16. BÖLÜM; DAVET

6.6K 542 136
                                    

"Aklım fikrim sende,Senin gelişinde,Seni ne zaman göreceğimde,Seni nasıl göreceğimde,Beni görür görmez ne diyeceğinde

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Aklım fikrim sende,
Senin gelişinde,
Seni ne zaman göreceğimde,
Seni nasıl göreceğimde,
Beni görür görmez ne diyeceğinde.."

(Nazım Hikmet.)

Bölüm şarkısı; Gülden Karaböcek - Gözüm Seni Görmesede.

Keyifli Okumalar..🤎🕊️

Yorum ve beğenilerinizi eksik etmeyin lütfen..🤎🕊️

GEÇMİŞ..

A ciğerim söyle neyleyelim
Sevmeyelim de taşa mı dönelim
Bu yüreği kimlere gösterelelim
Kim bilir kim yalan yalan

Makyaj masamin önündeki sandalyeye oturmuş, akşam ki katılacağım davet için hazırlanıyordum. Daha doğrusu müzik eşliğinde makyaj yapmaya çalışıyordum. Dans etmekten bu pek mümkün değildi ama umrumda da değildi. Aşırı oynak bir insandım. Kapı gıcırtısı yeterliydi.

Masanın üzerinde duran tarağı kaptığım gibi ayağa kalkıp giydiğim elbisenin izin verdiği kadar hem şarkı söylüyordum, hem dans ediyordum. Mikrofonum, tarağımdı. En güzel, en kullanışlı mikrofon taraktı.

Vücudumu tutamıyordum, deli gibi dans ederken, başımı bir o tarafa, bir bu tarafa sallayıp bağıra bağıra şarkı söylüyordum.

Sen arada sırada uğra bana
Hovardayım diye kıyma bana
Fikri firardayım uyma bana
Oyuna gelme aman aman

Vaktim olduğu için böyle oyalanıyordum. Gerçi vaktim olsa ne yazardı ki? Yine de yetişemeyecektim. Çünkü hazırlanıp evden çıkma konusunda inanılmaz yavaştım. O yüzden kalktığım sandalyeme geri oturup hazırlanmaya devam ettim.

Çalıştığım şirketin yeni sezon için tasarlanan, Takı defile daveti vardı. Çalışan olarak değil de, misafir olarak davet edilmiştik. 

Bu yeni sezon defilesi için herkes yeterince kendini yormuştu. O yüzden patronlarımız defile için ayrı ekip ayarlamıştı. Bugün onlar çalışacaktı, biz eğlenecektik. Haketmiştik.

Makyajım bitmişti, saçıma hafif bukleler verip omzumdan sırtıma doğru attım. Ön kaküllerimi düzleştirici ile şişirip daha doğal bir görünüp elde ettim. Karışık ama havalı duruyorlardı.

Sandalyeden ayağa kalkarken oturduğum için bacaklarımda toparlanan kısa elbisemi aşağı doğru çekiştirip düzelttim. Kahverengi, omuzdan askılı saten bir elbiseydi. Göğüs kısmımdan kalçama kadar dar bir elbiseydi. Elbise ince belimi sarmış, kalçamı bir tık daha dik göstermişti.

Gönül UğrusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin