Meyaba ehe
Su watty olaylari yuzunden geciktim ama geldimmm•
Changbin Felix'i odasına kadar taşıdı ve banyoya girdi. Küvetin içine yavaşça oturmasını sağladı. Boynuna küçük bir yastık koydu. Canı yanmasın diye elinden geleni yapıyordu.
"Sen şimdi bekle, ben buraları ayarlayacağım."
"Hmhm. Bekliyorum."
Changbin kendi üzerindeki kan bulaşmış kazağı çıkarıp kirli sepetine doğru attı. Saçlarını eliyle geriye attıktan sonra odaya geri döndü ve Felix'e temiz çamaşırlar ayarladı. Ekstra bir havlu alıp onun yanına geri geldi.
"Üşüdüğünü biliyorum ama şimdi üzerindekileri çıkarmamız lazım.
"I ım, artık çok üşümüyorum zaten. Az üşüyorum."
Gülümsedi büyük olan.
"Aferin sana."
"Aferin bana."
Felix'in üzerinde olan kendisine ait kanlı kazağı çıkardı.
Çıkarırken bir yandan da canını yakmaması adına konuşuyordu.
"Dikkat et bakalım.. Yavaş.. Oldu işte."
Altındaki şortu yavaşça çıkardı ve boxerına dokunduğunda kafasını kaldırıp ona baktı.
"Çıkarabilir miyim?"
Onu masum masum dinleyen küçüğüne karşılık çok tatlı olduğunu düşünmeden edememişti Changbin.
"Hmhm."
Onay aldığında boxerı sıyırdı ve daha sonra çöpe atmak için ayrı bir köşeye attı. Suyu ayarlamak için ayağa kalktı ve muslukla uğraşmaya başladı.
Felix bir bebek gibi temizlenmeyi bekliyordu.
Changbin sıcak suyun yavaş yavaş küvete dolmasını sağladı. Su yarısına geldiğinde çeşmeyi kapadı.
Karşısındakine nazaran büyük elleriyle Felix'in saçlarının ıslanmasını sağladı.
Su akan kanlar yüzünden pembeleşmeye başlamıştı.
Boynunu sarsmadan onu iyice temizlemeye çalıştı.
Felix, gözleri kapalı bir şekilde saç derisine değip onu rahatlatan suyu ve saçlarındaki elleri hissediyordu.
Changbin bunun onu rahatlattığını fark ettiği için saçlarını şampuanlarken masaj yapmaya başladı.
Azıcık sert olsa kırılacakmış gibi hissediyor ve dokunmaya kıyamıyordu. Saçlarını duruladı ve Felix görmeden tıpayı açıp kırmızı suyun akmasını sağladı. Ardından suyu yeniden doldurdu.
"Şimdi sıra vücudunda. Gel bakalım."
"Hmhm, kırmızı boya gidince güzel oluyor muyum peki tekrar?"
Changbin duş jeline uzanırken güldü. Dönüp Felix'e baktı düşünür gibi yaptı.
"Hm... Bir bakalım."
Felix de güzel olmaya çalışarak ona bakıyordu ama tatlı oluyordu ve farkında değildi.
Changbin onun küçük burnunun ucunu sıktı ve öptü.
"Çok güzelsin."
Gözlerini kırpıştırdı küçük olan.
"Biliyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
drug gang, skz
Fanfiction"yüreğimizin aşka ne zaman ve kimin için düşeceğini asla ama asla kestiremeyiz..." ~ Bu ficin şarkısı: Yaşlı Amca - Yıldızlara Bak ~ !küfür, şiddet, cinsellik, zararlı alışkanlıklar! !olumsuz örnek olabilecek davranışlar! ~ shipler; minsung, changli...