V. Fejezet - Fogadom..

1.2K 64 9
                                    

Este még átjött Bruno és Laci is, bár ők csak úgy beugrottak de végül maradtak.

-Bébi.. Kelj fel! - Lökdösött Peti óvatosan, közben az arcomat puszilgatta.

-Hm.. - Fordultam át az oldalamra. - Mi az? - Kérdeztem álmosan.

-Gyere, össze kell házasodnunk. - Simogatta a pocakomat.

-Mi? - Néztem rá pislogva, felé fordultam félig. Öltönyben volt. - Nem viccelsz?

-Szerinted miért aludt itt este mindenki? - Mosolyodott el.

-Mi? - Ültem fel. - Átvertetek? - Nevettem.

-Inkább megleptünk. - Mosolygott rám és megcsókolt. - Kelj fel, Niki mindjárt jön és segít neked.

-De.. - Néztem rá ahogy fel állt.

-Mindenről gondoskodtam, nem kell aggódnod! - Adott egy puszit a homlokomra. - Na küldöm Nikit!

-Oké. - Mondtam halkan, kimásztam az ágyból ahogy hangzavart hallottam lentről. Elmosolyodtam ahogy a kert fel volt díszítve, Milo és Brunoék lent rendezkedtek.

 Elmosolyodtam ahogy a kert fel volt díszítve, Milo és Brunoék lent rendezkedtek

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

-Szia! - Mosolyogva jött be Niki egy nagy ruha zsákkal a kezében.

-Ezt, hogy tudtátok megszervezni úgy, hogy nem ébredtem fel? - Nevettem halkan.

-Halkak voltunk! - Mosolygott és az ágyra tette a zsákot, kicipzározta és az eredeti ruhám volt benne kitisztítva.

-Remélem most nem ájulok el. - Nevettem halkan, Niki kivette a ruhát és az ágyra terítette.

-Sziasztok, bejöhetek? - Mosolyogva dugta be a fejét Miskovits Marci barátnője, Nico.

-Persze. - Mosolyogtam rá.

-Csak gondoltam csinálok neked valami sminket meg hajat gyorsan! - Mosolygott.

-Oh, oké! - Mosolyogtam. - Köszi! - Nevettem. - Miért esküvő előtt 15 perccel ébreszt fel Peti.. - Nevettem.

***

Mivel Kevin nem jött el az esküvőre mert meg sem lett hívva ezért Dani kísér az oltárhoz, a szüleim sem jöttek el szóval már nem is érdekel. Peti és a kis lányom a családom már. Meg persze a barátaink, hálás lehetek nekik.

-Most ne ájulj el. - Nevetve karolt belém Dani.

-Nem fogok. - Mosolyogtam rá majd elindult a zene és mi is elindultunk, egy kicsit izgultam azért. Mosolyogva néztem körbe a vendégeken. Dani elengedett amikor oda értünk Petihez, egymásra mosolyogtunk szerelmesen.

-Szeretlek! - Mondtam neki halkan.

-Én is téged! - Mondta nekem ő is halkan.

A nővérem pasija || Marics Peti FF. || BefejezettWo Geschichten leben. Entdecke jetzt