VII. Fejezet - Akikre mindig lehet számítani

1.2K 60 5
                                    

* Hanna szemszöge *

Halk csipogásra ébredtem és arra, hogy valaki beszélget valakivel. Peti hangját megismertem. Lassan kinyitottam szemeim és felnéztem nehezen, Milo állt mellette.

-Oh, bébi! - Nézett rám Peti és megnyomta a nővér hívót a fejem fölött.

-Mi történt? - Kérdeztem halkan és kábán, a kezemet a hasamra tettem de lapos volt. - H..Hol? - Suttogtam, a gép gyorsabban csipogott. - Hol a babánk?! - Néztem Petire pánikolva kissé.

-Jól van a baba, ne izgasd fel magad! - Nézett rám, közben bejött egy nővér.

-Hol van?! - Próbáltam felülni de nem ment, csak akkor vettem észre, hogy gipszben van majdnem az egész jobb lábam.

-Nyugodjon meg, Hanna! - Nézte meg az infúziómat a nővér, könnyeim potyogtak.

-Meghalt? - Néztem Petire.

-Nem, egy klinikán van ahol vigyáznak rá! - Nézett a szemembe, kezdtem egy kicsit megnyugodni.

-Nem hazudsz? - Kérdeztem halkan.

-Nem! - Puszilta meg a homlokomat. - Most az a fontos, hogy te is jól legyél!

* Peti szemszöge *

Borzalmasan érzem magam egyedül itthon, voltam a klinikán és láttam a lányunkat abban a fura mű magzat burokban. Életben van. Jók az életfunkciói de annyira apró volt, a szívem összeszorul még most is, ha rá gondolok. A telefonomra néztem amikor felvillant mert üzenetet kaptam, felnevettem fejcsóválva. Kevin írt.

@  kkevin.official
Szia, én tényleg kibaszottul sajnálom ami történt.. Csak haza akartam vinni Hannát, hogy ne az esőben kelljen haza mennie.. 😞 Természetesen állok bármilyen költséget

@ maricspeti
Egyébként mi a faszt kerestél a klinikánál? 😅 Követed Hannát vagy mi? Ha nem koslatsz utána nem történik meg ez az egész te fasz. A gyerekem egy mesterséges burokban van alig fél kilósan ahelyett, hogy az anyja szíve alatt fejlődne ahogy az normális, a feleségem comb nyaktöréssel és egyéb zúzódásokkal van kórházban te meg éled világod egy egyszerű rándulással😄

@  kkevin.official
Ha bármi fizetni való van küld el. Tényleg sajnálom, ha visszatekerhetném az időt békén hagynám őt..

@  maricspeti
Majd küldöm, ha van számla. Ha még egyszer a közelébe mész Hannának átrendezem az arcodat.

És itt be is fejeztem a beszélgetést, a hűtőhöz mentem és megmelegítettem az esküvőről maradt pörköltet és nokedlit. Alig ment le pár falat a torkomon, egyszerűen nem ment. Felhívtam Milot.

-Szia, tesó! - Szólt is bele egyből szinte. - Mizu? Hogy vagy?

-Szia. - Mondtam halkan. - Nem bírom egyedül.. Át tudnál jönni?

-Persze, indulok is mindjárt! - Mondta megértően. - Vigyek valamit?

-Ahogy gondolod csak siess mert bekattanok.. - Nevettem halkan.

-Jó, nem sokára ott vagyok! - Sóhajtott majd kinyomta, megdörzsöltem az arcomat és addig elmentem zuhanyozni míg nem jött Milo.

A nővérem pasija || Marics Peti FF. || BefejezettWhere stories live. Discover now