twelve

49 7 52
                                    

YUH BU KAHPE BOLUMDE
NELER OLUYO

TW/ çok fazla rahatsız edici küfür.

Changbin elindeki konsolu kırarcasına heyecanla rakibini yenmeye çalışıyordu.

Ultisini doğru yerde açamadığı için rakibi kazanmıştı. Konsolu fırlattı ve ellerini saçlarına geçirdi.

"Hay ben senin gibi konsolu da, tuşunu da, oyunu da..."

Koltuktan kalktı ve aşağı, mutfağa indi. Jeongin tam sandviçini ısıracakken elinden aldı.

"Çok tesekkür ederim canım! Ellerine sağlık.~"

"Yha! Hyung. O kadar uğraştım onu yapmak için! İnsan bir sorar..."

Jeongin hayıflanırken Changbin ekmeğin yarısını yemişti bile. Ağzı doluyken konuştu.

"Sen kendine yenisini yaparsın şimdi hemen. Pratik Jeongin senin adın."

Kendisine sinirli ama korkunç olmayan gözlerle bakan küçüğünün sırtını patpatladı.

"Aslanım benim."

Jeongin kaderini kabullendi ve buzdolabına adımladı. 6-7 saattir bilgisayardan Chan'ın verdiği görevlerle uğraşıyordu, acıkmıştı.

Kendini yeni bir sandviç yapacaktı.

Changbin ekmeğini iştahla yemeye devam ederken etrafın sessizliğine takıldı.

"Herkes nerede ya?"

"Herkes odasında sanırım. Felix hyung hava almaya gitti. Başka kimseyi görmedim."

Changbin sitemle tükürerek konuştu.

"Ne havası ya? Biz salak mıyız evde bekliyoruz kaç gündür? Nereye gideceğini söyledi mi?"

Jeongin kafasını olumsuz anlamda salladı.

Changbin uzaklaşmamış olacağını umarak ekmeğin son kısmını da ağzına atıp ellerini çırptı ve Felixi bulmak için dışarı çıktı.

Canı sıkılmıştı zaten, biraz onunla kavga etmek iyi olurdu.

Evin etrafına ve sokağa baktı ancak yürüyen sarı bir civciv göremedi.

"Off Felix basimiza açtığın işler yetmedi gezmeye mi gittin bir de?"

Kendi kendine söylendikten sonra sokakta bakınarak yürümeye başladı.

Aklına aramak geldiğinde telefonundan Felix'i tuşladı ve kulağına götürdü. Bir yandan bakınmaya devam ediyordu.

Telefonu çalsa da açan yoktu. Birkaç defa daha aradı ancak sonunda küfür ederek telefonu cebine koydu.

"Sikeyim seni Felix ne halin varsa gör."

İnat olsun diye açmadığına o kadar emindi ki sövmeye devam etti ve eve geri döndü.

Odasına girdi ve fırlattığı konsolu sinirle eline aldı.

Hırsını oyundan çıkaracaktı.

~

Jeongin akşam yemeği sofrasını Hyunjin'le beraber kurmuştu. Herkes yavaş yavaş aşağı inerken Changbin'i göremedi.

"Changbin hyung nerede? Odasından çıkmadı mı hala?"

"Bilmem, garip garip sesler geliyordu odadan."

Hyunjin konuşurken, Seungmin mutfaktan sürahiyi alıp geldi ve masaya koydu.

drug gang, skzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin