Bölüm 11

4.9K 28 4
                                    

Telefonuna görüntüler düştüğünde Cem bir süredir alt kattaki komşunun kızı Ezgi'yle yazışıyordu ve yazışmaları hararetli bir textinge dönüşmek üzereydi. Kızın oldukça ateşli olduğunun farkındaydı ama bu kadar azgın olabileceğini tahmin edemezdi. Kızın önce olmayan güzelliğine, ardından göğüslerine övgüler yağdırıp "Nude atar mısın?" diye yazdığında pek fazla nazlanmamış ve on dakika geçmeden de uçuk mavi kazağını ve içindeki beyaz üzerine garip şekiller baskılı tişörtünü iyice sıyırmış, kocaman ama oldukça diri memelerinden birini avuçlamış, yüzü gözükmeyen bir selfiesini yollamıştı.

Bir on dakika kadar yazıştıktan sonra da Ezgi Cem'den bir nude istemişti. Aslında Cem bu texting işlerini pek bilmiyordu. Hele bir erkekten nude istenince nasıl bir selfie yollaması gerektiğini hiç bilmiyordu. Yanlış bir görsel gönderip kızı ürkütmek de istemiyordu, çünkü ilk textingde böyle bir nude atan kızın ilerleyen günlerde eve bir ziyarete gelebileceğini bile hayal etmeye başlamıştı.

Ezgi'nin yaptığı gibi yapıp tişörtünü yukarı doğru sıyırdı, göbeğini içeri çekti ve bir eliyle gevşemiş kasları belli olan memesini tutup bir selfiesini çekip yolladı. Cem'in selfiesinin farkı yüzünün de görünmesiydi. Kız ona gülücük yolladıktan sonra "Çok kurnazsın! Daha aşağılardan bir nude isityorum" diye yazmıştı. Cem, heyecanla "Sen yollarsan ben de yollarım" diye cevapladı Ezgi'yi.

İşte o anda, Ezgi'den yeni, belki de tam boy ve çırılçıplak bir selfie beklerken gelmişti fotoğraflar. İlk bakışta ne olduğunu anlayamamıştı Cem. Ama fotoğrafları büyütüp biraz daha inceleyince karısının bir lokantada herkesin önünde bir adamla öpüştüğünü anlamaması imkansızdı.

Öpüştüğü adamı da tanıyordu. Bu geçen gün AVM'de karşılaştıkları iş arkadaşıydı. Önce sarardı, sonra karardı, ardından Bengi'ye küfürler ederek öfkeyle elindeki cep telefonunu duvara fırlattı. Telefonu fırlatmasaydı o anda Ezgi'den gelen yeni nude'u görüp belki de sakinleşecekti.

Kız sırtı dönük bir poz vermişti. Tam çıplak değildi ama oldukça ilginç bir pozdu. Pembe üzerine mor ve beyaz çiçeklerle süslü uzun basma eteğini beline kadar çekmiş kırmızı pamuklu donunu dizlerine kadar indirmişti. Sonra da önündeki kanepeye doğru iyice eğilmişti. Kızın bedenine göre geniş ve diri olduğu anlaşılan bembeyaz kalçaları, vadisinin derin bir çizgi oluşturan kalın dudakları gözler önündeydi. O haldeyken selfie çekmek çok zor olmalıydı ama kız aşk ateşiyle bunu başarmıştı. Cem bu görüntüyü ancak ertesi gün telefonunu yaptırdığında görecekti. Ama artık Ezgi ile ilgilenecek hali yoktu.

***

Bengi ile Can lokantadan çıkınca yakındaki beş yıldızlı bir otelin barına gelmişlerdi. Sevişmelerini artık erteleyemeyeceklerini anlayan Can tuvalete gidiyorum bahanesi ile bu otelde bir oda ayırtmıştı. Planı barda birer kadeh içki içtikten sonra yukarıya, odaya çıkmaktı. Can bir kadeh beyaz şarap Bengi bir kokteyl ısmarlamıştı.

Bar loştu. Kendilerinden başka kimsenin olmamasının verdiği rahatlıkla geniş kanepeye yanyana oturmuş, hemen sarmaş dolaş olmuşlardı. İçkilerini yudumlarken birbirlerini okşuyor, arada yanaklarına, boyunlarına küçük öpücükler konduruyorlardı.

İkisi de artık duramayacaklarını anlayınca sanki sözleşmiş gibi elele odaya çıkmışlardı. Asansördeki öpüşme de sevişmenin başlangıç işareti gibi olmuştu. Uzun öpüşme bitene kadar birkaç kez inip çıkmışlardı asansörde.

Bengi otel odasının kapısını açar açmaz Can yanaklarından nazikçe tutup onu uzun ve derin bir şekilde öptü. Bengi, gözlerini yummuş kendini tamamen bu öpüşe bırakmıştı. Can'ın dudaklarında demin bitirdikleri şarabın tadı vardı.

Dörtlü İlişki (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin