Mardin'e gelmiştik Betül'ün durumu hiçte iyiye gitmiyordu yüzünden belliydi hastaneye giriş yaptığımızda bizi doktorlar karşıladı Betül hemen yoğun bakıma aldılar ben ise kapının önünde kala kalmıştım telefonumun çalması ile irkildim;
-Efendim Ömer
-Abi naptın?
-Geldik hastaneye yoğun bakıma aldılar durumu hiç iyi değil yüzü bembeyaz ve soğuklaştı.
-Anladım abi.
-Siz naptınız Dila nasıl?
-Benim odamda uyuyor halen bir ara uyandı sizi sordu gelicekler dedim öyle erteledim yani.
-Doktorla konuşup ona göre hareket edeceğim bende.
-Tamam abi beni ara ben gelir alırım seni
-Tamam.
Telefonu kapattıktan sonra kapı açıldı ve doktor içeriden çıktı hemen yanına gidip;
-Durumu nasıl doktor bey?
-Durumu açıkçası çok iyi değil yoğun bakımda devam edicek süreç beyin kanaması geçirmiş tespit ettik bunu ve komaya girme ihtimali var sizin burda durarak elinizden birşey gelmez evinize gitseniz iyi olur iyi günler bunlarda eşinizin eşyaları tekrardan geçmiş olsun.
-S-saolun dotkor bey.
Betülü hastanede bıraktım gözüm hep arkadaki hastanedeydi keşke elimden gelsede betülü ordan çıkartabilseydim.Ömer geldi ve arabaya bindik arabada sessizlik hakimdi yarım saat sonra eve gelmiştik kapıda bizleri annemler karşıladı onlara sarıldıktan sonra direk dila'nın yanına gittim kucağıma çekip sıkı sıkı sarıldım ona ve gözlerimi kapattım......
(Baran'ın Rüyası)
-Baran beni bırakıp nereye gittin ben burda çok yalnızım.
-B-betül ben seni bırakmadım bırakmak zorunda kaldım elimden gelse seni ordan çıkartırım çok özledim seni sana sarılmayı seni öpmeyi herşeyini çok özledim ama geleceksin ben biliyorum.
-Gelemeyeceğim ben baran burda biraz daha kalmam lazım çıkamayacağım burdan.
-Hayır hayır deme öyle geleceksin ben biliyorum bırakmazsın sen bizi.
-Bilmiyorum baran çok yorgunum sizi çok seviyorum benim yerime öp miniğimi gitmem gerek seviyorum sizleri.
-Bırakma bizi Betül gidemezsin hayır hayır hayır.
Yerimden sıçrayarak uyanmıştım yanımda Dila'yı görememiştim hemen yataktan kalkıp aşağı indim Dila avluda Annem ile oturuyordu annem dila'nın saçlarını örüyordu yanlarına gidip oturdum.
-Baba annem nasıl nerde gelmicek mi?
-Gelicek babacım getireceğim anneni.
-Söz mü?
-Söz babacığım.
Baran Seyhanlı sözünü tutabilecek miydi acaba kızına annesini getirebilecek miydi?
Oy ve beğenilerinizi bekliyor🫧🎀🪽✨