XVI. Fejezet - 15 perc

1.4K 66 4
                                    

Vasárnap késő este értünk haza mert mindenkit haza vittünk házhoz, utána pedig a kisbuszt is vissza kellett vinni a kölcsönzőbe. Kevin most nincs itthon mert koncerten van, Picúrt szét szeretgettük Petivel közösen. Elmentünk együtt lefürdeni és még gyorsan átfutottam a holnapi magyar tételeket, mert holnap lesz az első érettségi nap. A gyomrom liftezett.

-Minden rendben lesz, tudni fogsz mindent. - Mosolygott rám Peti és kivette a könyvet a kezemből, az asztalra tette. - Most már úgy sem használ semmit, ha tanulsz. - Nevetett halkan.

-Izgulok. - Sóhajtva bújtam hozzá ahogy lefeküdt, a tévé halkan szólt.

-Nem kell izgulni! - Nyúlt az ágy mellé és feltette Picúrt a hasára, elmosolyodtam ahogy az orra hegyét az én orromnak nyomta. A fejét simiztem mosolyogva.

-Nem csak az érettségi miatt izgulok. - Mondtam halkan és a tévét néztem.

-Ne hozd fel újra. - Sóhajtva csavargatta a hajamat ahogy a mellkasán volt a fejem, nagyot sóhajtottam és lehunytam szemeim.

***

Ma péntek van, az összes érettségit megírtam. Igazából mindegyiket tudtam, legalább is úgy érzem. Ma Petiéknek koncertjük van szóval most itthon vagyok Kevinnel, mióta láttam őt a két csajjal azóta kicsit kellemetlen a légkör de igazából elvagyunk.

-Rendeltem susi-t, kérsz? - Jött be Kevin a szobámba, a szám elé kaptam a kezem ahogy megéreztem az illatát.

-Vigyázz.. - Siettem ki mellette a mosdóba, a wc fölé hajoltam és minden kijött belőlem.

-Hanna.. - Jött utánam. - Jól vagy? - Kérdezte aggódva.

-Csak a stressz.. - Húztam le a wc-t és a csaphoz mentem, hogy kiöblítsem a számat és kezet mossak. Tuti terhes vagyok.

-De, hát már megírtad mindegyiket! - Nevetett halkan. - Most egy hónap szünet aztán lesz csak a szóbeli, ráérsz majd akkor izgulni! - Mosolygott rám.

-Igazad van. - Mosolyogtam rá. - Lemegyek sétálni Picúrral. - Mentem ki a fürdőből és a cipőmet vettem.

-Ilyen későn? - Nézett az órára. - Lemegyek veletek. - Nézett rám.

-Nem kell, tényleg. - Legyintettem és felraktam a pórázt a kutyára.

-Azért ezt vidd magaddal. - Ment a kabátjához és kivett belőle egy pillangó kést.

-Hát jó de ez nem egy rossz környék. - Nevettem halkan és eltettem a zsebembe.

-Sosem lehet tudni kik csámborognak erre.. - Sóhajtott. - Ha fél óra múlva nem jössz vissza lemegyek utánad! - Nézett a szemembe.

-Jól van, nyugi.

Nevettem majd lementem Picúrral sétálni, betértem a gyógyszertárba is mert van a közelben egy és 0-24-es. Felvettem a kutyát a kezembe és be is mentem, sóhajtva néztem körbe.

-Szia, miben segíthetek? - Mosolygott rám az eladó majd Picúrra. - Jaj, de édes!

-Szia. - Néztem rá halvány mosollyal.

-Te nem a Marics Peti barátnője vagy? - Mosolygott ahogy felismert. - Hanna!

-De.. - Nevettem halkan. Nem örülök, hogy megismert.

-Mit adhatok neked? - Kérdezte kíváncsian.

-Terhességi tesztet. - Mondtam halkan, halványan rámosolyogtam.

-Oh.. - Mosolyodott el szélesen majd hátra ment, hozott nekem három félét is. - Ezek a legjobb minőségűek! - Nézett rám.

-Mindhármat kérem. - Néztem körbe, szemeim tágra nyíltak ahogy láttam Kevint az üveg mellett elmenni. Tekintetünk találkozott. - Tegye zacskóba, gyorsan.. - Néztem vissza az eladóra, hallottam, hogy nyílik az ajtó.

-Hanna? - Jött a pulthoz Kevin, a csaj éppen a zacskóba tette a teszteket miután lecsipogta mindet.

-9876 forint összesen. - Mondta az eladó, Kevinre néztem aki a pulthoz ért közben.

-Kártyás lesz. - Vettem  elő a kártyámat.

-Mit vettél ilyen drágán? - Nevetve fogta volna meg a zacskót de a kezére csaptam. - Na.. - Nézett rám felvont szemöldökkel.

-Női dolgok, nem pasis.. - Forgattam meg szemeim és kifizettem. - Vitaminok meg ilyenek.. - Fogtam meg a zacskót. - Köszönöm, viszlát. - Mondtam az eladónak.

-Itt a blokk! - Nyújtotta felém de Kevin elvette és ránézett, kitéptem a kezéből de az arcán láttam, hogy elolvasta.

-Ugye nem tőlem vagy terhes? - Csak ennyi bukott ki belőle.

-Nem is biztos, hogy az vagyok de egyébként nem tőled, ha az is vagyok.. - Motyogtam.

-Viszlát! - Mondta az eladó, nagyot sóhajtva mentem ki Kevin mellett.

-Minek jöttél le utánam? - Néztem Kevinre, leraktam közben a kutyát.

-Eltel félóra. - Nézett rám sóhajtva. - Hogy lettél terhes? - Nevetett.

-Nem biztos, hogy az vagyok.. - Sóhajtottam. - Lehet tényleg csak a stressz, emiatt is ideges vagyok..

-Nem védekeztetek? - Nevetett.

-Nagyon berúgtunk Balatonon és nem.. - Mondtam halkan, Kevin csak halkan nevetett de nem szólt semmit haza úton.

***

Idegesen vártam Nikit a körúton ahol megbeszéltük, még nem mertem megcsinálni a teszteket és benne bízom. Nagyot sóhajtottam ahogy láttam, hogy Eddyvel kézen fogva jönnek felém.

-Helló! - Mosolygott Niki és adott két puszit, elmosolyodtam halványan.

-Sziasztok! - Néztem Eddyre is majd a kezükre. - Együtt vagytok?

-Igen! - Mondta Eddy mosolyogva majd megcsókolta Nikit. - Viszont én csak kísérő voltam, megyek is a hangszerboltba.

-Oké. - Mosolyogtam rá, Nikivel elköszöntek egymástól.

-Mi a baj? - Nézett rám Niki. - Minden rendben?

-Tökre örülök, hogy együtt vagytok! - Mosolyogtam rá. - Nagyon édesek vagytok együtt!

-Köszi, de te viszont falfehér vagy. - Vonta fel a szemöldökét. - Petivel van köztetek valami gond?

-Nem, dehogy! - Mosolyogtam rá. - Csak, az van... - Vettem mély levegőt és bent tartottam egy kis ideig, lassan fújtam ki és körbe néztem de nem volt pont senki körülöttünk. - Lehet, hogy terhes vagyok. - Mondtam halkan, Niki szemei kikerekedtek.

-Oh, az az este amikor berúgtunk.. - Nevetett halkan, sóhajtva bólintottam.

-Vannak nálam tesztek de még nem mertem megcsinálni őket. - Néztem rá.

-Itt lakok a közelben, gyere! - Mosolyogva karolt belém. - Csináljuk meg azokat a teszteket!

Sétáltunk Niki lakásáig mert tényleg nem volt messze, felmentünk és körbe néztem. Otthonos volt és cuki a lakása, egy-két cucca hevert itt-ott Eddynek is amin mosolyogtam. Tényleg örülök, hogy így összekovácsolódtak.

-Kérsz valamit inni vagy enni? - Nézett rám Niki.

-Előbb a tesztek. - Nevetve vettem ki őket a táskámból.

-Oké, ott a mosdó! - Mutatott az ajtóra.

-Megcsinálom őket, utána ott hagyom őket bent és te fogod megnézni őket! - Néztem rá, nevetve bólintott.

-Oké, oké!

Mosolygott, bementem a mosdóba és sóhajtva becsuktam az ajtót. Kibontottam a teszteket és igyekeztem úgy csinálni, hogy mindegyikre rátudjak pisilni. Remegő kézzel tettem le őket a kád szélére, oda sem mertem nézni. Lehúztam a wc-t majd kezet mostam és kimentem a fürdőből, Nikire néztem sóhajtva.

-Az volt a papíron, hogy 15 percet kell várni az eredményre. - Mondtam halkan.

-Jól van, addig ezt idd meg! - Tett elém egy aloeverás italt, felbontottam és beleittam idegesen.

A nővérem pasija || Marics Peti FF. || BefejezettDove le storie prendono vita. Scoprilo ora