7. Bölüm

14 6 14
                                    

Aden Demir

21.09.2023

Sabah staj için restorana giderken aynı sokağın aynı bankında nerdeyse 1 haftadır oturan çocuk tekrar dikkatimi çekti. Bu çocuğu 1 haftadır nerdeyse her gün burda ve restoranda görüyordum. Neden buralardaydı veya kimdi bilmiyorum. Hiç buralı gibi gözükmüyoru da.

Yine o çocukla göz göze geldiğimde beni sapık sanmasın diye bakışlarımı kaçırdım. Restorana girerken direk mutfak tarafına geçtim ve oyalanmadan şefin dediklerini yapmaya başladım.

Bugünde oldukça yoğun geçerken akşam çıktığımda o çocuğun tekrar gördüm elindeki paraları sayarken kolunun altında da bir bez çanta taşıyordu. Uyuşturucu satıyor olabilir miydi? Korkuyla adımlarımı hızlandırırken tekrar göz göze geldik.

23.09.2023

Sabah restorana gittiğimde çok yoğun değildi ve o çocuğu tekrar gördüm. Korkmaya başlarken restorandaki kadınlara tarot baktığını gördüm. Tarotçu bir çocuğu torbacı mı sanmıştım resmen. Geceleri sokakta ne işi olduğunu sorgularken bir süre onu izleme şansım oldu. Onu gerçekten merak etmiştim ve bir gün gelip tanışmalıydım. Şefin çağırmasıyla tekrar işime dönerken o günde diğer günlerden farklı bir şey olmamıştı.

24.09.2023

Bugün tatil günümdü ve ben o çocukla tanışmalıydım. Bunun için restorana gidiyordum. Bir gün burada bir gün ise başka bir restoranda staj yaptığım için bugün orda mıdır bilmiyordum ama şansımı denemek istiyordum.

Restorana girdiğimde tanıdığım danışmana selam verdim. Gözlerim tanıdık bedeni ararken aradığım kişiyi buldum. Tek başına otururken başına biri üşüşmeden hemen yanına gittim ve karşısına oturdum. Garip garip bana bakıyordu.

"Tarot bakmanı istiyorum."

"Üzgünüm hayatım bugün izin günümdeyim. Bak sakince kahvemi yudumluyorum."

"Hadi ama 2 haftadır seni buralarda görüyorum başka boş günüm yok."

Israrlarıma dayanamayıp beni onaylarken kartlarını çıkarttı.

"Genel mi istersin, aşk falan var mı birileri?"

"Hayır yok, genel istiyorum."

"Tamam ismini soyadını doğum tarihini söyle."

"Aden Demir 23 Temmuz 2005. Bu arada senin ismin neydi?"

"Kayra."

"Memnun oldum Kayra."

Kafasını sallayıp kartları karıştırmaya başlarken ağzının içinde bir şeyler mırıldanıyordur. Kartları önüme açtığında bana döndü.

"İstediğin kadar kart seç."

Yedi tane rastgele kart seçtiğimde kartları ona verdim ve Kayra kartları sekize tamamladı.

"Neden sekiz?"

"Yediyi sevmem."

Sessiz kalıp kafamı sallarken kartları topladı ve destenin en üstündeki karta bakarken kaşlarını havalandı. Merakla ona baktığımda kartları açtı. O sırada bende bir kahve söylemiştim ve aynı tür kahve içmemiz ikimizi de nedensizce güldürmüştü.

"Bak şimdi şekerim hayatında yeni fırsatlar karşına çıkıyor ama çaba göstermen lazım öyle her şey ayağına gelmez. Bir şeyler için çabalaman gerekiyor belki de fedakârlık yapman gerekicek ama sonu güzel olucak. Hayatına bir kupa erkeği gireceği gözüküyor çok yakın bir zamanda bak belli etmiş kendini. Çok hızlı bir şekilde hayatına dahil olucak ne olduğunu bile anlamıyıcaksın ama çok güveniceksin bu kupaya. Kupa burçları akrep balık yengeç. Ayrıca nostalji kartı da çıkmış eskiler tekrar karşına çıkıcak güzel bir şekilde hatırlıyıcaksın bu eski bir dost olabilir."

Kurşunlara Dizili Beş HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin