-Jó éjt a kanapén. - Néztem Petire ahogy a szobájába értem, a hajam dörzsöltem a törölközővel, hogy minél hamarabb megszáradjon. Boxerban feküdt az ágyon, felnevetett.
-Jó éjt, itt velem. - Mosolygott.
-Nem alszom veled. - Sóhajtottam. - Akkor kimegyek én a kanapéra.. - Mentem az ágyhoz, hogy lehúzzam a takarót de Peti megfogott és magára húzott.
-Ne játszd már magadat. - Mosolygott rám.
-Nem játszom. - Forgattam meg szemeim. - Nekem fontos, hogy Andi megbékéljen..
-Engedjük már el a témát. - Tűrte a hajamat a fülem mögé és megcsókolt.
-Peti.. - Sóhajtottam halkan ahogy ledöntött maga mellé, betakart gondosan és megpuszilta a homlokomat.
-Nem érdekel senki csak te. - Nézett a szemembe. - Most kineveted a vallomásomat? - Nevetett ő is ahogy felnevettem, megcsikizett mire felvisítottam.
-Kuss! - Ütögette meg Milo a falat a szomszéd szobából, halkan nevettünk Petivel.
-Nem tudom miért nevetek.. - Nevettem halkan.
-Felidegesítjük Milot, bébi. - Nevetett halkan ő is.
-Oké, shh! - Néztem rá. - Aludnom kell mert holnap suli. - Sóhajtottam.
-Jaj, tényleg még suliba jársz. - Mosolygott majd elnevette magát.
-Igen. - Forgattam meg szemeim nevetve. - Szét fognak cincálni, biztos már az egész suli tud rólunk..
-Reggel még be is viszlek, had irigykedjenek. - Nevetve oltotta le a lámpát az éjjeli szekrényen, összebújtunk és tök hamar el is aludtam karjaiban.
***
Kicsit félve szálltam ki a kocsiból miután Peti megcsókolt, becsuktam a kocsi ajtót é ős elhajtott. Akik kint voltak engem néztek mind, Laura és Gréti egyből oda jöttek hozzám.
-Szóval igaz. - Mosolygott Laura. - Együtt vagytok?
-Hát, azt nem mondanám de alakul. - Mosolyogtam rájuk, Gréti átölelt.
-Te vagy a legszerencsésebb csaj a világon! - Nevetett Laura.
-Azért még várjuk ki a végét. - Nevettem halkan. - Nem tudom mennyire lesz ez hosszútávú dolog. - Sóhajtottam és közben bementünk a suliba, fel a matek teremhez. Első órában matek, halál.
-Azért nagyon úgy tűnik, hogy jól haladtok! - Mosolygott Gréti. - Lefeküdtetek már?
Kuncogott mire nem válaszoltam csak halványan elmosolyodtam. Összenéztek nevetve. Leültünk hátra és elővettük a könyvet, füzetet. Be is csengettek és be jött a tanár is, csak Petire tudtam gondolni egész nap. Elég hosszú volt a mai nap, 9 óránk volt és az utolsó kettő tesi volt szóval eléggé kifáradtam. Peti írt, hogy Brunoékkal van szóval egyedül sétáltam haza a suliból. Mielőtt haza mentem volna beugrottam a boltba és vettem felvágottat, zöldséget meg ilyen dolgokat mert nem tudom, hogy van-e valami otthon. Necces két pasi mellett. Felmentem a lépcsőn és el is ejtettem a kulcsomat miután kivettem a zsebemből és felnéztem, Andi az ajtó mellett állt a falnál. Nevetve nézett rám.
-Már kulcsod is van? - Vonta fel a szemöldökét.
-Valahogy be kell jutnom, ha nincsenek itthon. - Vettem fel a földről a kulcsot és az ajtóhoz mentem én is, sóhajtva néztem rá.
-Miért jöttél ide? - Kérdeztem, egy kicsit azért tartok tőle.
-Itt van pár cuccom, elvinném őket. - Vont vállat, elővettem a telefonomat amikor rezgett. Peti írt, hogy be ne engedjem Andit, ha itt van.
-Kihozom neked. - Néztem fel rá, a telefonomra nézett majd rám.
-Azt se tudod milyen cuccaim vannak itt. - Nevetett fel.
-Majd kidobálok minden női szart ide az ajtó elé. - Mosolyogtam rá. - Mint te az én cuccaimat..
-Meg is érdemelted. - Motyogta. - Na, menjünk be szépen..
-Helló! - Jött fel a lépcsőn szerencsémre Milo. - Hát te?
-A maradék cuccaimért jöttem. - Nézett rá.
-Összeszedjük, ha gondolod várd meg de ha nincs kedved akkor majd elvisszük hozzád. - Nézett rá Milo Sóhajtva és a kulcsait kereste.
-Azt se tudjátok mik az én cuccaim. - Forgatta meg szemeit, Milora néztem.
-Jó, had jöjjön be.. - Sóhajtottam, Milo is rám nézett.
-De a te sarad lesz.. - Nyitotta ki az ajtót, bementünk majd utánunk Andi is bejött.
-Nem lesz semmi gáz. - Néztem rá, ő ment a konyhába én pedig Andi után Peti szobájába.
-Jól ide cuccoltál.. - Nézte a cuccaim amik félig a szekrénybe voltak már pakolva, nem mondtam semmit csak segítettem neki összeszedni azt ami nem az enyém volt és nem tűnt Peti cuccának. - Megnéznéd a fürdőbe, hogy van-e ott cuccom? - Nézett rám.
-Persze. - Mentem ki a szobából és a fürdőbe mentem, ott is összepakoltam pár cuccot de nem sokat. Visszamentem a szobába és Andi akkor már egy csomó cuccot fogott a kezében, kipakoltam a bőröndömből teljesen és beleraktam a fürdőszobás cuccokat. - Ebben elviheted a cuccaid.
-Köszi. - Mondta majd belepakolta a ruháit és egyéb dolgokat, összehúzta és felém fordult. - Szeretném, ha tudnád, hogy nem haragszom már annyira csak.. - Sóhajtott nagyot. - Azért a tüske még bennem van..
-Tudom. - Mondtam halkan. - De azért remélem egyszer majd megbékélsz.. - Néztem rá.
-Talán.. - Mosolyodott el halványan és kiment a szobából, elköszönt Milotól majd kiment a lakásból.
* Peti szemszöge *
Fáradtan értem haza, elég sokat melóztunk az új dalokon. Nem vágytam másra csak vacsira, fürdésre és összebújásra Hannával. Bementem az ajtón, levettem a kabátomat és a cipőmet.
-Helló! - Néztem Milora aki a kanapén ült és laptopozott, Hanna a fotelban és a tévét nézte.
-Szia! - Mosolygott rám és egyből fel is állt.
-Csáó. - Mondta Milo is, összekoccoltuk az öklünket majd ahogy Hanna oda jött hozzám lehajoltam és megcsókoltam őt.
-Milyen napod volt? - Mosolyogtam rá. - Minden rendben volt a suliban?
-Persze. - Vont vállat mosolyogva. - Átlagos nap volt.
-Eljössz velem fürdeni? - Néztem rá ajkamba harapva. - Aztán vacsizunk egyet és összebújunk! - Öleltem a derekát, mosolyogva bólogatott vadul.
-Csak csöndben. - Nevetett Milo.
-Jójó. - Nevetve néztem rá majd felvettem Hannát és a fürdőszoba felé mentem, együtt lefürödtünk majd megvacsiztunk. Amikor a szobámba értem érdekes látvány tárult elém, Hanna ruhái félig a szekrényben voltak és félig szanaszét. -Mi történt itt? - Néztem rá.
-Ja, Andi jött a cuccaiért. - Néztem rá.
-És beengedted? - Néztem rá nagy szemekkel.
-Be.. - Nézett rám összeráncolt szemöldökkel.
-Egyet kértem, basszameg.. - Mentem egyből az asztalomhoz és feltéptem a fiókot, lesütöttem szemeim ahogy megláttam, hogy eltűnt a pénzem is és 2 karórám is. - Faszom.. - Motyogtam.
-Mi a baj? - Kérdezte halkabban.
-Hogy mi? - Nevettem és felé fordultam. - Az, hogy lenyúlta a pénzemet és az óráimat is! - Emeltem fel kissé a hangomat, összerezzent és lehajtotta a fejét.
-Mi van már megint? - Jött a szobámba Milo.
-Meglopott az a kis kurva.. - Dörzsöltem meg az arcomat. - Picsába is, Hanna megmondtam, hogy ne engedd be!
-Sajnálom. - Nézett rám könnyes szemekkel. Baszhatom a sajnálatát, vagy 2 milliót ért amit elvitt Andi.
YOU ARE READING
A nővérem pasija || Marics Peti FF. || Befejezett
FanfictionA nevem Tóth Hanna, igen a nővérem Tóth Andi. Az ő pasija Marics Peti, illetve az is meg nem is. Bonyolult a kapcsolatuk, én most fogok érettségizni szóval a sulira koncentrálok. Azért néha beszélgetünk Petivel titokban, kellemetlennek érzem, hogy A...