three.

61 8 85
                                    

TW// kalp krizi garantisi

Aradığında Chan uyuyordu ve onu uyandırdığı için gelmesini beklerken hafif bir kahvaltı hazırlamıştı.

Şimdi oturmuş birlikte kahvaltı ediyorlardı.

Daha dün kendisine acele etmesini söyleyen adam şimdi keyif kahvaltısı yapıyordu ve bu Seungmin'i sinir ediyordu.

Seungmin'e onunla ilgili neredeyse her şey batıyordu gerçi.

"Doymadın mı hyung?"

Chan kafasını yemeğinden kaldırmadan yalnızca gözleriyle ona baktı bir süre. Ardından çubuklarını bıraktı ve geriye yaslandı.

"Doydum. Konuşalım şu işi."

Onu başıyla onayladı ve ayağa kalktı.

"Odama geçelim. Burayı sonra toplarım."

O mutfaktan çıktığında Chan da yerinden kalkıp onu takip etti..

Seungmin odaya girdiğinde Chan da içeri girdi ve yatağa oturdu.

"Anlat bakalım. Ne düşündün gece boyu?"

"Seni."

Chan kaşlarını kaldırarak ona baktığında Seungmin dediği şeyin farkında vardı.

"Şey yani... Bana anlattığın çeteyi. İşi. Evet... O işte, anladın."

Kafasını eğip ensesini kaşısa dahi heycanlandığını belli etmedi.

"Plan yaptım diye aradın beni. Anlatacak mısın artık?"

Seungmin, ayaklarına bakmayı kesip ciddileşti. Bu konuyla ilgili ciddi tereddütleri vardı.

"Bunun çok tehlikeli olduğunun farkındasın değil mi hyung?"

"Farkındayım. Ama bunu konuştuk zaten."

Küçük olan gözlerini devirdi ve ayağa kalkıp komodinin üzerindeki tabletini aldı. Chan'ın laftan anlamaz biri olduğuna bir kez daha ikna olmuştu.

Geri dönüp yatağına otururken minik bir iç çekiş bıraktı ve gözlerini meraklı bakışların sahibi olan adama çevirdi.

"Söyleyeceklerim hoşuna gitmeyecek."

"Hoşuma gitmezse el atarız. Dinliyorum."

Seungmin bakışlarını sabır dilercesine yukarı çevirdi. Ardından elindeki tabletin kilidini açtı ve birkaç klasöre tıklayıp iş yapacakları adamların kimliklerini ve suç kayıtlarını ona gösterdi.

Önemli noktaların üzerinde iyice durduktan sonra tableti kapatıp sıkılmış ve sabırsız duran Chan'a baktı.

"Hyung seni tanıyorum. Bu iş için Jisung'u gözden çıkardığına eminim. Ama bu işi yalnız halledemez. Mutlaka yanında biri olması gerekiyor."

Derin bir nefes alıp dudaklarını birbirine bastırdı ve kendini karşısındaki adamın tepkisine hazırladı.

"Bu işin, en iyi şekilde bittiği tek senaryo, Minho ve Jisung’un beraber görevlendirilmesi."

Büyük olan bir süre boş boş baksa da bir süre sonra yüzünü sıvazladı.

"Minho mu? Çocukluk arkadaşımı ölüme göndereyim yani, öyle mi?"

Seungmin başını sağa sola salladı.

"Öyle demek istemediğimi biliyorsun."

Chan sinirle ve hızla ayağa kalktı.

drug gang, skzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin