✨ℕ𝕚𝕜𝕚&𝔼𝕕𝕕𝕪 ( 𝕞𝕚𝕟𝕚𝕤𝕠𝕣𝕠𝕫𝕒𝕥 ) 𝟛. ℝ𝕖́𝕤𝕫✨

321 24 1
                                    

A wc lehajtott ülőkéjén ültem és a teszteteket néztem, kicsit nagy szemekkel. Hanna terhes.

-Na? - Kérdezte. - Mondj már valamit..

-Ez elég egyhangú.. - Nevetettem halkan. - Hát, szívem..

-Baszki, Peti hív.. - Mondta egy kis pánikkal a hangjában.

-Akkor mond el neki, hogy apuka lesz. - Jöttem ki a fürdőből. Szegénykém falfehér

Nem, nem mondhatom el neki. - Fordította le a telefonját az asztalra képernyővel lefelé. - És te sem! - Nézett rám kifújva magát.

-Most ezt nem értem.. - Néztem rá meglepődve.

-Ezeket a teszteket kidobjuk.. - Ment a fürdőbe. - Veszünk újakat amikre te rápisilsz és azt mondjuk Petinek, hogy nem vagyok terhes..

-De, várj már.. -Mentem utána. - Megőrültél?! - Néztem rá felvont szemöldökkel. - El kell mondanod neki!

-Nem veszíthetem el őt még egyszer.. - Nézett rám könnyes szemekkel.

-Biztos, hogy nem fogod emiatt elveszíteni Petit. - Néztem a szemembe.

-Kevesebbért is hagyott már el.. - Mondta halkan.

-Beszélned kell vele. - Mondtam ahogy ismét rezgett a telefonja.

-Faszomba.. - Sóhajtott és leült a kanapéra, megfogta a telefonját és felvette. - Szia.. - Mondtam halkan, teljes pánikban volt. Én csak hallgattam a válaszait. - Mi bajod van?.. - Kérdezte, könnyei lefolytak az arcán és éreztem, hogy seggfej vele a Marics. Elvettem tőle a telefont.

-Szia, itt Niki.. - Mondtam.

-Helló. - Mondta. - Tényleg terhes? - Sóhajtott.

-Igen... - Válaszoltam neki.

-Kurva jó és én vagyok az utolsó aki ezt megtudja, a gyerek apja.. - Motyogta.

-Peti... - Sóhajtottam. 

-Vissza adnád a telefont Hannának? Vele akarom ezt megbeszélni. - Mondta. 

-Igen, visszaadom neki... - Nyújtottam Hanna felé a telefont, elvette tőlem és megtörölte a szemeit.

-Terhes vagyok... - Szinte alig hallhatóan mondta Hanna. - Örülsz? - Kérdezte halkan. - Én mondtam neked, hogy egy szerencsétlen vagyok.. - Nevetett halkan, most már kicsit megkönnyebbült volt. Elmosolyodtam én is. - Azt hittem ki fogsz akadni... Oké, szeretlek! - Mondta majd letette. - Örült neki! - Mondta és elsírta magát.

-Én mondtam neked! - Nevetve öleltem át.

-Igazad volt! - Mosolyogva törölte le könnyeit ahogy elengedtük egymást.

-Általában igazam van! - Nevetve vontam vállat.

-Na jó, akkor összeszedem magam és haza megyek! - Mosolygott rám.

-Haza kísérlek, ha szeretnéd! - Néztem rá.

-Nem szükséges! - Mondta mikor éppen Eddy lépett be az ajtón.

-Helló csajok! - Mosolygott ránk.

-Szia! - Mondtuk egyszerre.

-Akkor én megyek is! - Mondta Hanna és gyorsan összeszedte a cuccait.

-Miattam? - Kérdezte Eddy rám nézve. - Haragszol rám, Hanna? - Nézett rá.

-Ha megbántod Nikit akkor fogok, amúgy nem! - Mosolygott rá. - Na sziasztok! - Mondta majd elment miután elköszöntünk tőle.

A nővérem pasija || Marics Peti FF. || BefejezettWo Geschichten leben. Entdecke jetzt