istediginiz gibi sövebilirsiniz. okuyunca kime olduğunu anlarsınız.
•
Jisung kafasını onun omzuna yasladı. Hiç alışkın olmadıkları bir şekilde seks yapmışlardı. Hatta o yaptıkları şeyin seks olduğundan da emin değildi. Sanki sevişmiş gibilerdi ve bu yüzden bayılacak gibiydi. İlk kez böyle aşırı zevk almıştı.
Minho, odadaki banyoya girdi ve Jisung'u yavaşça küvete bıraktı. Sıcak suyu açtı ve küveti doldurdu.
Su tamamen dolduğunda eline lif aldı ve Jisung'u yıkamaya başladı.
Küçük, vücuduna değen sıcak suyla daha da mayışırken Minho'nun dokunuşlarıyla zihninde dönen sorular yüzünden ne olduğunu şaşırıyordu.
"Hoşuna gitti mi?"
"Hmm, çok."
Cesurca söylese bile aslında ilk kez utangaç hissediyordu.
"Üşümüyorsun değil mi?"
Sorular sorasa dahi tamamen onu temizlemeye odaklıydı.
"I ım, üşümüyorum."
Lifi yavaşça sürerek küçüğünün poposunu da köpükledi.
"Acıyor mu?"
Dudak büzdü Jisung. Hala uyuşuktu bedeni. Bu soruya kesin cevap verebilmek için azıcık zaman gerekliydi.
"Henüz hissetmiyorum."
Küçüğünün cevabıyla o da dudak büzdü.
Arkasına geçti ve sırtını köpüklemeye başladı. Sağ tarafındaki küçük ama koyu morluğa dokundu ve kaşlarını çattı.
"Buraya ne oldu?"
Jisung, yetişemeyeceğini bilse de kafasını çevirip morluğa bakmaya çalıştı.
"Ben..atlarken şey, çarptım."
Minho agresif birkaç mırıltı bıraktı.
"Kendine hiç dikkat etmiyorsun."
Jisung, daha saatler önce kendini olmayacak tehlikelere hiç düşünmeden atan adama baktı sinirle.
"Diyene bak!"
Cevap vermedi Minho. Duş başlığını aldı ve köpüklerin gitmesi için yardımcı oldu. Sular köpükleri tamamen götürdüğünde esmer tendeki morluğa dudaklarını bastırdı.
İstemsizce olmuştu bu. Neden yaptığını bilmiyordu. Ama onun bilinçsizce yaptığı bu hareket küçük olanın içinin titremesine sebep oldu.
Bunu fark ettiğinde boğazını temizledi ve geri çekildi büyük olan.
"Hadi yeter hasta olacaksın."
Onu ellerinden tutarak ayağa kaldırdı ve küvetten çıkardıktan sonra bornozu giymesine yardım etti.
"Sen giyin, ben de yıkanıp geliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
drug gang, skz
Fanfiction"yüreğimizin aşka ne zaman ve kimin için düşeceğini asla ama asla kestiremeyiz..." ~ Bu ficin şarkısı: Yaşlı Amca - Yıldızlara Bak ~ !küfür, şiddet, cinsellik, zararlı alışkanlıklar! !olumsuz örnek olabilecek davranışlar! ~ shipler; minsung, changli...