetonokat, Kevinre néztem nagy szemekkel.

-Mennyi? - Néztem vissza a zsetonokra.

-Ügyes vagy. - Mosolygott Kevin. - De szerintem most hagyjuk abba mert innen lehet nagyot esni. - Nevetve söpörte a zsákba a zsetonokat. - Köszi a játékot. - Mondta az osztónak, én csak mentem mellette ledöbbenve. Nyertem majdnem egy millió forintot úgy, hogy Kevin csak száz ezret rakott fel nekem.

-Azért a pénzt amit adtál azt visszaadom neked belőle. - Néztem rá ahogy a beváltóhoz mentünk, beszórta a zsetonokat és a nő el is kezdte számolni őket.

-Ez a te pénzed. - Mosolygott rám.

-Ez nagyon sok pénz. - Nevettem halkan ahogy a nő a köteg húszezreseket számolta. - Ennyi pénzt nem tarthatok magamnál. - Sóhajtottam.

-Akkor majd reggel elmegyünk a bankba. - Nézett az órájára. - Bár, már lassan reggel. - Nevetett.

-Mi? - Néztem rá majd gyorsan kivettem a zsebemből a telefonomat. 3:34. - Baszki, nekem suliba kéne mennem. - Nevettem és visszanéztem a telefonomra, volt három nem fogadott hívásom is Petitől.

-A kaszinó ilyen, nincsen se ablak, se óra, hogy ne érezd az idő múlását és minél tovább játssz. - Nevetett.

-Hogy fogok így bemenni? - Sóhajtottam.

-Tessék, a pénzed. - Nyújtotta felém, el sem mertem venni egy pár pillanatig de utána megfogtam a kötegeket.

-Anyám.. - Nevettem halkan. - Segíts. - Adtam neki vissza a felét.

-Na jól érezted magad? - Mosolygott rám.

-Igen, köszönöm! - Mosolyogtam én is rá.

-Örülök, hogy tudtam segíteni. - Ment kifelé, mentem mellette.

* Peti szemszöge *

A kocsiban ültem és vártam, hogy mi a fasz van. Hívtam Hannát és egyszer sem vette fel, Dani annyit mondott, hogy este Kevinnel elment valahova. Nagyon félek, hogy éppen dugnak valahol. Amikor leparkolt az út másik oldalán Kevin a kocsijával állkapcsom megfeszült és Hannát néztem ahogy nevetnek valamin, összenéztek és tudtam mi következik. Vagy is azt hittem, hogy csókolózni fognak de Kevin csak eltűrte a haját mire Hanna elmosolyodott és kiszálltak mindketten. Lejjebb csúsztam az ülésben, hogy ne vegyenek észre és őket néztem. Elővettem a telefonomat és felhívtam Hannát, amíg Kevin beírta a kapukódot ő kinyomott engem és bement utána.

-Bazdmeg..

Motyogtam és a kormánynak nyomtam a homlokomat, lehunytam szemeim. Én csak bementem megnézni Andit mert miattam adagolta túl magát.

* Hanna szemszöge *

-Hát, szia! - Mosolyogtam ahogy Picúr nyüszítve szaladt oda hozzánk, örömében a lábamnak ugrált. - Itt vagyunk már! - Vettem fel és megölelgettem őt, meg is puszilgattam.

-Éhes vagy? - Nézett rám Kevin.

-Hát, ha van valami egyszerű. - Ásítottam egyet, a konyhába mentem és fel ültem a pultra. Őt néztem ahogy kutat a hűtőben, kivette az epreket és megmosta őket a csap alatt.

-Ez elég egyszerű? - Tette le mellém a dobozt majd kivett egyet, a számhoz tette és én beleharaptam.

-Finom. - Mosolyodtam el halványan, a másik felét megette ő.

-Kezdem érteni miért akar a Marics mindig visszakúszni hozzád. - Nevetett halkan és elvett még egy epret. - Remek csaj vagy, be kell vallanom. - Állt a lábaim közé, kissé nagyobbat nyeltem mert közelsége összezavart.

