Bölümü çok düzenleyemedim, hatam varsa affola ♡
•
Silahını belinden çıkardı ve doğrulup kapıya yaslandı.
Polisler arka taraflara doğru gelmeye başlamıştı.
Adamların ön taraflardaki polisle meşgul olduğuna emin olduktan sonra sessiz adımlarla içeri girdi.
Jisung ve adam büyük salonda yalnızdı.
Minho'nun alnı hafifçe terlemişti. Sinirli ifadesi boynundaki kıvrımları hareketlendirirken onlara yaklaşmaya devam etti.
Adamla aralarındaki mesafe azaldığında yapacağı hareketin Jisung'a zarar vermemesini umdu.
Jisung'u tuttuğu gibi adamın elinden kurtardı ve o da adamı boynundan yakaladı.
"Orospu çocuğu seni."
Adam elindeki silahı yere düşürdü ve direnmeye çalıştı.
Minho, polis sirenleri yüzünden seslerinin duyulmadığına emindi.
Jisung, Minho'yu görünce başta rahatlasa da hızlıca yeniden endişelendi. Onun da başına bir şey gelmesinden çok korkuyordu.
Adamın boynundaki kolu sıkılaştırarak Jisung'a baktı büyük olan.
"Koş Jisung! Aptal mısın? Neye bakıyorsun hala? Arka kapıdan çık!"
"Ama... Ama, sen?"
Adam nefes alamadığı için kıpkırmızıydı. Minho onun dizinin arkasına vurdu ve yere çökmesi sağladı.
"Git Jisung. Geleceğim."
Jisung olduğu yerde duruyordu. Onsuz gitmeyecekti.
Minho dudaklarını yaladı ve adamın çenesinden kavrayıp boynunu kırdı.
"Hi! Naptın?"
Jisung hayretle sorduğunda Minho, adamın yere düşen bedenini hafifçe tekmeledi. Jisung onun yüz ifadesini taktığı şapka yüzünden göremiyordu
"Sana dokunanı yaşatacağımı mı düşünüyordun?"
Jisung bir cevap veremeden silah sesleri yükseldi. Çatışma çıkmıştı.
Herkes siper alıp silahına davrandığında Minho Jisung'un elini tuttu.
"Hadi, gel."
Küçük olan onu onayladı ama olduğu yerde durmaya devam ediyordu. Büyük olan gitmek için bir adım attığında küçüğünün kıpırdamamasıyla beraber kafasını çevirip ona baktı.
Jisung'un kitlenmiş şekilde aynı noktaya baktığını fark etti. Önüne geçti ve yüzünü avuçladı.
"Buradan çıkacağız. Bize hiçbir şey olmayacak Jisung."
Gözlerini önce dudaklarında sonra gözlerinde gezdirdi.
"Şimdi gitmezsek yakalanacağız. Tamam mı? Güven bana."
Gözlerini yavaşça Minho'nunkilere çıkardı. Onlara bakmak bir şekilde ona iyi geldi. Bu yüzden tekrar başını sallayarak onu onayladı ve bu kez gerçekten adımladı.
Minho kaçmaya başlamadan önce onu rahatlattı.
"Koşmana ihtiyacım var. Anlaştık mı?"
"A-Anlaştık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
drug gang, skz
Fanfiction"yüreğimizin aşka ne zaman ve kimin için düşeceğini asla ama asla kestiremeyiz..." ~ Bu ficin şarkısı: Yaşlı Amca - Yıldızlara Bak ~ !küfür, şiddet, cinsellik, zararlı alışkanlıklar! !olumsuz örnek olabilecek davranışlar! ~ shipler; minsung, changli...