Bengi cumartesi sabahı uyandığında elinde telefonu sosyal medya hesaplarına bakan Cem ona "Can bu akşam yemeğe gelecek" diye hatırlattı.
"O halde bir şeyler hazırlasam iyi olur," diye yanıtladı Bengi. Gerçi ne pişirdiğinin bir önemi yoktu. Can aslında akşam yemeğine gelmiyordu. Bengi'yi becermeye geliyordu. Ve bu Cem'in fikriydi.
Cem kayıtsız bir tavırla, "Yanında başka birini getirebilir" diye ekledi.
Ne demek istediğini anında anladı Bengi. "Bunu aklından bile geçirme. Can'ı becermem için kandırdın. Beni üçlü yapmaya kandıramayacaksın. Bana gösterdiğin videoyu beğenmiş olmam bu anlama gelmiyor. Yapmayacağım."
"Üçlü istediğini söylediğini sanıyordum."
"Evet, istedim. Sen de o adamlardan biri olursan istediğimi de söyledim. Sen de yapmayacağını söyledin, o yüzden bu tartışmalı bir konu. Yani bu gece fazladan erkek yok, üçlü yok ve Can'ın sinsi planları varsa, onları da hemen kafasından silsin."
"İyi, güzel. Bu arada, ben ve Can'dan şikayetçi misin?"
"Bu işi nasıl yaptığından şikayetçiyim. İtiraf etmeliyim, Can'la sevişmeyi seviyorum. Ama hayır dedikten sonra bana bunu yaptırma şeklin doğru değildi. Sen ve Can beni manipüle ettiniz."
"Kabul ediyorum, bu doğru değildi. Üzgünüm Bengi. İlk olaydan sonra ne kadar üzüldüğünü hatırlıyorum ve sana böyle hissettiren kişinin ben olmamdan nefret ediyorum. Ama sen yeni bir şey denemekten her zaman çok korkarsın. Bu şekilde yapmanın üzerinizdeki baskıyı hafifleteceğini düşündüm."
Elindeki telefonu bırakıp iyice karısına dönen Cem sakin bir şekilde sözlerini sürdürdü. "Ve sen onun bu gece burada olabileceğini zaten kabul etmiştin, o yüzden umarım bu konuşma buluşmayı iptal etmeyi planladığın anlamına gelmez."
Bengi'nin kafasını olumsuz anlamda sallayıp "Hayır, gelebilir." demesinini tek nedeni Can'la Cem'i aldattığını düşünmesiydi. Ama bu kez Can'la birlikte olması Cem'in fikri olduğuna göre kesinlikle aldatma değildi. Haklısın iptal anlamına gelmez" diye düzeltti fikrini. Bu arada konudan uzaklaştıklarının, kendilerine katılacak diğer kişiyi unuttuklarının farkındaydı.
Bu kez Cem'e doğru dönen Bengi olmuştu. "Üçüncü kişi olarak tanımadığım bir erkeği istemediğimi söylemiştim sana Cem."
Karısıyla yüzyüze, soluk soluğa gelen Cem muzipçe gülümsedi. Bengi bu gülümsemeyi iyi bilirdi. Cem'in kendisini oyuna getirmek istediğini anladı ama her sağduyulu kadın gibi anlamamış gibi yaptı ve teklifi bekledi.
"Bunu duyduğuma sevindim, istediğin gibi olacak. Tanımadığın bir erkek olmayacak ama bir kadın olabilir."
"Nası yaaani..."
Cem, Bengi'nin kalçasına bir şaplak vurdu ve sonra ovuşturdu. "Yani Nalan'da size katılacak. Onu dün ikna ettim." Bengi'nin aldığı cevaba itiraz etmek bir yana gülümsediğini görünce keyiflenmişti.
"Şu anda nasıl hissediyorsun?"
"Azgın" diye itiraf etti Bengi.
"Ben izlerken Can'ı becermeyi mi düşünüyorsun?"
"Evet."
"Ya Nalan!"
"Gerçekten ikna olduysa çok farklı bir deneyim olacağı kesin."
"Daha önceden hiç lez deneyimin oldu mu?"
"Hayır. Zaten sevmem de ama bunu bir oyun olarak düşünüp lez numarası yapabilirim. Bakalım Nalan bana uyum sağlayabilecek mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dörtlü İlişki (Tamamlandı)
Ficción GeneralBengi ile Cem Can ile Nalan İki evli çift. Bengi ile Can iş arkadaşıdır, zamanla aralarında yakınlaşma başlar ama ikisi de evlidir. Hem aşklarını yaşamak hem de mutlu evliliklerini sürdürmek isterler. Çünkü yasak aşkın evliliklerine yeni bir kan g...