Nyújtóztam egy hatalmasat és fel ültem az ágyban amikor felkeltem, a digitális órára néztem az éjjeli szekrényen. 13:34. Kimásztam az ágyból és a mamuszomba bújtam, felvettem a köntösömet a pizsimre és kimentem a hálóból. Hallottam lentről beszélgetést és nevetgélést, lementem a lépcsőn és a fiúk pókereztek.
-Jó reggelt. - Nevettem.
-Áh, drága feleségem! - Nevetve szívott Peti a szivarba majd letette és fel állt, eléggé oldalra húzott a járása.
-Előszedted apád szilva pálinkáját? - Nevettem ahogy Bruno éppen úgy töltött belőle, hogy a fele az asztalra folyt.
-Igen. - Támaszkodott a falnak mosolyogva. - De nem vagyunk részegek. - Mosolygott rám, annyira csillogtak a szemei mint még soha.
-Aludtatok valamit? - Nevettem és Milora néztem aki az esküvői torta maradékát ette a fejét támasztva.
-Majd alszunk. - Legyintett nevetve. - Te pihentél? - Mosolygott rám Peti.
-Igen! - Mosolyogtam rá. - De most már nektek is kéne. - Néztem a többiekre is. - Nem lesz ennek jó vége! - Nevettem ahogy Milo és Bruno koccintottak majd lehúzták a pálinkát.
-Nyugi, bébi! - Nevetett Peti. - Kézben tartom a dolgokat! - Mosolygott.
-Ma el kell mennem ultrahangra. - Néztem rá. - Hamarosan indulok, csak szólók!
-Elmegyek veled! - Csuklott egyet.
-Hát, így biztos nem.. - Nevettem és megpusziltam az arcát. - Inkább feküdjetek le aludni. - Néztem körbe.
-Talán jó ötlet ez! - Nevetett Peti és a fenekemre csapott ahogy a lépcső felé mentem, majdnem elvesztette egyensúlyát de megkapaszkodott nehezen a korlátban röhögve.
-Ez lesz a legjobb ötlet! - Nevettem.
***
Egy kicsit késtem az ultra hangról mert megvártam még Petiék végre lefekszenek aludni, nehezen tudtam őket meggyőzni de végül sikerült. Ahogy kijöttem a klinikáról esett az eső, még jó, hogy nem tegnap. Nagyot sóhajtottam ahogy megláttam Kevin Mercijét. A kocsihoz mentem és bekopogtam az ablakon, lehúzta halvány mosollyal.
-Te követtél? - Vontam fel a szemöldökömet.
-Nyilván nem mást várok. - Nevetve nézett rám.
-Mi lenne, ha nem követnél? - Sóhajtottam, a kapucnimat felhúztam mert egyre jobban esett az eső.
-Szállj be. - Nézett a szemembe.
-Köszi, nem. - Indultam el gyalog, beindította a kocsit és gurult mellettem.
-Szállj már be, Hanna.. - Sóhajtott. - Azért megérdemlem, hogy megmagyarázd..
-Mit kéne? - Nevettem. - Nekem nem kell magyarázkodnom..
-Szállj már be! - Sóhajtott ismét, sóhajtva álltam meg mert a hülye eső már szinte szakadt. Beültem a kocsiba.
-Peti kurvára ki lesz, ha ezt megtudja.. - Csatoltam be magam, rá se néztem Kevinre.
-Csak bocsánatot akartam kérni igazából, a tegnap miatt.. - Indult el közben.
-Botrányosan viselkedtél. - Néztem rá. - És most már mindenki tudja, hogy lefeküdtünk..
-Miért ciki? - Nevetett és megállt a pirosnál.
-Nem tartozik senkire az, hogy mi lefeküdtünk egymással. - Vontam fel a szemöldökömet. - És főleg nem az esküvőm kellős közepén kellett volna ezt kikiáltanod, Kevin!
VOUS LISEZ
A nővérem pasija || Marics Peti FF. || Befejezett
FanfictionA nevem Tóth Hanna, igen a nővérem Tóth Andi. Az ő pasija Marics Peti, illetve az is meg nem is. Bonyolult a kapcsolatuk, én most fogok érettségizni szóval a sulira koncentrálok. Azért néha beszélgetünk Petivel titokban, kellemetlennek érzem, hogy A...