-Azt mondtad soha nem lesz köztünk semmi. - Nevettem halkan és elvettem egy epret, bekaptam és miközben rágtam őt néztem.

-Néha tévedhetek én is..

Tette kezét az arcomra, ajkaimra nézett mire én is az ő ajkaira. Lehunytam szemeim ahogy megcsókolt, viszonoztam csókját és átöleltem a nyakát. Lehúzott a pultról és a fenekemnél fogva megtartott, lábaimmal átöleltem a derekát. A szobájába vitt és letett az ágyra, nem tudom miért de nagyon zavarban voltam. Levette a pólóját és fölém mászott, a szemembe nézett majd újra megcsókolt. A mellkasát cirógattam és viszonoztam amikor nyelves csókot kezdeményezett, hagytam, hogy levegye rólam a pólómat. A tarkóját simogattam ahogy a nyakamat csókolgatta, összerezzentem ahogy valaki csöngetni és kopogni kezdett.

-Ki a faszom az hajnalban.. - Motyogta és lemászott rólam. - Maradj itt. - Nézett rám, magamra húztam a takarót és fel ültem az ágyban. Füleltem, hogy halljam ki az.

-Beszélni akarok vele.. - Hallottam Peti hangját, gyorsan visszavettem a pólómat kapkodva és kimentem a szobából.

-De ő nem akar veled, hagyd már őt.. - Mondta neki Kevin.

-Peti? - Mentem az ajtóhoz sóhajtva.

-Szóval dugni készültél vele tényleg.. - Nézett rám nevetve, a hajába túrt.

-Én.. Nem.. - Mondtam halkan.

-Ő félmeztelen rajtad meg kifordítva van a pólód tehát most vetted fel. - Nevetett. - Mellesleg rák vörös vagy, akkor vagy ilyen, ha felizgulsz.. - Nézett a szemembe, nagyot nyeltem.

-És te hányszor csaltad meg? - Nézett rá Kevin. - Meg vetted palira? - Vonta fel a szemöldökét.

-Ne szólj bele, semmi közöd az egészhez. - Nézett rá Peti majd rám. - Csak megnéztem Andit mert majdnem öngyilkos lett.. - Sóhajtott. - Nem értem miért nem vagy egy kicsit megértő..

-Ő csinált valamit és te egyből szaladtál hozzá mint egy kibaszott pincsi. - Vontam fel a szemöldökömet. - Nehogy még én legyek a szemét..

-Te meg egyből bebújsz más ágyába. - Nevetett halkan.

-Menj csak vissza Andikához, amúgy is csak őt látod bennem és csak addig vagyok jó ameddig ki nem békültök szóval húzz el.. - Emeltem fel a hangomat majd az ajtóhoz mentem és rácsaptam, légzésem szapora volt és Kevinre néztem.

-Ügyes voltál. - Nézett rám sóhajtva, megdörzsöltem az arcomat és a falnak dőltem. Lecsúsztam a fal tövébe és könnyeim potyogni kezdtek, Kevin leült mellém és átkarolt szótlanul amiért hálás voltam neki.

***

-Hanna! - Csapott az asztalra a Irénke néni mire felriadtam. Észre sem vettem, hogy elaludtam. - Te alszol az órán?!

-Bocsánat, én csak nem vagyok valami jól. - Mondtam halkan.

-Akkor minek jöttél iskolába? - Sóhajtott. - Ha nem vagy jól...

-Csak fáradt vagyok, ennyi.. - Motyogtam és Laura füzetéhez hajoltam, eléggé lemaradtam a jegyzetelésben.

-Három hét van az érettségiig, a történelem ugyan olyan fontos tantárgy mint a többi! - Mondt, bólintottam sóhajtva.

-Tudom és elnézést mégegyszer! - Sóhajtva másoltam le Laura füzetét.

A nővérem pasija || Marics Peti FF. || BefejezettWhere stories live. Discover now