1.Bölüm

690 366 11
                                    

-Anne!
-Efendim?
-Bir dakika gelir misin?
-Geliyorum bitanem.
-Anne ya oyuncağım kayboldu bulamıyorum yatağımın altında bile yok.
-Dikkatlice baktın mı bitanem.
-Evet baktım yok dün getirdim gelirken kucağımda hatırlıyorum.
-Hmm anladım bitanem o zaman birde beraber bakalım.
-Bulamayacağız kayboldu işte oyuncağım o benim en sevdiğim oyuncağım.
-Şşşşş ağlama annem eğer bulamazsak babanı arayalım yenisi alması için rica edelim.
-Bulamayacağız işte!
-Bulacağız bitanem sakin ol.
Dila kaybolan oyuncağı için ağlarken annesi Betül odanın her bir köşesine bakmıştı ama oyuncağı gerçekten yoktu salona bakmaya karar vermişti salona geçip etrafa bakmaya başladı ama salonda bile yoktu kızının oyuncağı en son çare eşini aradı....
-Alo Baran.
-Efendim sevgilim?
-Müsaitmisin?
-Evet bitanem noldu iyimisin?
-Ya iyiyim de dila'nın oyuncağı kayboldu evde yok dün Melike ablalara gittiğimizde oraya götürmüştü ama eve gelirken getirmişti bende gördüm bulamıyorum şimdi hiç bir yerde ağlıyor.
-Tamam bitanem sakin ol Dila'ya söyle ağlamasın gelirken alırım yenisini.
-Tamam canım çok saol.
-Rica ederim bitanem görüşürüz.
-Güle güle.
Eşini arayıp durumu izah eden Betül şimdi kızı dila'nın yanına gidip ona da durumu anlatacaktı
-Annecim babanı aradım söyledim oyuncağının kaybolduğunu oda dedi ki ben yenisini alırım ağlamasın dedi.
-Gerçektin mi alıcak mı yenisini?
-Evet meleğim ağlama artık gözlerin acıyacak.
-Oleyyyy.
Betül kızının bu mutlu halini gördükten sonra odasından ayrıldı ve mutfağa geçti akşam için yemek yapması gerekiyordu çünkü bugün kayınvalidesi ve kayınbabası yemeğe geliyorlardı birbirlerine çok bağlılardı Dila da babaannesini ve dedesini çok seviyordu...
4 Saat sonra;
Yemeğin altını kapatıp çalan kapıya baktım Baran gelmişti elinde dila'nın oyuncağı vardı baran kapıyı açan eşine sıcak bir gülümseme ile karşılık verdi ve kendisine çekip sarıldı.
-Nasılsın bitanem?
-Ben iyiyim de iyi olmayan biri var Dila halen canı sıkkın odasında öylece duruyor öğle yemeği de yemedi.
-Allah Allah bir oyuncak için bu kadar canını sıkacak ne var anlamadım?
- Hayatım Dila için oyuncakları çok önemli
-Pardon unuttum onu neyse gidelim de oyuncağını verelim.
Dila'nın odasına girdiğimizde yatakta yatıyordu baran yanına gidip;
-Babam ben geldim konuşmayacakmısın benimle
-Uyumak istiyorum baba hoşgeldin.
-Annecim baban sana yeni oyuncağını almış hadi kalkta bak.
-Ne baba gerçekten aldın mı?
-Evet babam bak al bakalım.
-Anneee aynısını almış babam
-Evet annecim.
-Babaammmm.
-Canım bir daha ağlama tamam mı ara beni ben sana daha güzellerini alırım hadi şimdi kalk bakalım babaanne ile dede.
-Ben mutfağa geçeyim son bir bakayım.
-Tamam bitanem
-Bende üzerimi giyeyim siyah çiçekli elbisemi giymek istiyorum.
-Giy bitanem o sana çok yakışıyor.
-Ne yani diger elbiselerim güzel değil mi baba
-Yoo hepsi güzel babacım o elbisen daha da güzel neyse ben çıkayım sen üzerini giyin içeri gel tamam mı?
-Tamam
Betül;
Herşey hazırdı sadece Kayınvalidemler eksikti gelmesi aradan 20 dakika geçtikten sonra zil çaldı kapıyı açtık ve içeri davet ettik biraz sohbet ettikten sonra yemeğe geçtik yemekte biraz başım dönmeye başlamıştı ne olduğunu anlamadım Dila'nın yemeği bitmişti onu odasına bırakmak için kalktığımda bir anda etraf siyaha büründü ne olduğunu anlamadım en son duyduğum sesler Dila'nın ve Baran'ın sesleriydi.......



Bakalım diğer bölümde neler olacak
Oylarınızı ve beğenilerinizi bekliyor bu güzel kitap şimdiden teşekkürler herkese😽🫶🏼


DİLA"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin