Jisung ve Seungmin, büyük kapıdan içeri girdiler.
Büyük ve terk edilmiş eski bir mobilya fabrikasıydı burası. Duvardaki is izleri ve rutubet içerisinin havasızlığının göstergesiydi.
İçeri adımladıkça Jisung'un içini ürkütücü bir his kaplıyor, içi titriyordu. Ama yine de önden yürümeyi bırakmıyordu.
Tamamen içeri girdiklerinde büyük boşluğun ortasında bir masa ve -kapı ve pencere kenarlarındakileri saymazsak- etrafında dizilmiş sekiz adam vardı.
Seungmin sadece kulaklığından onları dinleyen Jeongin'in duyabileceği şekilde mırıldandı.
"10 kişiden fazlalar."
Masaya hatrı sayılır derecede yaklaştıktan sonra ikisi de durdular.
Yalnızca bir adam oturuyordu ve büyük ihtimalle patron oydu. Prosunu çekti ve adamlarına el işareri yaparak Jisung ve Seungmin'in üstlerini arattı.
"Malları görelim."
Adam aniden konuştuğunda Seungmin tüm cesaretini topladı.
"Parayı görmeden olmaz."
Adam tekrar bir el işareti verdi ve adamları masanın üzerindeki çantaların kapaklarını açtılar.
"Kontrol edeceğim."
Jisung, mallarla dolu çantayı Seungmin'in eline verdikten sonra masaya taklaştı ve birkaç tomarı eline aldı. Hem alt kısımdan hem üst kısımdan kontrol ediyordu. Gerçek paraları üste koyup sahteleri alta yerleştirerek dolandırıcılık yapma ihtimalleri olabilirdi. Bunu riske atamazdı.
Seungmin gergin nefes alışverişlerini kontrol etmeye çalışırken Jisung'u izliyordu.
"Yarısı dolar yarısı won demiştik. Yarısından daha azı dolar gibi görünüyor."
Adam rahatlıkla prosunu içmeye devam ederken bacak bacak üstüne attı.
"Elimizdeki nakit dolar bu kadar. Beğenmiyorsanız o başka tabii."
Seungmin gergince yutkundu. Adam onları açıkça tehdit ediyordu ve bundan rahatsız olmuştu.
Jisung alayla güldü.
"Anlaşmayı bozamazsın."
"Malları gösterin. Öyle devam edelim bu konuşmaya."
Jisung cebinden 5 gramlık bir paket çıkardı ve adamın önüne attı.
Adam malı kontrol ederken konuştu.
"Yeni nesil değil mi bunlar? Halisünasyon yan etkili olanlar."
Onu başıyla onayladı.
"Ne anlaştıysak o."
Teslimat konusundaki profesyonelliği sayesinde oldukça cesur görünüyordu Jisung.
Adam arkasına yaslandı ve bu cüretkar görünen gence bakıp güldü.
"Takası yapalım o halde."
Seungmin elindeki çantalarla beraber masaya doğru adım atacakken, cam kenarındaki adamlardan biri bağırdı.
"Aynasızlar!"
Jisung duyduğu şeyle anında gerilirken Seungmin'e baktı.
Tam o sırada adam işaret etti ve korumalarından biri Jisung'u arkasından yakalayıp boynundan kilide aldı ve kafasına silah dayadı.
"Polislerle anlaşma mı yaptınız piçler? Öldüreceğim sizi!"
Jisung boynundaki kolu tuttu ama hiçbir şey yapamadı. Kurtulamayacağını biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
drug gang, skz
Fanfiction"yüreğimizin aşka ne zaman ve kimin için düşeceğini asla ama asla kestiremeyiz..." ~ Bu ficin şarkısı: Yaşlı Amca - Yıldızlara Bak ~ !küfür, şiddet, cinsellik, zararlı alışkanlıklar! !olumsuz örnek olabilecek davranışlar! ~ shipler; minsung, changli...